Psikoloji alanı, imdaat! İlişki için 'yalnızlık korkusuyla mı' turnusolü gerçekten ölçü mü?

bu çok sorgulanıyor mesela onunla görüşmenin gerçek sebebi yalnız kalma korkusu mu yoksa gerçekten senin için uygun biri olduğunu düşünüyorsun gibi gibi şeyler turnusol olarak kullanılıyor. yalnız olmamak için biriyle olmak kötü bir şey veya travması sonucu gibi yorumlanıyor psikolog tayfa tarafından ama zaten insan yarımdır ve gerçekten bir ilişkiye ihtiyaç duyar bundan dolayı yalnız olmaktan sıkıntı çekmek ve hayatında birinin olmasını istemek gerçekten yanlış bir şey mi ben bu işin tetiklemesi ile hayatında birini istiyorum ama hayatımda istediğim kişiye dair de kriterlerim var bu sağlıksız bir bakış açısı mı gerçekten bu düşüncenin işin içinden çıkamıyorum yardımcı olur musunuz ne yani kendini kandırıp asla ilişkiye ihtiyacım yok ben sadece tek kendi başıma yaşayabilirim dediğim zaman hayatıma katıl maya çalışan o kişiyle gerçek bir ilişki olabilirim ilizyonuna mı takılayım çünkü ben bunu kafamdan çıkardığımda oldukça maskülen yaşıyorum ister istemez 😅

Psikoloji alanı, imdaat! İlişki için 'yalnızlık korkusuyla mı' turnusolü gerçekten ölçü mü?
Cevapla