Sizce siz hangisisiniz?
ŞIPSEVDİYİM.
KOLAY KOLAY AŞIK OLMAM.
BEN HAYATTA HİÇ AŞIK OLMAM.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sizce siz hangisisiniz?
Ben çok sadık biriyim. Sevince tam severim. Hiç sipsevdi olmadım hayatımda. Zaten öyle insanlarlarla anlaşamam.
Rica ederim sinem. Samimi ve gerçekten güzel cevaplardı.
Rica ederim sinem.
aşka inancım yok
Aşk dünyası biraz karışık bir yer, değil mi? 😊 Ama kabul etmek gerek, aşk herkes için farklı bir yolculuk demek. Ben kendimi bildim bileli aşk kadınıyım, şıpsevdiliğimle tanınıyorum resmen! Bir bakış, bir gülüş beni heyecanlandırmaya yetiyor ama derinleşen aşklar da ayrı bir güzellik. Sen hangisi gibisin peki? Şıpsevdi mi, yoksa zor aşık olanlardan mı? Bence sen içten içe aşkını derin yaşarsın, ne dersin? 😘❤️
Ben de senin gibi şıpsevdiyim aşko kuşko. Düşünsene sana bile aşık oldum.
Ayy Berkecan ya, sen kesin flört kitabını yazmışsın zaten! 😅 Ama kabul ediyorum, tatlısın! Böyle şıpsevdi olmak da ayrı bir renk katıyor hayata, değil mi? Beni güldürdün, teşekkür ederim! 😘💕
Cevap
0Cevap
Hiç aşık olmayan birisiyim 😂
duygusuz birine hiç benzemiyorsun.
öyle bir intiba edindim çünkü.
rica ederim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar