28 yaşındayım evlenmek istiyorum ama beni begenen tanışmak konuşmak isteyen yok görücü de yok napıcam ben?

28e gircem evlenmek istiyorum da yüzüm güzel değil 3-4/10 falan yüzüm ama fiziğim güzel bence balıketliyim oranlarım da iyi. Çalışıyorum ama asosyalim çevrem yok mesleğim iyi. Güzel olmayınca kimse içini de merak etmiyor. Ben artık evlenmek kocamın elini tutup gezmek istiyorum onunla yemek yapmak istiyorum ya cok sıkıldım üzülüyorum cok. Her gün üzülüyorum umudumu kaybetmek üzereyim. Ne yapmalıyım

28 yaşındayım evlenmek istiyorum ama beni begenen tanışmak konuşmak isteyen yok görücü de yok napıcam ben?
Cevapla