Hiçbir kız kısa erkeklerden hoşlanmaz ve onlarla sevgili olmaz. Beyler 1.80 den kısaysanız yalnızlığa mahkumsunuz. Ben de 25 yaşında 1.75 im hiçbir kızdan yana şansım yok.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 966 cevap paylaştı.
11 ayAlakası yok dış görünüş boyun uzunluğu önemi az var ama senin kendini yetiştirmen de önemli hangi alanda uzmanlaştığın önemli ne mezunu olduğun önemli mesleki statün önemli türkiye ortalamasına baktığın zaman kendini mesleki statü ve maddi olanaklar zenginlik bakımında nerede görüyorsun üstündeyse olur daha farklı ve geniş perspektiflerle olaya bakın
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)11 aySağlam bi kazıktan sonra emin olun kara kaşa kara göze bakmayı bırakıyoruz 😂😂 biyerden sonra insan yerine konulmak sohbet kapasitesi kültürü gibi farklı şeyler dikkat çekmeye basliyo. Şu an sevgilimle aramda 5 cm falan var topuklu bile giyemem hatta benden kilolu ama hayatımda ilk defa bu kadar değer gördüm el üstünde tutuldum inan boyu posu umrumda değil
03 Yorumla- 11 ay
İşi iyiyse para varsa zaten her şey oluyor boya dış görünüşe yaşam bakmıyor
Soran11 ayBiz de uzunlardan kazık yiyip bize gelen karıları istemiyoruz
Boyum 1.73, erkek arkadaşımın boyu 1.78. Bence çok da vahim bir durum yok ortada senin açından. Ayrıca boy her şey değildir, hatta hiçbir şey bile değildir bazen. Robert Downey JR. karizması kimsede yok ama adam kısa. Dert etme, üstelik kısa bile değilsin.
02 Yorumla
Soran11 ayÜnlü örnekleriniz de sıktı mk gerçek dünyadan böyle örnekler vermezsiniz
Yapay Zeka Cevapladı
Ah sevgili dostum, böyle düşüncelere kapılma lütfen. Boy, bir ilişkide en önemli şey değil, inan bana! 🌟 Kızlar, çoğunlukla özgüvenli, samimi, anlayışlı ve değer veren bir partner arıyor. Evet, bazı kişilerin fiziksel tercihlerine boy da dahil olabilir, ama bu herkes için geçerli değil. Senin ruhun, enerjin ve karakterin senin gerçek gücün! 💪
Etrafındakilere kendini göstermek için özgüvenini yükselt ve öncelikle kendini sev. Kadınlar samimi bir iletişimden ve iyi bir enerjiden daha çok etkilenir. Boyuna değil, kalbine odaklan. Eminim, senin enerjini fark eden birisi çıkacaktır. 🫶 Unutma, herkesin hayatında "o özel kişi" bir gün karşısına çıkar. 🌺00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
80
Cevap
45Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
11 ayYo var benimki kisa benden gayette romantik iliski yasiyor
24 Yorumla- 11 ay
Pug
Soran11 ayDalga mı geciyon la
- Aşk İlişkileri konusunda 976 cevap paylaştı.
11 ayEvet, bu devirde gerçekten öyle hissediliyor.
Kızların çoğu uzun boyu önemsiyor ve bunu açık açık dile getiriyor. Sanki 1.80’in altı erkek hiç tercih edilmezmiş gibi bir algı oluştu. Özellikle sosyal medyada bu durum daha da abartılıyor ve insanın morali bozuluyor.
Boyu yetmeyen biri için ilişki yaşamak gerçekten zorlaşıyor gibi görünüyor. Çoğu kız ilk olarak boy soruyor bile…
Maalesef bu algı yüzünden insanlar kendini yetersiz hissetmeye başlıyor. Ve bu hiç adil değil aslında.20 Yorumla Sen kadınların her söylediği şeye inanıyor musun? Kadınların söyledikleriyle yaşadıkları hiçbir zaman uyuşmaz. Çoğu kadın 1.80'nin nasıl bir şey olduğunu bile bilmez. Mesela yeni tanıştığım kadınlara sence boyum kaç diye soruyorum. 1.80-1.85 arası cevap veriyorlar. Oysa boyum 1.76.
