Abi dediğim adam resmen bana yan gözle bakiyormus çok sinirliyim napmaliyim sizce?

Yıllardır abi deyip dert anlattığım biri vardı onunla konuştuğum zamandan beri hayatıma 3 kişi girdi zaten konuşma başlangıcımızın sebebi benim ilişkimden dolayı üzüntü duyuyor olmamdı kimden bahsettiysem hep onları kötülüyordu bir kere de şakasına dediği ama benim kafamda sürekli acaba diye düşündüm sana hoşlanıyorum şakası yapmıştı son günlerde sürekli bana çok güzelsin tarzi şeyler söylemeye başladı ben de şüphelendim ve bana ne gözle bakıyorsun dedi işte evleneceğim kız gözüyle bakıyorum seni beğeniyorum hoşlanıyorum falan dedi çok sinirliyim ve çok gıcık olmuş durumdayım ne yapmalıyım

Abi dediğim adam resmen bana yan gözle bakiyormus çok sinirliyim napmaliyim sizce?
Cevapla