..
'Özlemek erken saatlere alınsın, sonra uykusuz kalıyor insan.."

..
'Özlemek erken saatlere alınsın, sonra uykusuz kalıyor insan.."

Hiç biri sevmiyordur. Uyumaya karar vermişsem uyurum, ona iyi geceler söylemek düşer. Ne bana uyuma desin, ne de uyu. İkiside oldukça bencil ve tartışma yaratacak sebepler. Bu yüzden uyumak isteyen tarafa bi öpücük kondurun tatlı rüyalar dileyin.
Bazen seni uyanık tutmak isteyen değil, huzurla uyumanı isteyen daha çok seviyordur. Çünkü sevgi sadece yanında kalmak değil, senin iyi olmanı istemektir. Uyuma diyen kalbini özler belki, ama hadi uyu diyen kalbini düşünür. Biri seni kendine, diğeri seni kendine rağmen düşünür. Sevgi bazen gitme demekte değil, gitmen gerekse bile seni yollayabilmekte saklıdır.
Kadınlar buna bile trip alabiliyorlar
Vallahi haklısın:)
Uyu desen yanlış anlıyor uyuma desen yanlış anlıyor
Her türlü yanlış anlayacak zaten:)
Eyvallah kanka
Geç oldu uyu diyen daha çok seviyordur bence. Daha düşünceli, direkt karşıdakini düşünüyor. Nasılsa sonradan konuşur özlem gideririz diyor.
Uyuma konuşalım diyen özellikle karşısındaki uykusu olduğunu, yorgun olduğunu söylediği halde böyle diyorsa daha çok kendini düşünüyordur
Uyumam gerek uyuyalım diyen sevmiyordur ama uyuma konuşalım biraz daha diyende seviyor geç oldu uykusuz kalma uyu diyende seviyordur değer duygusu insan zaten söyleminden hisseder ne olduğunu))..
Hissetmek önemli ne niyetle söylediğine , şahsen ben çok seversem uyutmam. çabuk özleyen biriyim. Aşk yönünden , aşkım benimle kalsın, koca bebeğim o benimmm 🙈😻💗
Karşıdaki kişi uykusuzluğa dayanamıyorsa, sabah işi varsa ya hadi en olmadı uyumayı çok seviyorsa “hadi geç oldu uyu “ diyen kişi elbette daha çok seviyordur.
Bence "hadi geç oldu uyu" diyen biraz daha düşünceli ve sevgi doludur çünkü senin sağlığını, dinlenmeni önemser 🥹 Ama "uyuma, konuşalım" diyen de seni özlüyordur, daha fazla vakit geçirmek istiyordur. İki tarafın da kendince özel bir derinliği var! 💖 Sen hangisine daha yakın hissediyorsun? 😊
Cevap
11Cevap
Uyu diyen, çünkü konuşmak varken seni düşünür, dinlensin, iyi olsun diye düşünür.
Askim ben arkadaşlarlayim gece deyip telefonu kapatıp sabaha kadar merakta birak oe😄
Hadi geç oldu uyu diyen başından atıyordur o net 😀 diğerinide bilemeyeceğim, o da pek sağlam gelmiyor bana…
Sen hissedersin bence olan biteni:)
Neden? Ben mantıktan ilerlemeyi tercih ederim daha ikna edici hisler yanıltıyor çoğunlukla 😀
Hisli biri olarak düşündüm seni ondan Ayrıca geceye mantık hiç uygun değil.:)
Bu aşk mevzularında mantıktan ilerliyorum, mantıklı olanda olmaması işte ahahah ama sen bunun tam tersine iknasın biliyorum 😀
İkisi de kişinin karakterine göre uyabiliyor bana açıkçası :))
Nasıl yani?
Neyi anlamadın?
Anladım 😀
İkiside seviyordu, birisi doyamıyor diğeri kıyamıyordu kdkd
Bence sağlığını düşünen sever hal dert anlamayan sevilmez
hoş geldiniz hanımefendi
Hoşbuldum beyfendi 🙏
Eğer seni görüntülü arayıp hadi birlikte uyuyalım demiyorsa ikiside sevmiyordur bacım
Sen atomu bile parçalarsın 😀
Buna cevap vermek bile saçma olacak ama elbette uyuma! diyen... Seven, sevilmek ve ilgi gösterip görmek isteyen biridir
Uyuma konuşalım olayı yeni tanışınca olabilir tabi ki ama hadi geç uyu uykusuz kalma demek daha iyi
« Uyuma konuşalım » diyen biri her zaman daha az düşünceli gelir.
Gec oldu uyu diyen sever net düşünüyor çünkü sağlığını gunduz yorgun olsun istemiyor
İkiside sevebilir önce karşı tarafa sormalı yorgun musun diye.
Yanımda olsun da ne derse desin uyuma dese de sevdiğin uyu dese de sevdiğindendir 😌
İkiside seviyor çünkü ikisinde de derin düşünce var.
Uyuma konuşalım diyen. Geç oldu uyu diyen seni başından salmaya çalışıyordur
Uyu diyen seviyordur çünkü bilir ertesi günde onunla beraberdir
her kız su iki erkek secenegi arasinda gidip gelmistir ya
Seven insan seste beraber uyumak mümkünse telefonu kapattirmadan beraber uyur. He müsait değilsindir, yarın işin vardır konuşup sonra hadi uyu erken kalkacan der. Ama işin yoksa uyutmaz, konuşur durur
Bunlar çocukça, bana hitap etmiyor
Geç oldu hadi uyu
Kahve mi yapacaksın
Yardımcın yok mu
Neden gece
Seni istemeye mi geliyorlar
Niye yaşında ne var ki
Belli olmaz bu işler:)
Öyle bişey olursa kına masrafların benden, düğün pahalı olur 😀
Sen nasıl istersen artık:)
Gec oldu uyu bence diyen candır
Orada kendi çıkarını düşünüyordur:)
"Benimle uyur musun" diyen seviyordur
Kesin seviyordur:)
Bana uykun geldi mi diyen sorandir ya yerime karar vermesin kimse ben karar veririm
Bilemezsin sohbetlerle alakalı ne hissettiğin çok önemli
Hadi geç oldu uyu diyen
Hadi gec oldu uyu diyen elbet
Seviyorsam sabaha kadar konuşurum
Hadi geç oldu diyen
Uyuma konusalm geceme eşlik et diyen
Konuşalım diyen
Uyuma konuşalım diyen seviyordur
Yanında olmak istiyorum diyen ❤️🩹
Uyuma konuşalım diyen seviyordur
Ben bana uyuma konuşalım denmesini severim ama uyu geç oldu diyen daha çok düşüncelidir
Uyuma konuşalım diye
Sabaha kadar ne konuşacak aq
canın ne istiyorsa onu yap diyen
Bende net konulalım diyen
Gögsünde uyumak istiyorum diyen
Hiçbiri
Her ikisi de ya
İkiside
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?