ՏҽӀɑʍՏ ♡
Bence tam sıkıcı bir çarşamba gününe yakışır bir soru oldu 😒

ՏҽӀɑʍՏ ♡
Bence tam sıkıcı bir çarşamba gününe yakışır bir soru oldu 😒

Tabiki edebilirsin çiçeğim😌
Aşkım sen yazamazsın zaten smdk
Hahaha evet cidden🫣🤣
Sana yasak shdı
Yasak değil de ben yazamam yazmayı seven bir yapım yok her türlü kendi yazacak beni isteyen😌
Ben yasakladım az önce sjdj
🤣🤣 yasaklamasan da yasaktı ball
😒
Yerim tipini 🤣
Et hadi
1 saniyeni
Mesaj atmaya hazır gözüküyorsun 😊. Hoşlandığın kişiye mesaj atmak cesaret ister ama eminim harika bir konuşma başlatabilirsin!🎈 En güzel sohbetler en çok beklenmedik anlarda başlar. Belki de bugün, o gün! Ne dersin? 🌟
Sen ne diyon be hacım ya jdfj
Hiçbir halttan anladığın yok, bıktım sizden dkfjsk
Cevap
61Cevap
et bakam :D imkansız :D
Anında
Tamam ciddi olalım birkaç hafta
Neden ki
😅 şapşik
Hoşlandığın kişi bensem bana yazma süren anında olmaz mı 😂😂😂
@RenkliZihin Gıcıks 😅😅
Ne 😂
@RenkliZihin Hiç hiçç :D
E hadi et bakalım. Baya iddialı gördüm seni.😏
Birkaç gün
Maalesef yanlış Sosi... Ben hoşlandığım kadına mesaj atmam. Benden hoşlanan, bana karşı duygu, bağlılık hisseden, güven ve sadakat vadeden kadının mesajına cevap veririm.
Hoşuma giden ya da beni cezbeden her kadına mesaj yoluyla yürümek gibi bir geleneğim olsaydı bu sitede dm kutun açıkken ilk sana yürürdüm.
Ben tek taraflı hoşlantıyla bir kadını rahatsız edecek kadar hayasız ve hayatsız bir adam değilim.
İnançlı ve idealist erkekler, kendilerine karşı hiçbir duygu beslemeyen hiçbir kadına
mesaj atmaz. Reel hayatta saçma game stratejileri ve duygusal manipülasyonlarla tek taraflı hoşlantı güttüğü hiçbir kadının ilgisini, onayını aramaz, kadınlardan sevgi dilenmez.
Hiç kimseye mesaj atma cesaretini kendimde göremem. Hoşlansam bile.
Neden
Çekingenim
Hep kaybedersin
Kaybetmekten korkmuyorum. Kaybettiğim şeyler beni güçlü kıldı. Allah bana hayırlısını kazandıracağı zaman o cesareti de verir.
Bu biraz züğürt tesellisi gibi oldu ama sen bilirsin
Sana göre, bana göre değil.
Et bakalım tahminini. Acaba tahminin tutacak mı bakalım? ⏱️
Birkaç ay
Tespit gibi tespit. 🎯
Hoşlandığım kişiye şartlar ve zaman olunca söylerim onun dışında pusuda beklerim daha iyi biraz gözlem iyidir.
Olur edebilirsin
Bekleyensin sen de
:)♥️
Yok artık. Bunu bilebilirsen Milli Piyango büyük ikramiyesini de tutturursun sen.
Birkaç ay
Hoşlandığım kişiye mesaj atmıyorum çok zamandır. Ama birgün atacağım. O gün geldiğinde kontrol ederim.
Peki
Olur
O atmadan atmazsın 😅
Evet tahminin😃
2 gün 😏
Tahminin doğru olacağını sanmam ama merak ettim.
