İki konudan da muzdaribim çünkü 20'li yaşlarım, geçirdiğim trafik kazasından dolayı çok verimsiz geçti. Aslında aklımı kullanabilseydim, verimsizde geçmezdi, güzel işler denk geldi ama ben devam edemedim. Tıkır Makina ambalaj Fabrikası vardı güzel işti servisi de vardı, oturduğun yerden karton temizliyordun. 😳 Başka hep markette çalıştım. Neyse işte o kadar da güzel İşler denk gelmemiş. Bursa'da yaşıyorum Zaten Bursa'nın yüzde 70i Tekstil bende tekstilde yapamıyorum. Oksijen sorunym var. Şimdi 33 yaşındayım bu saatten ⏰ sonra tekstil dışında iş 🕴 bulmam imkânsız mı?
İkinci soru ben artık evlenmek istiyorum ya Etrafımdan da kısmet çıkmıyor. 33 yaşından 👴 sonra nasıl bulacağım. Sosyal medyamda da sorun ⁉️ var. Instagram bozuk zaten uç günde bir kapanıp askıya alınıyor. Nasıl hayırlı kısmet bulcam. Bulmadan önce de mahallede yeni Telefoncu açıldı. 🔓Çocuk tam benim ℹ️ ergen iken hoşlandım tiplerden. Koca bulmadan önce onunla biraz takilcam sorun ⁉️ olur mu? Hatta Bugün bana bir şey yaptı onu öğrenmek isteyenlere anlatcam.
İkinci soru ben artık evlenmek istiyorum ya Etrafımdan da kısmet çıkmıyor. 33 yaşından 👴 sonra nasıl bulacağım. Sosyal medyamda da sorun ⁉️ var. Instagram bozuk zaten uç günde bir kapanıp askıya alınıyor. Nasıl hayırlı kısmet bulcam. Bulmadan önce de mahallede yeni Telefoncu açıldı. 🔓Çocuk tam benim ℹ️ ergen iken hoşlandım tiplerden. Koca bulmadan önce onunla biraz takilcam sorun ⁉️ olur mu? Hatta Bugün bana bir şey yaptı onu öğrenmek isteyenlere anlatcam.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Hayat bir piyangodur mutlu olanlar kazanır mutsuz olanlar ise tanrının unutulan çocuklarıdır Ask nasip olayı
Bende 47. yasindayim ve bekarım
Senin seçimin mi
Mutlu sağlıklı akşamlar dilerim değil
Onceliklerim vardi
Artık çok üzülüyorum
Akranlarim torun torba sahibi oldu
91 de mide kanaması sonucu yitirdiğim babamın emaneti annemle beraber yaşıyorum İstanbul da
O da 63. yasinda
Eski eşim 33 yaşında benle evlendi 2 çocuğumuz oldu
Merak etme hem iş hem eş olur, Allah'ın izniyle
Teşekkür ederim İnşallah
Hiç bir şey için geç değil, kısmetin de varsa bulursun
Nasip bilemezsin yaş olarakta asla geç değil
Gt yapsana bi
Ne yaptı