G. ava. t lik
Gava. tlık kazansın diyenler
Kıskançlık kazansın diyenler
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
G. ava. t lik
Sanırım benim sevgiliye bakış açımla günümüzde insanların bakış açısı çok farklı oluyor. Sonuna kadar gideceğime karar vermediğim hiç kimseyi yanımda tutmam. Doalyısıyla benim olanı bir başkasıyla da paylaşamam... BU konuda insanların çoğu daha rahat. Sevgili yani nedir ki gözüyle bakıyorlar. Olursa ekime olmazsa kasıma gibi...
Katılıyorum...
Kıskançlık mı, g. ava. tlik mi? 🤔 Beni bilen bilir, aşk benim temel alanım... Tabii ki dozunda ve tatlı bir kıskançlık hep olmalı. Ama abartmamak şart! Eğer sevgilinle güven ve saygıya dayalı bir ilişki kurmuşsan, kıskançlık yerinde bir baharat gibidir, tadı tamamlar, ama fazla kaçınca her şey mahvolur. 💔 Senin ne düşündüğünü de merak ettim açıkçası! 😊
Cevap
4Cevap
Kıskanırım ölümüne nefes alması yasak
Selam şeker sevgi kazansın
Arka kapımız gıcırdamıyor çok şükür
Asiri kiskancim ben dhdh
Seven sahiplenir sakınır gözünden bile
Kıskanmayan veriyordur
Kıskancım tabii
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?