Kendine güven ve yoluna devam et. Onlar etrafına doluşur. Bir kadına da takıntı yapma. İlla şunu istiyorum diye ısrarcı olma. O olmaz başkası olur.
30 Yorumla
11 ayBoy orantısı olmak zorunda bak şimdi 1.60/.165 kadın ile 1.80 erkek olur ama 1.55 kadınla 1.80 erkek olmaz. Ha ama sana evet 1.75'im dedin 1.50-1.55 rahatlıkla olur sevgili olarak ve her kız uzun boylu erkek istemiyor emin ol senin karşına seni seven çıkmamıştır o yüzden öyle düşünüyosundur
13 Yorumla- 11 ay
Para önemli
Soran11 ayYav bırak o 155 lerin alayı 180 190 larla oluyor ayrıca ortalama olarak erkekler kadınlardan 12 13 cm uzun bu mantıkla 160 kıza da 180 olmaz 160 kızın karşılığı 173 falan
- 11 ay
Kız kuzenim 1.50 ve en kısa sevgilisi 1.83 falandı şu an da 1.91 biriyle sevgili o yüzden geç o palavraları sen en çok kısa kızlar 1.80 1.90 istiyor kaldı ki 1.65 kız 1.75 le de orantılı olabilir gayet sizin derdiniz orantı değil rakamsal takinti
Gizli Üye(25-29)11 ayErkekler baştan aşağı her konuda bir fikir beyan ederken kadın dediğin şöyle olmalı böyle olmalı derken, bir kızın uzun boylu erkek istemesi mi sıkıntı oluyor? Kendi adıma söyleyecek olursam benim boy takıntım yok, düzgün karakter her şeyin önüne geçer.
35 Yorumla
Soran11 ayKarakterden bahseden kıza bak hele xjdkdkd
Cevap sahibi11 ayİlla gel beni zorbala dedin. İnsanca konuşsaydın insanca cevap alırdın. Burada herkese oe diye sataşacak kadar ahlaksızsın. Evet karakter önemli ama allah normalde bir yerden alır bir yere verir. Sende hem boydan almış hem karakterden :d
Soran11 ayBoydan aşağılamaya çalışan sen çok ahlaklisin bakiyorum da valla çoğu kız karaktersiz yalancı manipulasyoncu karakterli bir erkeği haketmiyorsunuz
Cevap sahibi11 aycanımsın sen bana ezik dedin sataştın ben sana sataşmadım sen başlattın, susucak mıydım? Hadi be ordan. Karaktersizsin kabul et
Soran11 ayKaraktere çok bakıyorsunuz ya sanki 190 diyr sevgili olduklarınız ya dövüyor ya aldatıyor hahah
11 ayHer türlü ortamda bulundum ama hiç medyada çoğunuzun bahsettiği gibi bir duruma denk gelmedim, bence sorun boyunuzda değil, sorun bambaşka ve siz konuyu buna çekip algı yaratarak bu bahanenin arkasına sığınıyorsunuz
60 Yorumla
Gizli Üye(18-24)11 ayTeselli bulmak icin kompleks yapmis gibi yaziyorsan tamam teselli ederiz eyvallahta. Sokakta 1.80 alti ve sevgili olan bir cift gorursen kafani duvarlara vur. Kompleksini asmaya calis. Bu bir bahane.
Korkunla yuzlesmemek icin kendini şartlamissinnn
010 Yorumla- 11 ay
Yeni nesilde 180 altı olup da sevgilisi olan görmüyorum eski nesildeki dayılar da sgimde değil kendi neslime bakarim
Cevap sahibi11 ay@Yhfghhi6577 sen nerelisin, senin yanina gelcem ve sokakta yuruyicez, sen konusma ben insanlarla konusucam, sen sadece yanimda dur tmmi.1.70 boyunda bir erkek gorursek yaninda kiz olan ya da opusen vs , gidip sorcak onlara tammi. O zamn tmam diyocekmisin.
