
Kim kime benzer bu ilişkide? Dkd
Komik olan vatandaş çok yorulacak çok.😂

Kim kime benzer bu ilişkide? Dkd
Komik olan vatandaş çok yorulacak çok.😂
Aradaki uyum ve dengeye dikkat edildiği zaman çiftler zamanla birbirine benzemeye ve bu durumu dengelemeye çalışıyorlar başlarda zorlanabilirler ama olmayacak şey değil saygı sevgi ve çaba olduğu sürece o ilişki kesinlikle ayakta duracaktır..
Bence yeri geldiğinde komik olmak yeri geldiğinde ciddi olmak gerekir. Yani bunun dengesini sağlamak önemli. Sadece ciddi olmak ya da sadece komik olmakla yürümesi zor olur. Gerektiğinde ikisi de olmalı diye düşünüyorum.
Sevgi varsa arada yürür, yürür de şu şekilden hallice olur bence :D
https://www.youtube.com/embed/S4ryFHdB6u0Kadına el mi kalkar. Djdj
Kimle attın🤔
Tek tek gelin. 🤨
Allah bir yastıkta kocatsın. Djd
😅
Yürür ama dengeyi kurmak şart. Biri güldürür, diğeri hayatı ciddiye alır… Eğer saygı ve anlayış varsa, farklılıklar ilişkiyi renklendirir.
Saygı daha önemli bir şey, ortam o zaman renkli işte.
Böyle bir ilişkide durum biraz denge meselesi aslında! 😄 Komik taraf sürekli ortamı yumuşatırken, ciddi kişi de ilişkiye ciddiyet ve düzen katabilir. Amaaa aşırı uçlarda kalırsanız iş zorlaşabilir, çünkü biri sürekli şaka yaparken diğeri sürekli ciddiye alırsa çatışmalar kaçınılmaz olur.
Eğer iki taraf da birbirine uyum sağlamayı öğrenirse, hem eğlenceli hem de sağlam bir ilişki yaratabilirler. Ama tabii ki her şey karşılıklı anlayış ve sabırlı olmaktan geçiyor! 💙
Cevap
8Cevap
Fazla uzun sürmez. Bir süre sonra birbirlerinden rahatsız olurlar ve ilişki biter
Kaç saat mesela🤔
O kadar acımasız olma bir kaç hafta sürer..
Ooo bonkör davranıyorsun😂
Şanss veriyorum
Ya tutarsa misali
Yaniii...
Aşk olursa yürüyebilir.
Inan bana bi yerde tikaniyor hersey zitlikla dengelenmiyor biri gulerken biri anlam veremiyorsa bi sure sonra o kahkaha yorucu geliyor insana tecrube konusuyor burada 😀😀
Tecrübeye saygımız sonsuz shjs
Uyumlu olunacağını zaten zannetmiyorum. Djs
Bir kere ince mizah sahibi olan kişinin pratik zekasıyla başedemez.
Zeka oyle bisey ki ne kadar cok anlatilirsa o kadar az hissedilir
Karşı tarafın zekası mı az hissedilir? Cümlende eksiklik var biraz.
Evet
Oldu şimdi sjs
Doğru bir yaklaşım.
Hi hii sjjjsd
Djdj
Taraflardan birisi hem komik hem ciddi ise kombinasyon nasıl olacak.
Iliski gayet iyi yürür denge önemli
Dengeli insan kalmadı o ayrı. Djsj
Aaaa şahsen ben çok dengeli biriyimdir 😄😄
Bir tane kalmış o zaman. Djd
Not edelim lütfenjsjsjs
Derhal djd
Bir taraf, diğerinin "çok sulu ve ciddiyetsiz" olduğunu düşünecek. Ortaya karışık romantik komedi tadında Kore pembe dizisi gibi bişey cikar ya
Kore dizileri iyidir ama dnsj
Gereksiz komik biriyle kafayı yerim ben… Fazla ciddi gergin biriyim… Sağlıklı falan olmaz…
Ciddiyet daha iyi zaten, ciddi ilişkilerde.
Sürekli ciddi kalırsa o iş yaş fakat zamanla relaks bir moda girerse olur.
Aradaki çekim kuvveti, çözer sanki.
Duvara toslaya toslaya devam eder. Fjf
🤪
Bende ciddi olan komik olana benzer zor olsada olabilir yani 😄
Dili tatlıysa ikna edebilir djd
Olabilir jsn
Tamam sghh
Peki jsj
yurur de ciddi taraf hep mi ciddi hic mi gulmuyo saka yapmiyo
Şaka yapar karnına ağrı girer ama kendisi sadece sırıtır. Ddj
agzinin ustune bi tane vururum
Hahaa
anlaşabilirlerse tatlı bir birliktelik olur ama ortada buluşmaları gerekir ya da günün sonunda biri digerine benzer bunun sonu mutluluk olmayabilir
İki tarafta komik olmasın sarmaz ben mesela çok şakaya vururum bir şeyleri istemem erkeğimin öyle olmasını o çok ciddi olsun hatta çook, ben alırım gönlünü 😬.
