ՏҽӀɑʍՏ ♡
Erkeklerin güzel kadın görünce bir ilişkisinin olduğunu unutması normal mi¿

ՏҽӀɑʍՏ ♡
Erkeklerin güzel kadın görünce bir ilişkisinin olduğunu unutması normal mi¿

1. İnançlı ve idealist bir erkek, bir kadında asla güzellik aramaz. Güzel ahlak ve sadakat arar
2. İnançlı ve idealist bir erkeğin gözünde güzel olan kadın, yüzünden çok ahlâkı ve yaşantısı güzel olan sevgilisidir.
Mesaj kutusunu açık tutup pp'sinde de göğüs dekoltesi veren ya da bacaklarını gösteren kadının karşısına çıkacak erkekler, hayatta hedonistik cinsel arzuları dışında hiçbir faaliyeti ve hedefi olmayıp bedava seks peşinde koşan fakir fukara operasyon çocukları ya da 18-24 yaş arası p. rno bağımlısı otuz birci Semih Çelik kılıklı pislikler olacaktır. Onların ilişkiden anladığı ve murat ettiği şey de bellidir zaten.
Dürüst, ciddi, ağırbaşlı, sadık, kendisine, çevresine ve. topluma karşı insani, vicdani sorumluluk taşıyan hiçbir erkeğin de bu tip kadınlarla işi olmaz.
Evet. Çoguda “yok oyle bisey” der 😀 ama öyledir. Ama bir de öyle erkekler var ki, karısını veya sevgilisini gercekten seven, senelerce sadık kalan, sevgisinden hic vazgecmeyen…
İşte biz o erkeklere "adam" diyoruz, hem de adam gibi adam!
Helal. Aynen hep biz kafada kuruyoruz, asla öyle bir gözle bakmazlar falanıma filan 😂
Biri şunlara anlatsın; artık yemiyoruz djfks
Sanmaya devam etsinler, kandırabildikleri kızlar var hâlâ kart horozlar 😅
Hepsine hayırlı işler :D herkes hak ettiği gibi yaşıyor dkfjjs
Rica ederim ♥️
Hayır tabiki hiç normal değil.. Öyle erkeği alıp duvardan duvara yapıştırmak gerek.. O zaman başka kadınlara düşkün olur mu olmaz mı görürüz.. Ay çok sinirlendim ya.. Böyle sorular sormayın ama ya.. 🤣🤣🤣
sjfjd deşarj oluruz demiştim 😂
Yemin ediyorum öyle adamları bulsam var bütün sinirimi çıkaracağım.. 😅😅 Yorum yaparken o kadar çok sinirleniyorum.. 😅😅
Hınımınından yastığı pohtan olasıcılar djfks sen sakin ol tatlı tatlı kal, zaten onlar da boynuzlanıyor 😅 karma denen olay var
Aman beter olsunlar.. 😅 Gün yüzü göremeyeseciler.. 🤣🤣 Sinirden yazamıyorum.. Neyse sakinim.. 🤣🤣
ahaha deli 😅
🤣🤣🤣
Aa kendilerini unutuyolar kim takar sevgiliyi 😂
Ahah ben kimim burası neresi modu var onlarda
Cehenneme düşesiciler
🤣
Rica ederim ☺️♥️
Bu durum tamamen karakter ve sadakat meselesi, tatlım! Bir kişinin ilişkisine olan bağlılığı, karşısına kim çıkarsa çıksın sınanabilir tabii ki. Ama bu "güzel kadın görünce sevgilisini unutmak" gibi bir bahaneyi haklı kılmaz. Sadakatsizlik zaaf değil, seçimdir. Sen kafa yorma böylelerine, değmiyor ✨😊🛑.