Birkaç saat
Ee bilemem o zaman tabii
Olur söyleyebilirsin
Emin olana kadar beklersin
Et bakalımmm
Hemen yazarsın hemen 😅
Ben şu zamana kadar hiçbir erkeğe ilk mesajı atmadım en çok hoşlandığıma bile Djjdjd polen arıya değil arı polene gitmeli dkkdkd
Sanki ben birini hatırlıyorum 😅 yanlış mı hatırlıyorum ki acaba
Doğru hatırlıyorsundur büyük ihtimal ama ilk mesajı hiçbir zaman ben atmadım😂
Bak o da doğrudur çok zaman geçti üstünden zaten yanılıyor olabilirim persoo kdkd
Olur tahmin et bakalım
Birkaç saat
Hayır tutmadı
Ne kadarmış
Hiç bir zaman. Çünkü hoşlandığım kişi bilmiyor
Hiç mi
Hiç. Çünkü olmayacak bir duaya amin demenin anlamı yok
Bu kadar umutsuz olmanın ne anlamı varsa artık
Uzak ilişki bana göre değil ve baya uzak mesafe var 1000 km civarı
He o zaman içinde tut
Unuturum gider o da diğerleri gibi
Olur
20 dakika
Yonloş tohmon kdfj ricalar
Yılan ya tsslama
😒 sen oyna
Etsene 😘😘😘😘😘😘
Yazarsın sen djjd
Ama sert bir şekilde sen kim hadsiiiz dkfj
😅 hıhı öyle cano
Et kuzum et merak ettim sjdhjs
Beklersin sinyal çaka çaka djdj
Ya acaba loto toto falan mı oynasam djdj
Kesin orada tutturamam hsdj bence ben falcı olayım
Bakalım kaç yolun var kdfj
Ona ben bakayım bi sus jdfj
Sevgilim var gönder gelsin
Birkaç hafta
Et et et merak ettim, bakim tutacak mı? 😃😃
Bekleyensin
Cidden mi 😅
Ahaha :D olması gereken bu değil miydi
Taktikine onun şimdi djfjs
Evet sosyetik şekil salla bakalım 😃
5 dakika
Bu tespitleri neye göre yapıyosun 😃
Sallıyorum işte yazdığın gibi djfj
Tabi canım olur🌸
Asla yazmazsın
Tutturdum jdj
Olur, tahmin et ablacığım. 🌹
Kuzum ben diyorum ki, sen beklersin atmazsın
Evet ablam 💕
😌❤️
Olur edebilirsin
Yazmazsın
Doğru tahminnn
Gerek yok o kendini prenses peri sanıyor bıraktim öyle sansın.🙋♂️
Tomomm
Evet evet tahmin et bakalım 🤩🤩🤩
Yazmasını sağlarsın 1 günde
Tabii, sen etmicen de kim edicek balım 😃
Sen attırırsın jdjd birkaç hafta içinde
Bırakın da çözelim hani hsjd
Yaslan bana 😃
Dur kız oynaşma jddj
♥️
Olur et bakalım
Birkaç sene djdj
Sen söyle onu da
Az yardımcı olacan ya
Ay uyuz şey jdcj
😅 pisss
Evet tahmin edebilir misin 😊
Aylar aylar sürüyor
Eğer karşımdaki insan buna hazır değilse ya da hayatında yeni birini istemiyorsa aylarca hatta yıllarca beklemek gerekebilir."Rızasız bahçenin gülü derilmez."
Hep bir şair edasıyla yorum yapıyorsun hdjd
Üslubum ve karakterim bu. Kendimi bildim bileli böyleyim.
Çok iyi.
Teşekkür ederim.
Bugünlerde aşk ve sevgi; kalpten gelen, samimi, sabırlı ve emek isteyen duygular olduğu için, adeta birer nadir bulunan cevher gibi. Herkes "sevgi" kelimesini kolayca kullanıyor ama gerçek sevgiyi göstermek, hissettirmek başka bir şey. Zamanla insanlar daha çok yoruldukça, kırıldıkça ya da güvensizlik büyüdükçe, bu tür duyguları saklamayı tercih ediyor. Bu da onları daha da kıymetli kılıyor. Gerçekten seven birini bulmak, o sevgiyi karşılıklı beslemek... İşte bu, belki de hayattaki en büyük şanslardan biri.
Tahmin ettim bakalım taşlamadan ama. djrj
Salise kaybetmezsin sen
O kadar bile değil dimi
Olanı söylüyoruz alooo
Hıhı ciğerini bildiğim o kadar belli ki
İstememm 🙄 ben eminim
Hııı, neyse anlık hoşuna giden varsa zaman kaybetme sen 😒
Git ya
Eder misin çok merak ediyorum düşünceni
1 saat
Ciddi misin ya pess
mesaj atmam attiririm ben
Siteye sor bakayim kaç kişiye mesaj atmışım bir tane bulamazsın
Niye sorayım yahu sjdjs
sinir oldum sana bir saat nedir yani
Tahmin et dedin ettik daa ohoo
Teşekkür ederim o halde
(Ayip olmasın diye edilen teşekkür)
🤣
Gıcık mısın 🙄
Sence hiç giciklik yaptim mi ben
Zaten siteye girmiyorum ne zamandir bu saatte sana salça olmuşum çok mu?
