Nişanlım ın nadir de olsa bana canım kelimesini kısaltıp yazışırken c n m yazması beni rahatsız ediyor, ne yapmalıyım?

Dün bir konu hakkında moralim çok bozuktu kız kardeşinden büyük bir nankörlük görmüştüm ve bana destek olması gereken bir konuda haklısın boş ver sana samimi olma şununla dediğimde bunu demek istedim demişti, gündeme getirme diyerek konuyu kapattı, konu bizlik değildi ama tamam peki dedim kapattım.
Sonra genel olarak yazışırken dün o olaydan sonra her cümlenin sonunda bana balım, hayatım, aşkım diyen adam en sinir olduğum şeyi yaptı, yazışırken c n m yazıyor :)) Napıosun c n m. ya hiçbir şey yazmasa inanın daha iyi hissederim, nasılsın napıosun dese daha normal Kelimelerin kısaltılması bana değersiz hissettiriyor, tüm kelimeleri tam kurup ne yapıyorsun-nasılsın-günaydın yazarken yanına c n m yazmak, yani canım yazacak bir insanın enerjisi olmaz mı, o cümleyi kısaltmanın manası nedir allah aşkına. canım kelimesini tam yazmaya değer görümemek değilmidir, üşeniyorum, uğraşamam der gibi. ya da kelimenin tamamını yazmak istemiyorum içimden gelmiyor der gibi. Bende atak yapıp iyi sen dedim, karşılık olarak aynısını yapmasam da duygusal cümle kurmadım. Bugün düzeldi ama bu durumu nadir de olsa yapıyor ve çok sinir bozucu, bunu onunla konuşmalı mıyım? Ne yapmalıyım. Nişanlım bu arada kendisi, normal de bana ilgilidir, düşkündür seviyor da. Ama dengesiz tutumu hoşuma gitmedi.

Nişanlım ın nadir de olsa bana canım kelimesini kısaltıp yazışırken c n m yazması beni rahatsız ediyor, ne yapmalıyım?
Cevapla