Arkadaşlar narsist birinden ayrıldıktan 10 ay sonra başka birine aşık olmak normal mi?

Ayrıldıktan sonra aslında aşık olduğu kişiyle baya flört etmiş ancak 10 ayın sonunda aşık olduğunu söyledi. Normal mi, yoksa kız ilgi bağımlısı ve sadece o kişiyi kullanıyor mu?
Arkadaşlar narsist birinden ayrıldıktan 10 ay sonra başka birine aşık olmak normal mi?
Cevapla