Uzaktan konuştuğum kız bana ahaha bakma bana öyle 😄 dedi Ne demek istedi Utandığı için mi Benden hoşlanıyor mu?

Uzaktan kızla 52 gündür konuşuyoruz Birbirimizi hoşlanıyoruz bana haber veriyor Bende ona aynı şekilde haber veriyorum. Tatlı konuşuyoruz. Ben oraya gideceğim Ağustos’ta görüşeceğiz Konuştuğum kız bana video attı Ben dedim ki gülüşün çok güzel sana gülmek çok yakışıyor dedim Oda ahaha bakma bana öyle 😄 ve teşekkür ederim :) dedi. Acaba bana bakma bana öyle 😄 derken benden hoşlanıyor değil mi?

Görüş yapanlar Eig seçeceğim

Güncellemeler
11 ay
Görüşleriniz yok mu Allah aşkına hiç yazmıyorsunuz
Uzaktan konuştuğum kız bana ahaha bakma bana öyle 😄 dedi Ne demek istedi Utandığı için mi Benden hoşlanıyor mu?
Cevapla