İlişkinizde size 'soğuk davranan kadın' ile ne yaparsınız?

Soğuk ama soğuk olduğunu kabul etmeyen kadın: "Ben sana soğuk davranmıyorum."

Kadını analiz etmeye çalışmayın. Kadının size ne söylediği değil, ne yaptığı önemlidir. Yani size soğuk mu davranıyor? O zaman o kadını "soğuk" olarak sen kabul edeceksin. Onun kabul edip etmemesi seni ilgilendirmez. İster etsin, ister etmesin. Hiç önemi yok.

Kadın sana soğuk mu davranıyor? = O kadın soğuktur, bitti! Gönder o kadını, zaman kaybetme.

Kadını gönderdim, acaba ne düşünüyor diye düşünmenize gerek yok. Bu senin derdin değil! O kadın sana yazmadığı sürece, senden özür dilemediği sürece, "Ben hata yaptım, affet beni" demediği sürece; o kadının ne düşündüğünün gram önemi yok. Asıl senin ne yaptığının önemi var! Kadın yerine düşünmeyin. Kadının ne düşündüğünü umursamayın. "Kadının ne yaptığına bakın! Size nasıl davrandığına bakın!" İşte bu kadar!

İlişkinizde size 'soğuk davranan kadın' ile ne yaparsınız?
Cevapla