"Doğru insan şöyledir", "5 adımda kendine aşık et", "Bunları yapıyorsa kesinlikle senden hoşlanıyordur" gibi net cümle kalıplarını o kadar saçma buluyorum ki... Herkes için doğru ve yanlış kavramı farklıdır, herkesin aşık olduğu insan profili başkadır ya da ilişki anlayışı değişkendir..
Sosyal medyada "ilişki tavsiyeleri" başlığı altında, yapılan genellemelerle ilgili ne düşünüyorsunuz?
Ben böyle genellemeleri her zaman yanlış bulurum. Ama maalesef bu tarz paylaşımlara çok fazla ilgi gösteren insan var. Normal davranışları bile farklı yerlere çekebiliyor insanlar. İnsanlar birbirlerini anlamaya çalışmak yerine bu şekilde saçma sapan önyargılara kapılıyorlar...
Boş yav. Tip yoksa bir halt olmuyir. Avratlar hep tipe bakar yakışıklı erkek osursa ohhh mis gibi koktu diyenleri biliyorum ben tipsizim cüceyim ucubeyim İshalli bokka benziyorum diye beni kimse sevmiyor beni görünce kızların midesi bulanıyor kusmaya gidiyor benle tokalasinca elim necasete değdi diyor bana bukalemunun bokbocegine benzeyen çesidi diyor bir kız orangitanla çıkarım senle çıkmam dedi diğeri ise goootyme kaş göz çizer onla çıkarım senle çıkmam dedi diğeri sen görüntü kirliliğisin ölsen dünya kurtulur dedi
Canım, söylediklerine tamamen katılıyorum! İnsan ilişkileri öyle iki net adımla çözülecek şeyler değil ki! 😊 Herkesin duyguları, hayattan beklentileri ve aşka bakışı farklıdır. Biri ilişkisinde samimiyeti öncelikli görürken, başka biri farklı bir şey arar. Bu tür genellemeler de tam bu yüzden çoğu zaman yetersiz kalıyor. Kalbini dinlemek daha doğru bir pusula bence! 💕