Bu başıma geldi hayatta kaçmam sonra ertesi gün derdiler ki" kaçmasaydın bana" da düşünsene bir de aileyle aramı açaçak sonra sahipsiz görüp ezecek oldu 🤣 bu tuzaklara akıllı olan düşmez. 😂
Biliyor musun bu adamlar iyi olsa " Kaçalım demez * biz beraber sorunları çözeriz aileni de ikna etmeye çalışırım hayatım der. Bunu diyenler garanti bizi yalnızlaştırıp atını istediği gibi dört nala sürecek insanlar. 🤔
Evet benim eski sevgilimin ailesi biraz sorun çıkardı bu konuda, ailesiyle zıtlaştılar. O yüzden böyle bir konu geçti ama dediğin gibi daha çok çabalamalıydı. Gerekirse gelip ailemle tanışmalıydı. Bunu görmediğim için zaten bitirdim ilişkimi
Bunun benzeri de oldu benim dört senelik ilişkim vardı sen gibi uzun ailesi beni sevdi annesi ablası ama aynen kendisi eyleme geçmedi emek olmayınca cidden olmaması daha iyi. O zamanlar ben çok üzülmüştüm ama iyi ki bitmiş o bitmese ben gerçek sevgiyi anlayamayacaktım belki de.
Dur komik bir olay anlatcam sana benim kendimden küçük bir kız kardeşim var Büşra makine mühendisi. Bu bebekken ona gülsüm diyordular kimliğini geç çıkardık bu konuştuğu zaman benim adım Büşra olsun dedi adını kendini bıraktı şaka gibi ama gerçek aklıma o geldi birden 😄
Benim ablam çok sert otoriter biri o sebeple ben kardeşlerime ılımlı oldum hep onlar da hep sorunu olunca benimle paylaştılar. Hep ailemi uyardım bu çocuklara sert olursanız bu kadar içine atarlar sonra dıştan denetimli özgüvensiz büyürler diye. Neyseki onları kurtardım kendimi ablamın elinden kurtaramadım 😂
Ben ailemden çok farklıyım gelen sanki biraz anlatmıştım. Hatta uzlaşamıyoruz doğu ve batı gibiyiz. Mesela onlar biraz giyimi ile yargılarlar insanları ben giyimden çok karakter duruş hayata bakışıyla ilgileniyorum. Benim kardeşim kemoterapi döneminde tonlarca roman okudum belki de bunun etkisi var üzerimde ama hiç pişmanlık duymadım. Ailem beni dışladı çoğunlukla ama ben bir şekil hayata tutunmaya çalıştım hala da öyle çalışıyorum 💕🌻
Maalesef kemoterapi gören kardeşim vefat etti.:/ abla kardeş gibi değil de anne kız gibiydik en küçük kardeşim oydu her gece rüyama gelip sarıldı bana. Çok kötü bir his Allah kimseye yaşatmasın.
Aa Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun inşallah. Kusura bakma bilmiyorum 😐 Çok zor şeyler gerçekten, imtihan dünyası. İnsan bunları yaşayarak güçleniyor, amin
Hayatta her şey oluyor maalesef yaşamak kadar ölüm de var ne yazık ki. Onun acısının dindiğini bilmek güzel ama bir daha görememek kötü oldu hep yokluğunu hissettim. Evet acılar çok yaşadığım için şuanda mesela daha sabırlıyım doğru diyorsun. Tekamüle ulaşmak acıdan geçiyormuş.
Dediginn gibi her yolu denemk gerekirdi. Ama denedikten sonrada diretmek sevgiye aykiri bir eylemdir. Bazi aileler var is olsun uyuzluk olsun diye sirf kiz vermek istemezler mesela. o durumda kacmak kotu biseymis gibi davranmak karsindakine haksizlik olur. Gerekiyorsa kacacaksin.