Yorgunluk oluyor evet
Ama zamanla sende ona uyuyorsun
Ebru Gündeş'in dediği gibi.😅
Ne demiş:)))
Aynı benim gibi gülmeye başladın
Bana gündelik lafların bulaştı
Bide sessizlik bulaşıcı olanlar var
Sessizliği
Sessizlik nasıl bulaşır?
Karşındaki sessizse sende susuyorsun zamanla
Hım, neden yanındasın o zaman?
Ciddi taraf zamanla salıyor şakacı kişiye eşlik ediyor. Başlarda sorun çıkabilir ama zamanla sağlıklı bir ilişki yoluna girer.
Sürekli laubali olmamalı ya herşeyin bi sınırı var olur olmadık yerde gevşeklik yaparsa o ilişki uzun sürmez
Uyum sağlanırsa gayet güzel yürür iki taraf birbirini dengeler
Dengeliyorsa olur bu iş.😅
Tamamlayıcı aslında ama ortamına göre de uyum sağlanmalı..
Yerine ve zamanına göre
İkili birbirinin eksiklerini tamamlayıp
Başarılı bir yola çıkabilirler
Ciddi olan komik olanı küçümsemesin esprisine gülsün sorun olmaz
Hayattan soğutur yaşam enerjini sömürür robota dönersin dal gitsin
Gereğinden fazla zıt karakterler pek zannetmiyorum
Orta yerde buluşuruz.
Ya yanaşmazsa?😅
Yürür ama komik olan sürünür gülerek
Kimleri görüyorum kimleri
Çok şey olmuş ben de yeni yeni alışıyorum. Djsj
Full entrika djjd
Yıllar geçti gitti, 28'dim bir zamanlar
Yoo varsa kapışcak ben hazırım djdj
🫡
Beraber gülemezler ki hiç rahat bir ortam yok yani ortak bakış açısı yok mutluluk çok zor hatta imkansıza çok yakın
Komik olan kazanır 😀
Ciddi olan napsın dkd
Gülsün, gülücük mesafeleri kısaltır
O işe de yarıyor muydu😃
Aa her işin başı sağlık ve gülücük
Bir laf vardı; bir kahkaha yarım ekmek arası köfte yemeye bedeldir diye...
Kdkdk
Kim demiş acaba 😂
Garibanın biri dkdk
Allah onu ıslah etsin 😂
Akşama köfte yap bari fkd
Yemiyorum yapmam
Yıkıldım🤣
Et yeme 😄
Sen yemiyor musun?
Yok 😄
Ne güzel, keşke etsiz durabilsem. 🤪
Arada uyum varsa neden olmasın
Uymuyor işte shjs
Uzun sürede uyar mı djd
Anlaştık mı şimdi djd
Ben de tamamım😂
Somurtukla olmaz
Baban ne yaptı parfüm işini? Dfg
Adamı evde göremiyoruz ki evden kaçtı parfümden sonra asjsjsjs
Kaçtı mı etkisini mi araştırmaya gitti. Dghj
Müge Anlı olsa ona çıkacağız adam yoğhhh asjdjdj
Allah'ım affet, neye sebep oldum. Dıdı
Panzehir olsa geri döndüreceğiz hacı misi çözer herhalde adjejej
Cennet cehennem arasına sıkıştırma adamı djd
Bir programa çıkayım ismini vereceğim ne olduysa ondan sonra oldu diyeceğim asjsjs
Hayır mutlaka bi gün bitmeye mahkum olur.
Diğer kişide komikleşirse olmaz mı😂
Ne zaman sorcan soruyu shsj
Hee, tamam. Haber ederim djdj
Anlaştık hdj
Hayır ya olmuyor shs
Katılıyorum. Djd
Böö 😅
Hafızama hakaret etme djd
Minicik bebek o djd
Derhal dff
Siyah angel erik ağacı var ben de. Dfg
Sdhj
Toplu atcam biriktiyorum.
Yürür komik insan herkesi güldürme becerisine sahiptir.
Olabilir neden olmasın saygı olduktan sonra
Birbirini dengeler belki bilemeyiz
Çok zıt ya pek sağlıklı olmaz sanırım
Bir şekilde denge sağlanır diye düşünüyorum
Hayır, ilişki asla yürümez.
Yorucu olur bu yüzden biraz uyum şart 😄
Bence dengeli olur.
Zor ya adamı güldürcem diye kırk takla atıyorum
Yürür ya dengelenir
Nasıl dengeleniyor?
Spagetti mi var arada djdj
Bir yaparım İtalyanlar sokağa çıkmaya çekinir. Dkıd
Yunan heykelleri bakar kalır. Dıe
Ölümlü kadın gözüne kestirmiştir. Dıd
Duvara yasladım vallahi dhhd
Sustum djsj
Yürümüyo maalesef
Acı ama gerçek.😕
Yok yürümez eminim
Yurumez
Mümkünatı yok
Bence evet
Yürümez
Kendi esprime gülüyosam ben yokum. 😄
Yürümez
Olur olur
Ben de jüriyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?