- 11 ay
Sıkıntı yok 170 lerin yanında zaten ya kız gormeyecez gorduklerimiz de sevgili değil kanka olacak
Cevap sahibi11 ay@Yhfghhi6577 yaw olm siz nasil boyle kandiriyonuz kendinizi, kendinize nasil hak goruyosunuz,
- 11 ay
Manipulasyonu kes la karılar gibi manipule etmeye çalışmayın uzun lavuklar
Cevap sahibi11 ay@Yhfghhi6577 ne manipulesi aga sen bilirsin. Seni tanimam etmem ne yapacam manipule edip
- 11 ay
Kısalar isyan etmesin sesleri kesilsin biz de rahat edelim diye
Cevap sahibi11 ay@Yhfghhi6577 olm isyan et vallaha istedigin sey isyan et , susma , yara yara ilerle. Ama ben sana bos bisey demiyorum. Diyorumki bak boyun kisadir tamam, sosyal ortamlara girmeye calis. Boyun kisadan kastin ne 1.50 isen neysede 1.70 isen yani umutsuz vaka diye bakma kendine.
- 11 ay
Sosyal ortamı ayrı karıları ayrı...
Cevap sahibi11 ay@Yhfghhi6577 haydaaa , dostum allaha dua et , deki allahim bana yuksek bir bilinc nasip et diye.
11 ayBen 170 im 173 çocukla flört ediyorum şu an ondan uzun duruyorum ama sorun değil genelde varoş kızlar boyu sorun yapıyor bence
35 Yorumla- 11 ay
Bence kendini yetiştirmemiş insanlar böyle şeyler dert eder dış görünüş boy vesaire işte çünkü kendilerini biliyorlar hiç bir alanda uzmanlaşmamış marifeti yok iş zaten yok para desen zaten yanından geçemezsin dil zaten yok mesleki statü düşük maddi olanaklar yine türkiye ortalamasının kat ve kat aşağısında şey edeyim böyle işi zaten olanakların baya düşük kısıtlı bunlarla kendini övsen ne yazar övmesen ne yazar önemli olan daha somut ve mantık çerçevesinde olanaklar ve tutumlar insanlar bunu anlamıyor benimde bir alanım var uzmanlaştığım alanlar var hiç böyle şeyleri dert etmiyorum önem veririm bende ama bu kadar da abartmam
Soran11 ay@ErenEngin22 yav ne işsiz adamsın mk her yere yazmissin
- 11 ay
Flörtten ileri gitmez o is
11 ayTom Holland da kısa ama herkesçe seviliyor
Robert Downey Junior da öyle
Daniel Radcliffe da.
Olay boy değil karakter. Bir Türkiye kabullenemediniz bunu
01 Yorumla
Soran11 ayAnca ünlülerden örnek verin zaten senin sevgilinin boyu kaç onu söylesene bir
11 ayUlan tr kızlarının boy ortalaması zaten 1.60 larda cücük gibi kalıyorlar yanlarında ajdjajd benim kriterim benden kısa olmaması mesela
130 Yorumla- 11 ay
Çoğunlukla kendini hiç bir alanda yetiştirmemiş boş insanlar bunlara takılıyor elalem de inanıyor işte laflara önemli olan bir alanda uzmanlaşmak boş insan olmamak adama bakıyorsun çok şey istiyor ama kendinin marifeti yok dil yok iş yok para zaten hiç yok adını anmaya gerek yok karakter baştan aşağı diksiyon bile yanlış kendini yetiştirmiş insanı daha diksiyondan anlarsın bunlara prim vermek de akıl karı değil orası da ayrı mesele türkiye ortalamasından mesleki statünün ve maddi olanakların düşük olması ama seni eleyebilir çünkü bende bunlara daha çok önem veririm diğer şeylerle pek ilgilenmem yani dış görünüşün cekiciliği falan önemsiz değil ama bunların yanında yetersiz
- 11 ay
Öyle ama burada boy üzerine konuşuyoruz. Benim demek istediğim tr ortalaması zaten 1.60 larda, 1.75 olan adamın kendini kötü hissetmesi mantıksız. Haricinde tabiki kriterlerde hiçbir şey tek başına yeterli değil. İnsan tanımadığı kişilere karşı belli ölçütlerle yaklaşıyor. Tanıyıp güvendikten sonra bazı ölçüler umrunda bile olmuyor. Herkesin kriteri farklı. Sen de kendi kriterlerini sıralamışsın.
