Siz olsanız yalnız yaşayan kız arkadaş mı yoksa ailesiyle yaşayan mı tercih edersiniz?

Arkadaşlar merhaba, 27 yaşında ailesiyle yaşayan iyi bir meslek sahibi, güzel bir kızım. Hoşlandığım adam ise 41 yaşında, duygularımı itiraf ettiğimde olumlu karşıladı çıkacak gibiydik, sonra ne olduysa ailemle yaşadığımı duyunca oldu, bir anda kendini çekti benden. Sen benim hayatıma ayak uyduramazsın seni üzerim evlilik düşünmüyorum ben zaten dedi. Sonra da ilk başlarda olur diye düşündüm sonra olmayacağına karar verdim dedi, ben ailesiyle yaşayan biriyle rahat edemem dedi ama adamın kendi evi de var. Ben erkek olsaydım ailesiyle yaşayan masum bir kızı sevgili olarak tercih ederdim gibime geliyor ama adam tam tersi çıktı. Sizin fikirleriniz nelerdir yardımcı olabilir misiniz? Şimdiden çok teşekkürler.
Siz olsanız yalnız yaşayan kız arkadaş mı yoksa ailesiyle yaşayan mı tercih edersiniz?
Cevapla