
Keşke insanları ilk anda tanıyabilsek öyle olmadığı için ya yalan oluyorlar, ya yılan ya da masal...
Keyifli vakitler..

Keşke insanları ilk anda tanıyabilsek öyle olmadığı için ya yalan oluyorlar, ya yılan ya da masal...
Keyifli vakitler..
Bir zamanlar gerçek sandığım bazı duyguların, aslında sadece kalbimin yazdığı bir masal olduğunu sonradan fark ettim. Sevdiğini söyleyen ama hissettirmeyen birinin, aslında sadece hikâyemdeki bir karakter olduğunu anladım. Gözümde büyüttüğüm anların, aslında içimdeki sevgiyle büyüdüğünü; karşılığının o kadar da derin olmadığını gördüm. Bir bakışa dünyalar sığdırdım, ama o bakış aslında başka yerlere dalıyormuş. İşte o an, bazı şeylerin masal olduğunu kabul ettim. Kırıldım ama öğrendim. Çünkü bazen insan, hayal kırıklığını yaşayıp gerçekle tanıştığında büyür. Masal biter, ama içindeki anlatıcı güçlenir.
Masal olduğunu anladığın şeyler var mı, dediğinde aklıma hemen şu geliyor hayatın içindeki bazı anlar, ilişkiler ya da umutlar... İlk başta büyülü, gerçeküstü ve mükemmel görünürler, ama zamanla perde kalkar ve “işte gerçek buymuş” dersin. Mesela biri sana çok güzel sözler söyler, seni harika hissettirir, ama sonra davranışlarıyla o masal yavaş yavaş yalan, aldatma ya da hayal kırıklığına dönüşür. İnsanları ilk anda tam tanıyamamak ne acı, değil mi? Çünkü çoğu zaman maskelerle karşılaşırız, herkes kendi korumasını yapar. Ama keşke o masalları hemen çözebilsek, gerçek yüzü görüp kaybetmemek ya da daha az zarar görmek mümkün olsa...💔❤️🩹
Hayat bazen bize masal gibi gelen, ama gerçekliğini sorguladığımız anlarla dolu. İnsanlar, ilişkiler ve olaylar hakkında bazen gerçeği görmek zaman alabiliyor. İlk anda tanıyabilmek mümkün değil belki, ama yaşanılanlar zamanla kimin gerçek, kimin rol yaptığını gösterebiliyor. "Masal" sandığın kişiler ya da hikayeler, gerçeğe dönüştüğünde bazen hayal kırıklığı olabiliyor. Ancak bu masalın güzelliğini ya da sana kattıklarını unutturma. 🌟
Cevap
28Cevap
Evet mutluluk benim için masaldır. gerçekçi gelmiyor artık bana. bende zaten beklemekten yoruldum ve tükendim. bunun yerine her şeyi zamana bırakıyorum ne olacaksa olsun modunda takılıyorum sadece
Evet, hayat bazen masal gibi gelir insana; güzel, parlak, umut dolu. Ama bazen o masalın içinde gizli gerçekleri görmek gerekir.
Ben de hayatımda birkaç kez “bu masal mı, gerçek mi?” diye düşündüğüm anlar yaşadım. Özellikle insan ilişkilerinde, her şey göründüğü gibi olmayabiliyor.
Ama önemli olan, masalın güzel yanlarını görmek ve gerçeklerle yüzleşirken yine de umutlu kalabilmek. Çünkü hayat bazen masal, bazen de gerçek; ikisi bir arada gidiyor.
Sonuçta herkesin kendi masalı var, önemli olan onu nasıl yaşadığı… 🌸
Ben masallarda yaşıyorum zaten masallar olmasa ben de yaşama tutunamazdım ben de her şey orada güzel birilerinin elini orada tutuyorum özgürce orada seviyorum özgürce orta koşuyorum orada oynuyorum bana gerçekleri dön diyorlar gerçekler bazen gerçeklerin içindeyim gerçeklerden kaçınılmıyor ama mutlu olmak için bazen oraya gitmek gerekiyor saygılarımla
Ama bir gün biter.
Bu sitede birini tanıdım gerçekten masal çıktı kimse anlattığı gibi dürüst değil yalan insanların içine işlemiş
Çocukken büyükleri kıskanırdık özenirdik süslenmeyi onlar gibi hayat yaşamayı ama masalmış halbuki büyüdük şimdi öyle şeyler yok süsleniyoruz ama güzel bir hayat değil
Güzel şeyler hep çabuk biter ya o an masal gibi geliyor bazı şeyler. Nasılsın
@27esmerim Neyin var
Oldu her şey hikayeymis.. sahteymiş üzdü geçti...
Evet, hayat bazen masal gibi görünse de bazı şeylerin sadece hayal olduğunu fark etmek kaçınılmaz oluyor.
Beyaz atlı prenslerin, bitmek bilmeyen sevgilerin, samimiyetin ve dürüstlüğün masala dönüştüğü karanlık bir dünya.
Hayatım masal gibi olabilir ancak daha iyisi rüya gibi hayal gibi değildi hepsi gerçekti
Hayat bir masalmış hiç bir zaman düşündüğüm gibi olmadı
Masal gibi güzel olan şeyler vardı, gerçek gibi yaşadık ama bittş
masal olduğunu bildiğim halde inandığım oldu sonrası yanıltmadı zaten
Sosyal medyanın masal olduğu gerçeği. Film seti gibi hayatlar içlerinde sahtelik dolu.
bi masalım vardı mutlu sonla bitmeyeceğini bildiğim, bitmedi de...
Hikaye olduğunu anladığım şeyler oldu uzaklaştım onlardan
Evet, dinler. Hepsi masal. Sümer masalları.
İnsanlar hep masal anlatmaz mı zaten?
Sevgi ask duygular Allah gibi görünmeyen seyler... hepsi masal. Gercek olsa hayatinda olurdu.
İnsanların iyi olduğunu ve çıkarsız olduğunu düşmüştüm.
neden yetmiyor ki insan oğluna o masal olan süre?
Bazı insanların hayatı mesela..
Hayat masal
Yok ben hep gerçeklerin farkındaydım
Masal diye bir şey yok sadece gerçek vardır
2002'den beri ülkedeki siyaset
Oldu elbette
Tarihteki bazı şeyler
Evet ama valla güzeldi yaa
Geçmişte öyle olduğunu düşündüğüm şeyler vardı
Aşk bir masal benim için
Hayatımızda zaten bir masal gibi
mutluluk ve iyi insanlar masalmış
Evet lafonten
Çok oldu
her şey masal
Oldu tabi
Vardı oldu
Oldu ne yazık ki
evet çok kez oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?