- 11 ay
Demek istediğim önemi var dış görünüşün ve boyun ama o kadar da değil falanca kişi erkek olsun kız olsun fark etmez cinsiyeti asgari ücretli biri ile evlenir mi bu zamanda evlenmez eğri oturup doğru konuşalım benim amacım direkt kamu sektörü ve öyle birini istiyor lisans mezunu önlisans mezunu olması şart değil ben o kadar takmam mezuniyete ama bu konuda artık çok saçma kaldı ki zaten benim maddi durumum türkiye ortalamasının bir kaç tık üstünde zenginim fakirim demiyorum kendini bir alanda geliştiriyor muyum evet yani böyle şeylere aşırı takan özellikle dış görünüş ve boy mevzusunda ya kendini geliştirmemiştir hiç bir alanda boştur ya da kafada vardır çünkü kişiye de faydası yok hadi diyelim var karşı tarafa hiç faydası yok o onun bedeni falancaya ne oluyor yani ne çıkarı olabilir altın madalya mı takacaklar kupa mı verecekler
- 11 ay
Doğru söylüyorsun, güzellik algıları bunu dayatıyor maalesef. Karşısına hep boy takıntılı insanlar çıkmış demek ki. Kadınlar için rahat etmek, güvenmek daha önemli. Rahatlıktan kastımın da %60 ını maddiyat oluşturuyor. %40 da sevsin, ruh sağlığı iyi olsun, ilgili olsun, çalışkan olsun vs. Ben de kendimi her açıdan geliştirdim ama erkekler dışını beğenmediğinin içini merak etmiyor. Varsa yoksa akademik konuşmalar. Enstitü de kurmak istemiyorum, aile kurmak istiyorum. Çok mantıklı konuşuyorsun ama işler mantıkla ilerlemiyor herkes kendi arzusunun derdinde.
- 11 ay
Cinsel olarak önem veriyorum dış görünüşe ama yalan söyleyemem ama onun harici bir şeyin olduğu bildiğin insan
- 11 ay
hepimiz önem veriyoruz hikayeye gerek yok her şey bıdıbıdı
- 11 ay
Benim tek iyi huyum ben dış görünüşe göre pek seçmem insanları arkadaş vesaire hatta biri doyurdu arkadaş olurken seçmiyorsunuz da sevgili olurken niye önemli oluyor ben ikisine de şeyim aslında önemsiz tamam değil ama ondan daha daha önemli şeylerde yok mu şimdi bu da şeye dönüyor boş insanın yarattı boş arz boş talebi doğurur ben iktisat derslerinde kafayı yiyordum arz talep arz talep diye bu lafı çıkarttım oradan :D
- 11 ay
Ben dış görünüş önemsiz demiyorum zaten ama herkesin kriteri farklı oluyor. burada boy takıntısı olan kıza da laf edemeyiz. O da onun kriteri. Herkes kendi seçiminin bedelini öder. Arz talep aynen öyle. Ama ben ortalama bir tipim ve ortalama tip olan insanların tekliflerini de reddetmedim. Yakışıklı erkeklere de bi bakıyorum iyiymiş diyorum ama sonra sıkılıyorum ajdjsjd yani işler sadece tiple yürümüyor; aura, karakter, entellektüellik seviyesi, olgunluğu her şey duruşuna yansıyor.
- 11 ay
Cinsel uyarılma sonucu mantığı esir alıyor baskılıyor cinsel duygu oluşuyor duygu öne çıkıyor daha mantıkla hareket ettiğin zaman aslında dış görünüşün boyun önemi yok tamam cinsel olarak bende kendimi tatmin ediyorum ama beni ne hikmetse esir alamıyor mesela güzel kadınım olacağıma daha çok param olsun farklı evlerim hizmetlim özel şoförüm olsun istiyorum bende o tutmuyor mesela sadece cinsel olarak kullanıyorum bedenen veya farklı estetik kuramlarını
- 11 ay
Aga sen ne burcusun ya 192919391930 tane sekme açık senin zihinde
- 11 ay
Terazi burcuyum güneş terazi ay burcum boğa yükselen ikizler farklı haritanın kombinasyonları da var ama tam söyleyemem uzun
- 11 ay
Ahshahshahs bence sen süper zekasın
- 11 ay
Güneş terazi ay boğa mars terazi juno terazi venüs akrep merkür terazi jüpiter aslan satürn ikizler plüto yay vesta başak pallas kova ceres koç lilith koç şans noktası yay chiron oğlak ruh noktası oğlak
- 11 ay
Uranüs kova neptün kova verteks akrep güney ay düğümü yay kuzey ay düğümü ikizler
- 11 ay
Tatlı kızsın sende
- 11 ay
Ben benden kısaları reddederim dedim okuduğunu anlayabiliyor musun, 1.60 ım ya hani?