Tamam canım yormam djdj
Hahaha işte bu! Eğlenmek en güzeli be güzelim, takılma bunlara 😂✨ Doğru insan zaten etrafındaki tüm güzellikleri görse bile gözleri sende olur! 😉🌟
Dimi 😅
Cevap
40Cevap
Şıp diye unutturabilir genelinde
99.9 djdj
🤣 net
Öyle bi dülüncem olmadı iyi ki 🤣
😂
Her güzele gözü kayıyorsa neden bekar bu arkadaş😄 yani önemli olan güzel de olsa çirkin de olsa gözün kaymaması, sadece sevgiline odaklanmak. Sonra ay aman al tüm kızları çıkardım, al bakmıyorum zart zurt yapılıyor. Hayatım önemli olan zaten sevgilinle bir ilişkideyken o iradene sahip çıkman. Diğer türlüsünü herkes yapar ahahsj
Duruşsuz omurgasız djdj
Evet ya ahajs sonra da kızları manipüle etmeye çalışıyorlar ay al çıkardım, ay al bakmıyorum sen de abartıyorsun oluyor, yazık sonra gelip burada soru açıyorlar ahahsja erkeklerin cici sözlerine kanmayın hanım kızlarım🤣🤣
Ah ah içim gidiyor :D çok üzülüyorum jddj
Anlatamam içimdeki acıyı ahahjs
Kimselere vermesin tonreem böyle çileler dkdj
Yani güzel kadınlara karşı zaafımız olduğu doğru olsada, kesinlikle bu bilmediğimiz ve tarif edemediğimiz bir şey. Bir anda hareketler, muhabbet, ses tonu yüz tipi vs de zamanla alıştırır kendine. Ancak sadece arzular odaklı yaşanıyor ise bu noktada bunu anlamak daha zor. Ondan dolayı farklı hisleri duygularıda doyurmak lazım ki insan gelip geçici güzellik algısında esir olmasın
Yoo sevgilisini sevmesine bağlı yani onu çok beğeniors ave swviyorsa karşıdaki kadının güzelliğini görmez hatta sevgilisi ya da karıısı dünyanın en çirkinleir olduğu halde gözüne adriana lima gibi gözüken ve ondna başaksını görmeyen erkekler var işt ebiz buna çirkin şansı diyoruz
Öyle bir şey olduğunu sanmıyorum unuttturmaz tabikide fakat güzel kadın dikkat çeker sadece biri benim eşimin beni görsün diye yapmadığı saklabanlik kalmadı "kız bu arada güzeldi evet" fakat eşim dönüp bakmadı bile ben baktım o bakmadı😂😂😂
Bulunmaz nimet dkfj
Senden güzeli mi var be
😘❤️
Sevgilisi olan erkek zaten en mutlu erkektir. sevgilisi ile mitlu olmayı bilir. ne kızın ne erkeğin güzeli bitmez sahip olduklarının kıymeti seni sen yapar
Yoo, sevgilisi olduğunu bildiğim erkekler yürüyorlar ona buna
O erkekler erkek değildir. kendi sevgilisini de paylaşmaya açık bozuk zihniyete sahip kişiler dir.. ben bakmam bakan olsa da yer mekan fark etmez bozarım
Ben unutmazdım çünkü hemen hemen her güzel aynı gibi ve görsellik de başlı başına her şey değil açıkçası
Vay pe djfj
Kabul edemem bunu jd orada dur kdk bakmamali kadınım var diyip geçmeli geçmiyorsa orada sadakat ve sen yoksundur
Öyle beybi
Her iki cinste de çok sayıda var bu karaktersizler. Daha yakışıklısını bulunca tekmeyi basan kızları iyi biliriz..
Edit: Kızlarda hatta daha fazla çünkü kadınların erkeğe ulaşma konusundaki seçenekleri erkeğe göre çok daha fazladır bu yüzden erkeğin değil kadının sadık olanı çok az bu zamanda. Çoğu kızın karakteri zaten sıkıntılı
Doğrudur
Eyvallah caney maalesef zaman böyle
Benden güzelini görürse unutsun diycemde şaka yapıyorum 🙄bütün erkekler aynı değildir diye düşünüyorum 😅
Şakanın altında gerçek yatıyor cano
Gerçek olsun o zaman napim 😏
İltifatım havada kaldı, alırsın bir ara dkfj
Şimdi alayım dur 😂😂😂🫢🫢🫢
Unutturmamalı her güzele kanıyorlar sonra neden aldattı bir anlık kapılıyorlar olan oluyor ş*r*fsizler 😂
Ne güzel sövme soruları soruyorum dimi djfjs
Evet ya stres atıyorum sjsjsjs
Benim ne suçum var evde oturuyorum.
Selams tatlım ❣️😇 erkekler güzel hatun görünce, ilişkisi olmayan bir erkek moduna geçişleri ışık hızıyla 🙄 jkj
Evlilerin alyans saklaması gibi sjfjs
Aptallar fjjfs
🤣🤣
Maymun iştahlı karaktersiz olanlar mutlaka unutur. HAtta akıllarına sevgilisi/eşlerinin gelmemesi için çok büyük bir azimle çaba gösterirler.
Vicdan rahatlatmaca dkfj
Ne alakası var niye unutak nankör müyüz biz 😬
Evet öylesiniz 😏
Evet unutturur 😃
Görsel çok güzel anlatmış fjfn
😅
Toplum genelde şöyle düşünür. Erkek bakar, Erkek dayanamaz bu erkegin doğasında var falan filan bu sadece bahane bence dayanabilen çok erkek var sevdiği kadına sadık kalan gözüyle değil kalbiyle yuruyen çok adam var ama iste bize denk gelmiyor...
Erkeklere unutturur da Adamlara unutturmaz. Adam dediğin sadık olur nihayetinde..
