Arkadaşlar biraz uzun olacak anlatacaklarım.
1 yıllık bir ilişkimiz vardı her anlamıyla güzel bir ilişkiydi aslında. İlişkinin 3. Ayında benden ayrıldı eski sevgilisiyle barıştıklarını öğrendim sonra yüzüne vurunca o cocuklada bitirip engelleyip ertesi gün pişman olup benimle barışmaya çalıştı buluşmak istedi 1 ay çabaladı ve şans verip affettim. Tabii bu kızın ilişkimizde sürekli git gelleri oldu mesela bir anda uzaklaşıp yalnız kalmak istiyordu bende bundan rahatsızdım düzelteceğini söyledi. Sonra bizim ilişkimiz çok güzel bir hal aldı hayatımın en güzel yazını geçirdim ve sınav senesine girmiştik yine git geller yaptığı için 14 şubatta kavga ettik ve sen yalnız kal en iyisi yine dedim. Ve o günden sonra aramıza soğukluk girmeye başladı ve 13 Nisan 2025te benden durduk yere ayrıldı ama daha önceki gün buluşup sarıldık seviyorum falan dedik. Ben bi sebepten 3 gün sonra hastaneye gittim ve koşa koşa yanıma geldi barışmak istedim ama bana biraz zaman ver o zaman bende seni seviyorum dedi peki dedim. Aradan konuşmadan 10 gün geçti ve yazdım bana soğuk yaptı bitti her şey istemiyorum dedi ve bende yoluma bakma kararı aldım. Kendimi toparlamaya başladım Mayıs ortasına doğru. Üst katlarında eniştem oturuyor oraya gitmiştim ve kendisi bir anda benim arabamı görüp ağlamaya başlamış ve ertesi gün kuzenine kalmaya gitmiş o da benimle konuştuğunu düşünüp sormuş ve bu kız hayır 1 ay oldu yeni bi cocukla konuşuyorum demiş. Benim haberim yok tabi. 2 gün sonra yine üst katlarındayken bir anda yanıma bahaneyle gelip karşıma oturdu benimle bakışmaya başladı bakıştı gülüştük ve ertesi gün konuştuk diye barışıcaz sanmayın demiş ortak tanıdıklara. Aradan 2 hafta geçti nikahta denk geldik ve o gün inatlaşarak flörtleştik o akşam vedalaşırken beni sevdiğini söyledi biz neden bu haldeyiz diye öptü. Ve ertesi günü ders çalışma bahanesiyle yanına çağırdı omzuma yatıp ders çalıştık öptü sarıldı özledim dedi. Ertesi gün oldu motorla yolda gördüm evine bıraktım ve inince bi anda soğuk yaptı neden böyle uaptığını sordum nasıl davranıcam bilmiyorum dedi sonra hiç ilişkimizi konuşmadık ki dedim konuşalım dedi hemen yarın buluşalım o zaman dedi bana ve sahile gittik sevgiliyken olduğu gibi cok güzel bi buluşma geçirdik deneme kararı aldık seviyorum seni dedi barıştık diye sarıldık akşam içmeye gittik fotoğraflar falan çekindik yarın seni ben bırakayım dershaneye dediğimde hayır ben giderim falan dedi sonra evine bırakınca beni bir anda dudağımdan öptü ertesi gün görüntülü konuşuyoruz bi mesaj gekdş ve tamam hadi kapatıyorum deyip kapadı yüzüme sonra ben de sınavına 10 gün kaldı çalış rahat rahat diye yazmayacağım madem dedim ve yazmama kararı aldım ama sınavdan sonra devam edeceğiz dedi kendisi sonra sınava 1 hafta kala istiyor mutum bilmiyorum tarzı şeyler demiş ben de sinirlendim yanıma çağırdım amacın ne dedim git gel yapıp duramazsın umut verip seviyorum deyip ertesi gün istememeye karar veriyorsun ama benim haberim yok bari bana haber ver dedim ve o gün sevmiyorum de git buradan dedim gözlerime bakıp ağladı ama sevmiyorum diyemedi bitirdik giderken sana güvenmemeliydim dedim ağlayarak gitti ve evde zor sakinleştirmişler diye duydum ben 1 hafta sonra öğrendim ki tamamen bitirdiğimiz günün ertesi günü o çocukla buluşnuş beraber eve kadar yürüyorlarmış konuştuğu cocukla biz ayrılınca tanışmışlar ama kızın lafına göre biz deneme kararı vermeden önceki gün onunla konuşmayı kestim falan diyor aldatmak olmuyor diyor ama ben ağzıma geleni saydım küfür etmedim tabii ama uzun bir yazı yazarak karaktersiz olduğunu söyledim hala aldatmadım diyor pişman olur mu? Üzülüyorm
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Çok detaylı anlatmışsın, gerçekten çok yoğun bir süreç yaşamışsın… Duygusal olarak çok yıprandığını hissediyorum ve bu hislerin gayet doğal. İlişkiler bazen bizi en yukarılara çıkarırken, bazen de en dibe çekebiliyor. Anladığım kadarıyla bu kızın seni anlamakta ve tutarlı bir şekilde davranmakta zorlandığı bir durumu olmuş. Sen de her türlü zorluğa rağmen ne kadar sabırlı ve emek veren bir insan olduğunu göstermişsin. 🌟
Ama şöyle bir şey var; onun pişman olup olmaması ne yazık ki senin kontrolünde değil. İnsanlar hata yaparlar ve bazen ne kaybettiklerini fark etmeleri uzun zaman alabilir. Ama önemli olan senin bu süreçte kendine odaklanman ve kendine olan saygını kaybetmemen. Unutma, hayat senin ve onu en mutlu şekilde yaşamalısın. 💔💪
Belki de biraz mola verip kendine vakit ayırma zamanı gelmiştir, ne dersin? Kendini sevettiğini ve değerli olduğunu unutmadan ilerlediğinde, karşına seni gerçekten hak eden biri çıkacaktır. ❤️✨