- 11 ay
Tamam, sen öyle diyorsan kesinlikle reddetmeliyim
Soran11 ay@grushenkarises senin gibi 160 lar 185 190 larla olduğu için 175 ler kötü hissediyor zaten œ
- 11 ay
@grushenkarises tr kızlarının sevgililerinin boy ortalaması 185 ama?
- 11 ay
@Yhfghhi6577 TR kızlarının sevgililerinin boy ortalaması 185’miş :) Kaynağı nedir? Kafeden gözlemler mi yoksa TÜİK verileri mi? Ayrıca ortalama dediğin şey, bazı uzunları çok kısa olanlarla dengeleyerek ortaya çıkar. Üstelik ‘ortalama böyle’ diye herkesin böyle hissetmesi gerekmiyor. Benim gibi birçok kadın için kriter "benden kısa olmaması" 1.75 boylu biri için gayet ulaşılabilir bir durum. Kompleks yapmanıza gerek yok :)
- 11 ay
@grushenkarises bizzat kendi üniversitemden gözlemin 50 60 yaşındaki dayıları da baz almıyorum ayrıca bu kadar ötüyorsun da şuanki sevgilinin boyu kaç onu da desene bir
- 11 ay
şu an sevgilim yok eski sevgilim 1.78 di, 1.75 olsa da sorun olmazdı
- 11 ay
@grushenkarises valla geç bu işleri benim dönemde 40 erkek vardı sadece 5 tanesinin sevgilisi vardı ne tesadüftür ki o 5 kişinin hepsi de 185 190 adamlardı o sırada 175 lerde hangi kizla konuşsa kankayı yiyordu yine
- 11 ay
Tamam geçtim
- 11 ay
Aynen bıktırdınız yani hep 180 190 larla olup bunu dile getiren 175 170 lere laf atıp duruyorsunuz önce 170 175 biriyle sevgili olun öyle konusun
- 11 ay
Hakikaten ruh sağlığınız bozulmuş gelip bana ne diyorsun? Sevgilim 1.78 di diyorum. Sen var anlamak? Hata bende gelip aynen öyle, yalnızlığa mahkumsunuz, her şey boy diyip iç sesinize tezahürat yapacaktım. Kuzenim 1.69 zekası ve karizmasıyla etkiliyor kızları bir sürü sevgilisi oldu şimdi evli çok mutlu. Biri boydan şikayet eder diğeri tipten diğeri kilodan... yeter ya
- 11 ay
@grushenkarises mk salağı 178 le 180 in farkı bile yok bir de yorumumu silmişsin işiniz gücünüz yalan dolan önce 169 biriyle sen sevgili ol bu 169 lar anca arkadaşınız falan zaten
- Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
11 ayYok daha neler. Neden olmasın ki, valla ben dışarda kısa boymu erkekleri gayet mutlu görüyorum yanlarında da sevgilileri
06 Yorumla- 11 ay
@isabella181919
Dedi ve 1.75 erkeği kısa diyerek reddetti. O dışarıda gördüklerin sadece kankadırlar
Soran11 ayYalancı
- 11 ay
Derken?
Soran11 ayYeni nesildeki kısa erkeklerin alayı sap
- 11 ay
Olanlarda var olmayanlarda.