Yürü beee jdjd
Yürüyorum dikenlerin üstündeeeeeeeee yaralıyam
Yaralıyam yaralıyam ben bir bahtı karalıyammm
Unutturmamalı ama herkes ben değil çoğu unutuyor deyyuzların😅
Kendine kocaman bir pay almışsın dkfj
Al hepsi senin olsun 😅
Travmaları tetikledik djjd
Unutturur tıpkı kadınların zengin erkek gördüklerinde sevgililerini unuttukları gibi 💆♂️
Öyle bir şey yok
Hayır var, bildiğim bir konu
Tamam
Nefislerini terbiye edemeyen adamlara adam diyince bile rahatsız oluyorum
Ufff vurdu gol oldu 😅
😇😇
Unutmamak için elimize yazıyoz. Bazen kalbimize bazen alnımıza sjjs
Vayyy hddj
E tabi sadığız 💅💅
He maşallah djjd
Şımartma tamam 😏
Şımarma sakın dmdk
Uçuşa geçiyorum tutmayın sjjs
Dur durduğum yerde
Durduğun* offff
Durdugun yer kaderindir sjjsjs
Ben iletişimi güzel, benimle düşünceleri uyumlu olan ve ortak noktamın olduğu bir kadından etkilenirim. Aksi taktirde imkansız. Çünkü, görsel geçicidir.
Ne 5 duyumuz var,
Başka kadın mutlaka baktırıyor kendine,
Sevgilimizi unuttuğumuz ya da düşkünüz anlamı çıkmamalı
Kimin elini tutuyorum?
Önemli olan o.
Unutturabiliyorsa yanındaki sevgilisi değildir. Çünkü her an birisi sevgilisi olma adayıdır. Sadakat yoksa sevgi de aşk da hikayedir
Normal.
Bu her zaman EN güzel kadın da olmaabilir.
Çözümü yok ama uğraşma. belki anlarsın, ama kurtaramazsın
O kadar da * değiliz tehlikeli kadın bir kızı severiz ömür boyu aynı yolda yürürüz arım balım peteğim
Yok artık daha neler, tek güzel o oluyor 😒
Hıhı tabii
Başkalarını bilmem. Sevdiğim insan varsa diğerleri umrumda olmaz.
İlişkisini unutturacak kadar dışarıya ilgisi varsa yolu açık olsun
Hiç kimse umrumda olmaz bir kadın başımdan fazla.
Ben kendini bana bağışlamış Kadına değer veririm, aksi taktirde kaybedecek olanla ilgilenmem
Erkekler güzel kadın görünce sevgilisi olduğunu unutabilir, adamlar unutmaz.
sevgilim varken başkasına bakmam sadıgımdır aşırı ılgıden gidiyorlar :)
Söz konusu erkekse bence unutturur. İstisnalar da olsa kaide bozulmaz.
ister istemez bakarızda yani benim prensiplerim varr
Değil, genelde laylaylom erkeklerin karaktersizligidie o hareket
Düşkün değiller herkes kendi dengine göre birisiyle birlikte olur.
Maalesef unutuyor fıstık gibi kızım kaç kez aldatıldım🙄
Seviyorsa sevgilisini kadın isterse galaksi güzeli olsun bir şey ifade etmez
Bazı kadınlarca normal. Haberim olmadığı takdirde kocam beni aldatabilir diyen kadın gördü bu gözler. Hatta bu sözünü de şu şekilde meşrulaştırıyordu:
Angelina Jolie bile aldatıldıysa ben kim oluyorum?
Aksine çokta güzel hatun istemem yanımda 😎
Sürekli birileri bakacak ve başım belaya girecek, bu yaştan birilerini dövmek istemem.
Böyle bir şey kesinlikle normal sayılamaz. Sadakat olmadıktan sonra batsın o ilişki derim.
Keşke kadınlarda biras sışgörünüşe baksa artık bıktım yeminle
😂😂
ben öyle bir şey yapmam asla
(ilişkim yok X0X
İlişkin varken? 😅
Normal değil ama genelde unutuyorlar
😕
😂.
Benim için tek güzel kadın sevgilimdir.
Ne güzel
Biz böyle erkeklere karaktersiz diyoruz..
Hıhım
Hepsi unutuyor zengini fakiri kızda ne kadar rezil birisi olursa olsun biraz güzelse unutuyorlar
Normal değil onların gözü dönmüş oluyor
İçine bir şey kaçmış olabilir
Ben de sanmam 😅
Hadsiz hudutsuzlar * 😒
Bazısının sevgilisine gambazlamak gerekiyor dkfk
Gözüne soksan da devam diyenler var, doğru.
Herhalde yani
Kişiden kişiye göre değişir
Güzel kadınları severiz
Hayır normal değil. Unutmamalı
Bakmayan erkek yoktur
Komşunun tavuğu her zaman kaz görünür o hesap
UnutturmaZ
Hayret
Sen ömürlük unutursun kdkd
Unutturmaz
Umutur
Hayir
İnandırıcı değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?