Boşanma asamasındaki eşinizle birlikte olmak için buluşur musunuz?

Aramızda hiçbir problem yoktu eşim işini falan kaybedince tutturdu ben sana bakamıyorum kendini kurtar bosanalim diye şu an herkes kendi ailesinin yanında yaşıyor ve adli tatil var diye dava açmadik daha ben biraz uzak Bir şehire çalışmaya gitcem 1 aylığına şu an aramız iki saat gitmeden buluşalım dedim sonuç olarak halaa evliyiz ihtiyaçlarımız var dedim ve kabul etti benim niyetim o değil çok seviyorum ve onu görmek istiyorum 2-3 saat bir otelde buluscaz kendimi oro.. pu gibi hissedrmiyim acaba ve onun şu an gelme durumu yok ben gitcem kendimi hatırlatmak istiyorum gitmeden geri geldiğimde mahkeme için buluşuruz artık erkekler sorum size öncelikle böyle bir durumda eşinle bulussaniz aranızda ilişki yaşansa kafanız karıştırmı eşiniz gözünüzden düşermi daha fazla ne düşünürsünüz ben boşanmak istemiyorum onunda dediği tek şey senin iyiliğin jcin bosancaz. Siz olsnaiz ne hissedersiniz

Boşanma asamasındaki eşinizle birlikte olmak için buluşur musunuz?
Cevapla