Beni çok saçma bir sebepten dolayı yüz üstü bıraktı sizce doğum gününü kutlamalımıyım her şeye rağmen ondan çok hoşlanıyorum?

Ya Allah rızası için bana bir akıl verin ya çok saçma sebeplerden ötürü konuşmayı kesti yarın onun doğum günü ben kutlamak istiyorum ama napmalıyım... Beni yüzüstü bırakıp gittiği için kalbim çok kırık ona ama bir yandan çok hoşlanıyorum
Güncellemeler
11 ay
Bide dün rüyama girdi kendisi mesajlaşıyoduk çok güzeldi...
Beni çok saçma bir sebepten dolayı yüz üstü bıraktı sizce doğum gününü kutlamalımıyım her şeye rağmen ondan çok hoşlanıyorum?
Cevapla