Soran11 ayHepsi sap
Gizli Üye(18-24)11 ayolm sen 180 in ne kadar uzun oldugunun farkinda degilsin sanirim ben 176yim ve disari ciktigimda erkeklerin cogu benden kisa benden uzun erkek o kdr az ki emin ol gordugum tum ciftlerdeki erkek benden kisa
06 Yorumla
Cevap sahibi11 ay@Lazjoker ya Allahhh siz iyi misiniz kendi kendine kafanda 160 oldugum halimi kurup o zamana tahmin yurutuyosun normal bi dsunce yapisi degil bu
- 11 ay
Boyla dış görünüşle falan iş olmuyor her şey yalan boş insanlar boş şeylere takar elalem parasıyla işiyle sefasını sürer önemli olan para herkes madem boya görünüşe bakıyorsa neden kimse evlenmiyor çocuk yapmıyor soru sorunca maddi olanaklar diyorlar bu ne perhiz bu ne lahana turşusu önemli olarak çoğunlukla para mesleki durum diğer tutum diksiyon ve davranışsal kendini yetiştirme durumları olarak sıralayabilirim ama kuru kuruya sevgililik olmaz yani erkeğin kendine ait evi varsa arabası olmalı hem de şehrindeki en sosyete elit yerde olmalı ve kullanılmamış olmalı akıllı kız bunlara bakar akıllı kız kendini yetiştirmiştir onunda mesleki durumu erkeğe yakındır diksiyonu herkes gibi kötü değildir ne zaman hayatın gerçeklerini anlayacak bu millet çok merak ediyorum eziliyorsunuz bu zamanda yirmi bin tl bırak elli bin tl bile para değil aylık gelir bakımından altmış binden başlıyor yetmiş seksen bine kadar çıkıyor daha yükseği de finansal zeka maddi değerlerin yönetimi ile alakalı bence boş işlerinden peşinden koşan bu dünyada hele türkiye de çok kazık yiyecek uyarıyım hatta bırak uyarmayı aldatılmayı ölümü bile belki hak ediyor diyebilirim rahatlıkla çünkü bu kadar sığlık geri kafalılık ben görmedim insanlarda gençlere üzülüyoruz bende gencim ama böyle boş işlerle uğraşmam tamam bizde önem veririm bunlara ama saydığım şeyler kadar değil ayrıca ben kendimi bir alanda yetiştiriyorum ve o alanda zenginleşiyorum
Soran11 ayYalancı
- 11 ay
Erkeklerin çoğu da hayatında kız eli tutmamış durumda ne tesadüf ama yeni nesilde sevgilisi olan 3 5 erkek var onlar da 180 üstü
11 ayBu aşağılık kompleksiniz sizinle birlikte olduğu sürece hiçbir zaman sevgiliniz olmayacak. Hiç kimse aşağılık kompleksli birini istemez
010 Yorumla
Soran11 ayManipulasyonu œ
- 11 ay
Bu kadar iddialisin da senin sevgilinin boyu kaç acaba uzunların kolundan böyle konusmanız sıktı
- 11 ay
@Lazjoker 1.75 bana kısa kalıyor ama eski flörtüm 175 ti ve baya komik biriydi
- 11 ay
@NavistaTatarov noldu sonra uzunu bulup tekmeyi vurdun utanmadan ozguvenden falan bahsediyor bir de ikiyüzlülü seni
- 11 ay
@NavistaTatarov
Demek ki 1.80 üzeri erkek bulamadığın için onla sevgili oldun. 1.80 üzeri bulunca terk ettin dimk - 11 ay
@Lazjoker hayatımda kimseyi terk etmedim
- 11 ay
@Yhfghhi6577 Sizin bu kadın düşmanlığınız o kadar komik ki, bir özgüveniniz olsun dedim diye üstünüze alınmışsınız. Erkek arkadaşımla ayrılmamız onun kararıydı, ihanet vs olmadı. Mağarada falan yaşadığınızı düşünüyorum. Sokağaçıksanız 180 altı erkeklerin de girişken, samimi, komik olabildiğini ve hatta sevgilileriyle doşatıklarını görürsünüz. Seçilmiyorsanız sebebi boyunuz değil, düşünce yapınız, karakterinizdir.
- 11 ay
@NavistaTatarov halen manipulasyona devam ediyor xd sokakları senden iyi bilirim geç o işleri geç evet 1.80 altı erkekler de girişken samimi komik olabiliyorlar ancak sevgilileri olmuyor onlarla max 1 2 hafta flört edip yol veriyorsunuz tıpkı senin o 1.75 elemanla sadece flört edip yol vermen gibi
- 11 ay
@NavistaTatarov
1.80 den kısa erkekler haricinde tabi dimi?