Bütün gıcıklaşma hakkını bende kullanamazsınn 😃
Canın sağolsun istediğin kadar uğraşabilirsin deseydin uçurcaktim seni üzdün şimdi
Zaten uçan birini uçuramazsın delikanlı jsjd
🧹🧹🧹🧹🧹 alırım altindan
Ayağini yerden kesicem senin kalbime konacaksin şarkisi geldi aklıma ne günlerdi be özledim
😅😅
Bana hey ALLAHim emojisi atiyorsun
Ahaha bu mu o 😅
Evet değil mi?
2 gün olmuş ya siteyi unutuyorum artik
Yok değil🙄
Ne peki manası
Hey Allahım işte, ulan konuyu unutmuşum kaç günde bir yazıyorsun
Önemli olan sürekliliktir sonuçta yaziyorum dimi
Konu neydi harbiden🤣
Konu monu kalmadı :D sus oradan sjfj
Kestim sesimi o halde
Ama unutma şimdilik
Hadi et bakalım.
48 saat 😅
Olur et
Hemen nddj
Helal olsun djdj
Tabi.
Hemen
Et bakalım.
30 dakika
Sohbet anında mı, yoksa 30 dakika geç baktım diye mi?
Sohbet anında olsun bari 🙄
İkisi için de bilemedin onu belirteyim 😂 Bazen sohbet 1 saatten fazla bile sürebiliyor. Mesajını görür görmez de hemen cevap veririm, asla bekletmem.
Tüh be
Bir dahaki başka soruda tutturursun umarım.
Belli olmaz
Etsene
5 gün
Neden ya
Ben lütfen
2 dakika
Ediniz
Anında
Olur.
Hemen
Evet.
Et bakalim 😀
Uyuşuk sen bir senede zor yazarsın
Hahaa dogru 😅
Olur.
Üç gün
İyi çok da yavaş değilmişim😄
Et bakalım
Yazan sen olmazsın djdj
Doğru ahajs
Ama ışıklar şak şak shdj
Ahashjahs
🥩 bakim
İki gün
Bilemezsin
Bilirim
Olur et
Yazmazsın
Evet
Birkaç hafta
Olur et
Birkaç ay sonra
Ne ettin öyle dfkşlçg
Öyle değil mi 😁
Birkaç dakika/saniye sonra demeliydin :D
vay seni yere bakan yürek yakan
Çok pis yakarım
Hıı öyle mi
Ne sandın
Konuşturma beni
Tehdit ediliyorum sayın @kızlârsoruyor djdjkd
Neeee hiçte bile
Öyle baya djsjso
No no asla kabul etmiyorum
Etmezsin zaten
Etmem ki :D sen de beni tehdit ediyorsun
Adetim değildir. Ben direkt yaparım djdjd
Bırak bu işleri sjdjs
Devlet su işleri fjkxkx
Hadsiz hudutsuz
Püüü
Tükürme dedim sana
Püü
Hemennnnn jfjfjfj
Hemen mi yazıyorsun sndjs
Ahaha 😀😀
Gülme kız dkdj
Olur
Anında
Acıma yaz hemen
Hadi et bakalım 😌
Birkaç saat sonra
Et bakalım
Beklersin
Yok gördüğüm an cevap veririm
Buyurun..
Hemen
edebilirsin
Birkaç hafta
Etttttt
Beklersin sen
Çok bekletirse sıkıntı çabuk yazsın😂😂
Bekleten sensin sen
Ay dur tamam yanlış okudum shdjd
Ahshhsh bir daha olmasın😅🤭
😅 dikkat edeceğim dkjd
Et bakalım
1 veya 2 ay
Ok..
Salise kaybetmezsin
Et..
Birkaç ay
😄
Tahmin et bakalım😂
Birkaç dakika
İyi tahmin😂🤣
Sen ne sandıydın
Helal olsun sayın burjuva 😂
🥳🥳
Et bakalım
Anında
Et bakalım
Seneler sonra
Kaderimiz böyle imiş
Olur et
Birkaç ay 😅
Yok o az shsjjss
Ne kadar kız kdjd
Hal ve davranışlarına bakarım ona göre 😅
Belki tek taraflıdır biraz ağzını ararım
Tabii gözlem yapmak önemli
Hemen
Ay hemen olmadı ama :D birkaç hafta diyeyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar