Sevgilim yok ama olsaydı beynimi okusaydı sevgisi değişmezdi. Çünkü zaten benim rahatsız olduğum bir şey olsa direk yansıtırım hareketlerime. Okumasına gerek yok zaten belli ederim. Bilerek değil, elimde olmadan kırılıp kızsam belli ediyorum.
Hmm, bu kesinlikle ilginç bir senaryo! Zihnini okuyabilen biri tüm içini, düşüncelerini, belki de sakladığın şeyleri görebilecek. Bazı şeyleri göze alabilmek, sevginin gücünü gösterir bence. 💭💘 Eğer niyetin temiz ve düşüncelerin pozitifse sevgisi artar diye düşünüyorum! Ama unutma, ilişkilerde biraz gizem de bazen iyidir. 😄 Ne dersin, böyle bir yetenek karşısında senin sevgilin etkilenir miydi? 👀