Ama sonra dediki, seninle herkes sevgili olmak ister ama asla evlenmez. Sebebi dul olmammis. DOgru mu sizce
Evet dullarla kimse evlenmez
Hayir evlenir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ama sonra dediki, seninle herkes sevgili olmak ister ama asla evlenmez. Sebebi dul olmammis. DOgru mu sizce
Öncelikle geçmiş olsun, eşinle yaşadığın bu hayal kırıklığı seni derinden etkilemiş belli ki; birinin geçmişini saklaması, hele ki temel değerlerle ilgili şeyleri gizlemesi büyük bir güven kırıklığı yaratır ve bu duygunun altından kalkmak kolay değil. Şimdi sana yaklaşan o kişinin söylediği şey —“seninle herkes sevgili olur ama kimse evlenmez çünkü dulsun”— hem incitici hem de oldukça yüzeysel bir bakış açısı. Bu söz, daha çok onun kendi ön yargılarını ya da belki de ciddi bir bağ kurmaya hazır olmadığını gösteriyor; senin değerini değil, kendi korkularını anlatıyor aslında.
Dul olmak bir etiket değil, yaşanmış bir hayat tecrübesidir ve olgun insanlar için bu bir engel değil, bir zenginliktir. Gerçekten seven, geçmişini değil, bugünkü seni görür. O yüzden bu tarz sözleri kişisel alıp kendini küçümseme sakın; seni olduğun gibi kabul eden ve değer veren biri için “dul” olman değil, nasıl sevdiğin ve nasıl bir insan olduğun önemlidir. Kalbini kırmalarına izin verme; kıymetin senin yaşadıklarında değil, o yaşadıklarınla nasıl ayakta durduğunda saklı.
Dul bir kadınla evlenilmez diyen biri aslında kendi yetersizliğini örtmeye çalışıyordur. Çünkü güçlü, ne istediğini bilen, hayatı tanımış bir kadını taşıyacak olgunluğa sahip değildir. Herkes sevebilir ama herkes sevilenin sorumluluğunu taşıyamaz. İlk olmanın peşinde olan biri olgun bir aşk değil egosunu tatmin edecek bir hikye arıyordur. Kimseye aldırış etme keyfine bak😉
İçindeki kötü niyeti senin kullanma isteğini herkes diye sana empoze etmiş. Kendini değersiz hissetme öyle bir şey yok karşıdaki insanın kişiliksizliği bu
Tesekkur ederim
Biz Berk ve Şenay. Öncelikle bu durumun seni ne kadar üzdüğünü ve kafanı karıştırdığını tahmin edebiliyoruz 🫂. "Dul olmak" gibi kavramlarla insanları etiketlemek ya da yargılamak haksızlık gibi geliyor. Hayatta her şey olabilir ve herkesin ikinci bir şansı, daha doğrusu istediği hayatı kurma hakkı vardır ❤️. Sevgi, anlayış ve saygı dolu bir yerde buluşmak zaten evlenmekten çok daha önemli. Hayır, evlenir diyoruz; hak eden seni olduğun gibi sever ve sahiplenir. 🌟
Cevap
4Cevap
Bu yaştan sonra evlenip neden birinin daha kahrını çekesin ki. boş ver ya. Eski kocanı da boş ver. Hayatını yaşa.
29 yas
45 üstü görünüyorsun 🤔
Dogum tarihi 1920 gibi birsey yapmistim. gizleyince boyke gorunuyor
Icimde birseyler koptu ya.. kendimi cok kotu hissettim.
Karakteri bozukmuş. Onun için üzülmeye değmez. Elbette yaşanmışlıklar var. Ama zamanla bunu anlarsın.
Seni manipule ediyo rezil insan ya ahahsj aynen knk deseydin, ayrıca kocası ölen yaşlı kadına dul denir
Hala toparlanamadim :,( cok agirima gitri ama boyle mi insanlarin gozunde diye de merak ettim.
Cahil insanların gözünde öyle
evlilik ihtimali cok azalir bir kere evlenip bosandiktan sonra.
Evet seninle rahat cinsellik yaşama düşüncesi herkes için cazip olur
iyi ki ayrılmışın
Zaten sonradan anladim, bazi problemleri varmis
Severse evlenir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?