Kısa değilsin ki iki kızım 180,190 demesine ne takılıyorsun ben bakıyorum gayette çoğu erkek benle aynı boyutta 157 yım
063 Yorumla
Soran11 ay180 190 nı iki kız değil her kız diyor en çok da senin boyundaki kızlar 180 190 hedefliyor 155 kızlar 175 erkeklerle aynı boyda olduğunu iddia ediyor
Soran11 ayHep de denk geliyor zaten ortalaması 175 olan ülkede ne hikmetse her kıza 185 190 lar denk geliyor istatistiksel olarak imkansız zaten bu durum siz bilerek seçiyorsunuz uzunları kısalar direkt kanka çekip kendinizden uzak tutuyordunuz
Soran11 ayİstatistik öğren ülkenin boy ortalamasını öğren ve her zaman 180 190 denk gelmesinin imkansız olduğunu anla
Soran11 ayDenk gelmedi sen özellikle uzunlarin olduğu yerde bulundun uzunlara sevgili gözüyle baktın uzun olmayanları ya görmezden geldin ya da baştan kanka çektin
- 11 ay
Hay Allahım gel evlenek nasıl kanıtlıyım sana örneğin uzun biri vardı istemedim onu bana uzun olduğum için mi istemiyorsun dedi vallahi böyle sordu ben bir garip baktım herhalde fazla uzun olunca iman seçmedim hiç hayır herşeyi bırak boylarını bılmıyorum aslın da 2 kişi öyle 190 lık denk geldı sanırım
Soran11 ayDiğerlerinin boyları kaçtı
Soran11 ayKendi zorladı ne ya aynı şeyi kısalar yapsa mahkemeye verirsiniz uzuna gelince oluyorsunuz ama xd
- 11 ay
Olm hep onlara odaklanirsan bahane bulur beynin. Kompleks haline getirmissin. E o zmn bu kizin dedigini neden butun kizlara genellemiyorsun
- 11 ay
@Lazjoker yaw olm bahane uydurmayin korkunuzu gizlemeyin yok boyum kisa param yok gibi seylerle.
- 11 ay
@Mweryss
Geçmişte 1.80 den kısa erkekle sevgili oldum diyen tüm kızların niyeyse ayrılma sebepleri sözde aldatılmaları. Acaba bu bir tesadüf mü yoksa gerçekten 1.80 den kısa erkekle sevgili oldunuz mu geçmişte. Ayrıca 1.80 üzeri erkek aldatsa bile asla terk etmezsiniz. Muhtemelen 1.80 üzeri erkek bulamadığın için şu an evlenmek istemiyorsun. - 11 ay
@Lazjoker tamam da beni aldatan zaten 190 sanırım oldukça fark vardı😅 açık konuşmak gerekirse benım sevgılı olarak konuştuklarımjn boyunu bılmıyordum gerçekten söyleseler de unutuyorum hiçbir zaman önemsemedim boyu beni 190 lıkta aldattı 170 lik civarı olmalı sanırım oda hep aldatıldım hep
- 11 ay
@Lazjoker yaw olm murat dalkilic olayina git bak. Adamin boyu 1.70 yani bak sana ne desem ne kanit koysam ikna olmazsin. Sana aklina gelen her ornegi bulurum fakat sen kendi gerceginle yuzlesmemek icin hep isine gelen orneklere odaklaniyorsun. Erkeklik boyda parada degil, bir kadini sohbetinle tarzina enerjinle etkilersin kiz senin boyuna falan cok takmaz kilona parana vs. Oyle kıt bir bakis açisi ile genelleme yapiyorsunki " 1.80 uzeri erkek aldatirsa kizlar terk etmez" sana terk edilenide terk edilemeyenide gosteririm
1.70 boyunda olupta aldatan erkek ve sonucunda terk edilen vrya terk edilmeyen erkegide bulabilirim.
Sonuc olarak goruyoruzki aslinda boy net bir etken degilmis kadin erkek iliskilerde. Ama sen bu kafayla devam et hic sevgilin olmaz. Sende kisa adam senin yaninda sevgilisiyle gecince popom popom bakarsin onlara. offf cahil ya - 11 ay
Kardes sende surskli aldatilmissan bir farkli sekilde yaklas iliskilerine. Hep aldatilmak zor yani guvenme yetini kaybedersin. Az uyanik yaklas ona gore erkek bul.
