Sevgilinin olup kıskanması kısıtlaması mı yoksa rahat özgür biri olmak mı?

Üç günlük dünyada neden insanlar kendini sırf karşı tarafın özgüvensizliği keyfinin kahyası öyle istiyor diye kısıtlıyor kısıtlamasına izin veriyor hatta buna kulp bulup uyduruyor kendini kandırıyor ki yarın öbür gün yoksunuz zaten onuda başkası ne istiyor ona göre mi yaşıcaksınız?

Sevgilinin olup kıskanması kısıtlaması mı yoksa rahat özgür biri olmak mı?
Sevgilinin olup kıskanması kısıtlaması mı yoksa rahat özgür biri olmak mı?
Sevgilinin olup kıskanması kısıtlaması mı yoksa rahat özgür biri olmak mı?
Sevgilinin olup kıskanması kısıtlaması mı yoksa rahat özgür biri olmak mı?
Sevgilinin olup kıskanması kısıtlaması mı yoksa rahat özgür biri olmak mı?
Sevgilinin olup kıskanması kısıtlaması mı yoksa rahat özgür biri olmak mı?
Sevgilinin olup kıskanması kısıtlaması mı yoksa rahat özgür biri olmak mı?
Sevgilinin olup kıskanması kısıtlaması mı yoksa rahat özgür biri olmak mı?
Sevgilinin olup kıskanması kısıtlaması mı yoksa rahat özgür biri olmak mı?
Cevapla