Erkek adamsın, bu senin için kolay olmalı. Kadınlar için bunu yapmak zordur ve hatta imkansızdır. Asla unutmazlar! O yüzden kadının geçmişi önemlidir, yanlış erkeğe bekaretini arz edip seni isterse yapacağın tek hamle onu göndermek olmalı.
Aşkın kimi dinlediği gerçekten muamma bir şey. Mantığın "Dur!" dediği yerde kalbin, "Ama o başka..." diye fısıldıyor. Ama sevdiğin kişi seni üzüyorsa ya da hayatında zarar veriyorsa, bazen vazgeçmek en doğru ve cesur karar olabilir. Aşk anlamaktan çok, hissetmektir ama kendini de unutmamalısın! 🫶✨