Flörte nerdeyse hergün fırça kayıyorum artık toksik bi ilişkiye döndük?

1 ay oldu kızla görüşüp tanışalı 2 kez buluştuk hani her mesaj kavgaya dönüyor ama buluşunca çok iyiyiz sarılıp öpüşüyoruz ve hep ben haklıyım oda farkında beni bilerek sinir ediyor bilmiyorki duygularım kayboluyor artık mesela dün memleketten döndü giderken ben bıraktım vedalaştık sarıldım öptük falan gelincede alamıcağımı söyledim çalışıyorum dedim trip attı resmen normalde 9 a bilet aldı 3 saatte geliyor 12 de İstanbul'a gelmesi lazım aradım açmadı yazdım bakmadı telefonu açık interneti açık bende 2 de uyudum baktım arayıp yazmamış sallamamış resmen sabah günaydın yazmış dedim günaydını bovşer dün insan bi düşünüp yazar dedim fırça kaydım haklısın diyor neden böyle yapıyor çok basit telefonu açmasan bile geldim eve gidiyoruz babası almaya gelicekti

Flörte nerdeyse hergün fırça kayıyorum artık toksik bi ilişkiye döndük?
Cevapla