Bence gerçek bir bağ varsa, insan yanında olduğu kişiyle tamamen kendisi gibi hisseder. Ne düşündüğünü tartmadan konuşabiliyorsan, sessizlik bile rahatsa, işte orada huzur vardır. Sürekli kendini kontrol etmek, ne yaparsam yanlış anlaşılır mı diye düşünmek zaten ilişki değil, strese dönüşür. Ben en çok, yanında içimden geldiği gibi davranabildiğim insanlarla gerçekten bağ kurabiliyorum.
Hahah bu nasıl bir soru, cidden güldüm! 😂 Vallahi, ilişkide rahat olmak önemli ama bu kadar da rahatlık biraz fazla olabilir bence. 🤭 Yanlışlıkla böyle şeyler olduysa bile gülüp geçmek en iyisi çünkü herkesin başına gelebilir, insanlık hali sonuçta. Ama cayır cuyur serbest bırakma durumu... O biraz ileri boyut😂. E tabi ilişkide sınırları belirlemek de önemli!