Soğuk ama soğuk olduğunu kabul etmeyen kadın: "Ben sana soğuk davranmıyorum."
Kadını analiz etmeye çalışmayın. Kadının size ne söylediği değil, ne yaptığı önemlidir. Yani size soğuk mu davranıyor? O zaman o kadını "soğuk" olarak sen kabul edeceksin. Onun kabul edip etmemesi seni ilgilendirmez. İster etsin, ister etmesin. Hiç önemi yok.
Kadın sana soğuk mu davranıyor? = O kadın soğuktur, bitti! Gönder o kadını, zaman kaybetme.
Kadını gönderdim, acaba ne düşünüyor diye düşünmenize gerek yok. Bu senin derdin değil! O kadın sana yazmadığı sürece, senden özür dilemediği sürece, "Ben hata yaptım, affet beni" demediği sürece; o kadının ne düşündüğünün gram önemi yok. Asıl senin ne yaptığının önemi var! Kadın yerine düşünmeyin. Kadının ne düşündüğünü umursamayın. "Kadının ne yaptığına bakın! Size nasıl davrandığına bakın!" İşte bu kadar!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer