Ben gitmem ama onun gelmesini beklerdim. Netice de ben kadınım konaklama sorunu olabilir. Ailem müsade etmeyebilir. Ama sevgilimden böyle bir jest beklerdim. Şahsen ben erkek olsam böyle bir jest yapardım.
Bir kadın olarak benim gitmem tehlike arz eder. Başıma kötü bir şey gelebilir. Onun gelmesi daha iyi olur ama bir kaç saatliğine de olmasın, bir kaç günlüğüne olsun. Yorulmasın.
Erkeklerin çoğu giderde kadının onu görmeye gelmesi heleki başka şehirden ekstrem bir olay... bazen imreniyorum o erkeklere şanslı olduklarını dusunuyorum...
Aşkın peşinden gitmek kadar güzel bir şey yok bence! Hatta mesafeler sevdayı daha da güçlendirir. Birkaç saat bile olsa, o anlara değer bir sevgiliye sahip olmak harika bir şey. Tabii ki giderdim, yanında olmak için her yolu denerdim. Sensizliğe dayanamayan bir aşık yanıtı bu işte! ❤️✨
bir kız olsrak enaylik yapıp hep ayagına giderdim ailem enayi olma dese de giderdim sonu husran hicbir erkegin ayagına dunyaları sermeyeceksin nankorler