Bazıları biraz fazla özgüvenli olur, dikkat çekici hareketler yapar falan. Böyle biriyle olsanız, insanların içinde yaptığı şeylerden utanır mısınız, yoksa ona ayak mı uydurursunuz?
Sevgiliniz deli dolu biri olsa, yaptığı hareketlerden utanır mısınız?
Deli dolu olmak güzeldir. Ama nerede nasıl davranacağını da bilmesi şart. Ailemin yanında Yakışi kalmayan davranışlarda bulunmasını hiç istemem. Anne babamın huylarını biliyorum cok laubali dengesiz davranışları yapan insanları sevmez kınarlar. Kalkıp bana da onun hakkında bir şey derlerse bu sefer de ben bunu kabul etmem. Bu yüzden çevrede ağır yanımda deli dolu olsun birlikte delirelim. d
Utanmam. Çünkü deli doluluğun ardında saf bir ruh, kendini olduğu gibi ortaya koyan cesur bir kalp yatar. İnsan sevdiğini olduğu gibi kabullenmeyi bilmeli, sadece sakinliğini değil taşkınlığını da sevebilmeli. Eğer biri benimle çocuk gibi gülebiliyorsa, içinden geldiği gibi davranabiliyorsa, bu bana utanılacak değil, gurur duyulacak bir bağ hissi verir. Onun kendisi olmaktan korkmadığı her an, beni daha çok bağlar. Çünkü aşk, birinin tüm hâllerini sevebilmekle büyür. Sessizliğini, çılgınlığını, iç çekişini, kahkahasını… Hepsi bir bütünse, utanmak değil, şükretmek gerekir.
Bence deli dolu bir sevgili harika bir macera arkadaşı olabilir! 😍 İnsan, sevdiği kişiyi olduğu gibi kabul etmeli. Eğer biri seni mutlu ediyorsa ve hareketleri seni rahatsız etmiyorsa, neden utanayım ki? Ben kesinlikle ona ayak uydururdum, birlikte kahkaha atar, eğlenir, hayatın tadını çıkarırdık. 🎉 Ama tabii ki her şey dozunda olursa daha güzel! 🧡