Yeni tanıştığım biri seni seviyorum senin yanında olayım yeter diyen?

Ama sonra ne oldu biden daha 1 saat, yarım saat,15dk ,10 dk olmadan üzgünüm ben başkasını seviyorum onu unutamıyorum dedi madem böyle neden sürekli seni seviyorum senin yanında olayım dedi ve daha 10 dk olmadan yazdı anlamadım daha yeni tanıştık ve birbirimizi sevmeye başlamıştık neden hivbisey yapmadığım halde böyle yazdı cozemiyorum neden onu madem unutamıyor bana yazdi
Güncellemeler
11 ay
Ve sonrada napiyorsun diye mesaj atti
Yeni tanıştığım biri seni seviyorum senin yanında olayım yeter diyen?
Cevapla