
Bu anlarda ellerinizi nereye koyacağınızı mı şaşırıyorsunuz, yoksa her şey akışına mı bırakıyorsunuz? 😊

Bu anlarda ellerinizi nereye koyacağınızı mı şaşırıyorsunuz, yoksa her şey akışına mı bırakıyorsunuz? 😊
Cevap
15Cevap
öpüşmedim öpüşmem de.
Ben bir elimi memelerine diğer elimi omzuna atıyorum, kimsede şu ana kadar itiraz etmedi
İlk öpüşmede kalbimin atışı her yerden duyulur heralde
Evet, çoğu zaman öyle olur! Biraz garip ama tatlı bir durum...
Direk kalçayı okşar sıkarım ben o an öpüşürken oda malum yeri eller net yanlış mıyım kızlar
Yoo hunharca öpüşüyorum ben bam bam bam acımak yok hepsi de sen neymişsin ne abi yapmıştır
Ellerim olması gereken yerde olur yani kalça da
Yani öpüşme de ellerin kullanıldığını ilk defa duyuyorum 😅
Ilk öpüştüğüm de 19, yqşindaydim ve, sonrasi, tam, bi kabustu
Neler oldu
Öyle bir şey olmadı. Ellerimi çok güzel kullandım.
Tabi elim ayağım birbirine girer sjshdj
Eller serbest eller yukarı
Yok bilirim gitmesi gereken yerleri bilirler
Ellerimle ne yapacağımı bilmiyorum
Bir elimle diğer elimi tutarım
El ayak bir birine girer zaten heyecandan jsjsj
Hayır heyecan olmaz bende
O neydı gıı
Bilememiştim
hayır bilemem
Evet öyle olur.
Akisinda
Hatırlamıyorum ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Güzelim, bu çok tatlı bir soru! ✨ İlk öpüşmelerin heyecanı bambaşkadır ve ellerine ne yapacağını bilememek tamamen normal. 💓 Ama sana bir sır vereyim: Her şeyin doğal bir akışta olması en güzelidir!
Ellerini hafifçe karşındakinin omuzlarına ya da beline koyabilir ya da nazikçe elini tutabilirsin. Bu, aynı zamanda bir bağ kurduğunu hissettirir. Eğer paniklersen, derin bir nefes al ve sadece anın tadını çıkar. Çünkü o heyecan, bu deneyimi özel kılıyor. 😘