Demii. Mesela kuzenim var kizla tanistilar gitti uc kere istedi. Adam yok laf olsun diye vermedi. Niye vermiyon deniyor istemiyorum iste diyor. Ya tamam vermessin sebebi vardir. Kocaman adam vrrmiycem iste diyor ya 😂 kuzen gitti kacirdi. İki gun sonra aslan damadim diyor. Ne insanlar var 😂😂
Hahah sebepsiz vermemesi garip olmuş. Amcamların borç meselesi vardı o vesileyle yengemle tanışmış. Aile borcu vermeyince karşı çıktılar ama sonuç bu😅 onunkide iyi cesaret ya bir iki görmeyle hemen ta bilmediğin bir şehire, aileye kaçmak deli cesareti gibi😂😂
Deli cesareti degil sadece kaderin vardir. Birde senin tercihlerin cok uzumun copu armudun sapi dememek lazim. Cunku biz insanlarin temel ozelligi kusurlu varliklar olmamiz. Hataya meyilli hatasi ile var olan varliklar olmamiz. Aksini iddia etmemek lazim. Yoksa hayati zindan edersin. Mesela olumden kacacam diye arabaya binme ucaga bin e gene ayni trene binsen e gene ayni e sokakta hic bisey yapma e ondada olebilirsin. Yasayamalimmi hayati. Onlemi alacaksin ama suyunuda cikarmayacaksin
Öyle demiyorum zaten de belli bir çaba yoksa da kendimi geri çekerim. Düşünsene ailesi onay vermedi diye ona kaçıp evlendim diyelim. Yarın öbür gün başka bir sorunla karşılaşıcaz onda da mücadele etmeyip kaçmayı mi deneyecek. Ben kendi adıma çok çabaladığımı düşünüyorum ama karşılığını alamadım maalesef
Bi dk burada bi baska sorun var. Onun ailesimi onaylamadi ve o diyorku bna kac. Ne munasebet yahu. Bir erkek olarak bu benim evlenecegim kadin diyemiyorsa gitsin parmaklarina oje surup sey gibi dolasssin ortada. Oyle erkek olmaz. Direkten donmussun sen
Yalandir o acilma durumu ben buna inanmiyorum. Nesin sen van golu canavarimi. Bir aile ogluna kolay kolay sen bu kizi alamazsin diyemez. He asirettir ya da besik kertmesi falan vardir. ya da adam cok zengindir babasi ben bu kizi istemem falan diyordur o tamam anlarim. Onun disinda alelade bir ailede acilma durumu olamaz.
Önceden her yolu denemeden direk kaçmayı düşünen birinin niyetinin ben iyi olduğunu sanmıyorum ve dediğin gibi önce her yolu denemek gerekiyor denedikten sonra olmuyorsa ve tek seçenek bu kalıyorsa sevdiğim için kaçarım...
Her yolu denediniz ve olmadı. Sizi vemediler sevdiğinize.. vermemeleri ile ilgili sebepleri size göre haksız... güzel ve uyumlu bir ilişki... ve reşitdiniz. Kim tutar sizi ;)
Kaçmak mı? Aslında kulağa romantik bir film sahnesi gibi gelse de gerçek hayatta biraz daha fazla düşünmek gerekiyor. 😊 Aşkta hisler ne kadar önemliyse mantık da bir o kadar önemli bence. Sen de önce yolları denemek istemişsin ki, bu çok olgun bir yaklaşım. Ne olursa olsun kalbinin sesinden çok, aklının ışığını takip etmek en güzeli. 💖
KS’de sıkça karşılaştığım sorulardan biri de ‘Evlenmek için ideal yaş nedir?’ sorusu… Bu konuyu insan biyolojisi açısından ele aldığımızda, kadınlarda hormonal dengelerde genellikle 29-32-35 gibi yaş aralığında bazı değişimler başladığı söylenilmektedir. Bu değişimler, gebe kalma, sağlıklı bir gebelik süreci geçirme, doğum yapma ve doğum sonrası anne sütü üretimi ile süt kalitesi üzerinde etkili olabilmektedir.
Ayrıca sağlıklı bir kadının yaptığı her doğumun, biyolojik açıdan "bilimseliği kanıtlanmamış" kadını adeta yenileyen ve tazeleyen bir etkiye sahip olduğu da bilinmektedir. Öte yandan, geç yaşta yapılan doğumların, özellikle kadınlarda bazı ciddi sağlık sorunlarının ortaya çıkmasına zemin hazırladığı da bilimsel olarak ifade edilmektedir. "yazmış olduğum yazı içeriği genel bilgiye dayalı bilgiler içermektedir"