''Sadece arkadaşımsın dedin ama gözlerin başka bir şey söylüyordu, gözlerinle mi tartışayım senin?'' cümlesini kurdurma Allahım amiinnn jsjs

''Sadece arkadaşımsın dedin ama gözlerin başka bir şey söylüyordu, gözlerinle mi tartışayım senin?'' cümlesini kurdurma Allahım amiinnn jsjs

Kıskançlık sevgiden doğar sevgi ise sadece ait olmak değildir bu nedenle görünüşte saçma görünsede aslında gayet doğal bir durum adı Yokken kıskanmak bazen seversin ama o senin herşeyindir sen onun hiçbir şeyisindir..
Uff bu duyguyu yasamayali yillar olmustur gercekten jdhfh o zamanlar tatli geliyordu tabi hoslandigini tam olarak o zaman anliyosun
Kendine, "hayirdir noluyo sana ne neden kiskaniyosun ki ne bu duygular?" Diye sormaya basladigin an dank ediyo kafana hislerin ve adini koyuyosun. Sonra gidip aciliyosun ya da ona belli etmeye basliyosun falan.🥲
Ooo çok yaşadım bunu hemde çooooook... Ama artık bu tür duygulara kapılıp saçmalıplar yapmıyorum... Neysem açıkça diyorum, kıskançlığı bi kenara bıraktım... Kafam rahat...
Hayır saçma değil olabilir hislerimiz bazen karışıklık yaratabiliyor oturup sakince bunu irdelemek bize düşen doğruyu karar verip hareket etmek gerekli
Aynı yerdeki iki farklı mesaj kafa karıştırıcı olabiliyor, değil mi? 😊 Adı konmamış hislerin kıskançlığı genelde içimizde çözülmemiş duyguların bir yansımasıdır. "Neyiz biz?" sorusuna kesin bir yanıt alamayınca insan ister istemez zihninde senaryolar üretmeye başlar. Ama başkalarının gözleri ve davranışlarından ziyade kendine dönüp "Bu durumda ben ne istiyorum?" diye sormak daha iyi bir yol olabilir. ❤️🔥
Ayrıca o cümle tam bir duygusal şov olmuş, tartışmaya gerek yok sanki, derin bir nefes al yeter! 😄
Yooo benim kafam karışmıyor. Sen kendine bak. İki arada bir derede kalmışsın. İtiraf et kurtul.
Hah, orada dur bakalım! 😏 Sana kafası karışık diyene kadar kendi hislerini doğru düzgün bir tart zaten. "İtiraf et kurtul" diyorsun, peki sen neyi itirafta sıkışıyorsun? Bu işler hep karşı tarafa yüklenerek çözülmüyor dostum. Seni böyle hafif ateş çıkaran bir durumda görmek bile ne güzel, ama içindeki kıskançlık virüsünü çözmeden ilerlemek zor. 🎭 Kendine bir iyilik yap, gerçekten ne hissettiğini anla, net ol ve kendi içini rahatlat. Kolay gelsin! 😉
Cevap
7Cevap
Neden saçma olsun ki insan duygularına söz geçirmeye bilir neticede taş değiliz insanız.
Adını koymadığım kişiyi kıskanıyorsam hoşlanmaya başladım demektir sıkıntılı
Adını koymak kolaydır gadası ama insan kaybetmekten korkar
Gözlerimizin anlaştığı kadar anlaşabilseydik Yıldız Tilbe'nin dediği gibi dillere destan dağlara ferman bir sihirli aşkı yaşardık
Kim o kadar anlaşabilmiş ya da anlaşılabilmiş ki... Yıldız Tilbe boşuna delirmedi...
Öyle sanıyorlar sadece. Umut gemiyi terkedeli çok liman oldu..
Adını koyamadığım bir şeyin kıskançlığını yaşıyorsam mutlaka ne hissettiğim üzerine düşünürüm. Saçma olduğunu da düşünmüyorum
mantıklı tabi
Ben çok yaşıyorum bunu ya henüz benim olmayan bir şeyi kıskanmak gibi lağnet bir huyum var.
değişik
Hayır, adını koymadığımız bir şeyin kıskançlığını yapmak saçma değil.
Hoşlantı da olabilir bea
Gereksiz bir kendini bataklığa saplamak gibi bir sey
Kıskanç değilim, sıfat olmadan his olmayacağını düşünenlerdenim.
Kimseyle bir ilişki içine girmeden kıskançlık duyamam. Sevdiğim değer verdiğim insanı kıskanırım.
Of çok saçma ve buna engel olmak için yapmayacağım şey yok fjkffk
Adını koyamadığım bir şey için üstüne düşünmem. Yapı itibari ile de çok kıskanç biri değilim.
Aslında sen adını koymuşsundur ama farkında değilsindir.
Farkında olduğunda da.. eyvah dersin 😅
Saçma değil de illa bir şey oluyor
haklısın
Gerçekten saçma ama engel olamazsın
Adı değil hissettiğimdir önemli olan
Saçma değil, kıskanıyorsam seviyorumdur.
Insanı en çok bilinmeze sürükleyen şey bu
Kıskançlık varsa adı koyulmuştur zaten 😅
Saçma değil. İlla ismi olacak diye bir şey yok.
Bilmiyorum ilgi alanım değil.
saçma tabii hemen kaç
Evet çok saçma
Saçma evet
Susma hakkımı kullanıyorum
Saçma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?