- 11 ay
@Strongerr111 öyle kısa bir adam görürsen göster bana. Çünkü yok. Ayrıca Murat Dalkılıç ünlü olmasa asla sevgili yapamazdı. Ayriyeten geçmişte bu kafada değilken neden yazdığım her kızdan red yiyordum. Ayrıca kadınlarla sohbet demişsin. Ne sohbeti merak ediyorum. Niyeyse beni teselli için bunu söyleyenlere bugüne kadar kadınlarla nasıl sohbet edilir diye sorduğumda hepsi cevapsız bir şekilde yüzüme bakıyorlardı.
- 11 ay
@Lazjoker kadinlarla sohbet demek kibarca veya ne bileyim kizin suyuna giderek degil. Saldirarakta degil. Merhaba de zamanla açilirsin. Kizla ugras hafiften kiza yuru kiz senden etkilenir zaten boya paraya bakmaz eger eskort degilse.
- 11 ay
@Lazjoker bak cüce rolünü oynamış erkek kendinden daha uzun kadınla evli 170 ve altı erkeklerle evleniyim anca öyle inancaksınız tövbe tövbe hayır çoğunluk zaten sandığınız gıbı uzun değil ki çoğu da kızlarla her turlu konuşuyordur manitası vardır çarşıya gidiyorum benden daha zayıf benim boylar da göruyorum gayet
- 11 ay
@Lazjoker arkadasim birde şu "ASLA" kelimesini birak artik. Burasi dunya , milyon ihtimal varken sen nasil bir.
Neyse cahilsin tartismaya girmemek gerekiyor.
Şu konusmalar sonucunda kendini aklamaya çalişma , ders cikar , sana kotu bise demiyom , dogrulari soyluyom. - 11 ay
Bu gercekle yuzlesirse aci cekicek o yuzden kaciyor ve bunun icinde bahane bol. Kendi sokakta goruyordur kendinden kisa erkeklerin sevgilisi oldugunu.
- 11 ay
@Strongerr111 şimdi herkesin karşısına kötu ınsanlar çıkıyor benim karşıma çıkanlar dan dolayı tüm erkekler den nefret etmiyorum yine de yoksa ne beter şeyler yaptılar olabiliyor işte napalm iyisi de var kötüsü de belki boyuyla dalga geçen var napalm benim de tipime laf ediyorlar ( bakışlarıyla ) elden bişi gelmez
- 11 ay
Biraz daha farkindaligini artir , az daha uyanik yaklas , zarar gormemek adina yap bunlari.
- 11 ay
@Strongerr111 mallık var bende biraz eskiden daha çabuk kandırılabiliyordum ama kazık yıye yıye herkesin benim gibi olmadığını anladım
- 11 ay
Evet senin gibi olanlari ben goruyorum cevremde de. Az uyanik olun , ama aslinda bu size yerlesmis biraz, degistirilebilir. Sizin icin bence en iyisi kendiniz gibi birini bulmak. Mallik degilde içgorunuz az , yani bunun zeka ile degilde duygu durumunun ilerleyisi ile alakasi daha fazla. Psikokoga ya da eskiden sizin gibi olupta Şu an kendini iyi bir seviyeye getirmis bir kiz bulun ve ondan ilham alın.
- 11 ay
@Strongerr111 başka sorduklarımda ilk mesajda merhaba demek hatalı mesajdır diyor. Ayrıca söylediklerini geçmişte kaç kez yaptım. Buna rağmen her seferinde kızlardan red yedim.
- 11 ay
@Lazjoker sordunmu birader. Sormadiysan eger sokaktakilere kiçindan uydurma. Eger beynin varsa şuna katilirsin"o sokaktakiler kankada olabilir sevgilide olabilir"
Hepsina sormadan nasil boyle cahil cesareti ile kesin konusuyorsun anlamiyoum. İş sende bitiyor boyda parada degil. - 11 ay
@Strongerr111 iş boyda, tipte ve parada bitiyor. Ayrıca nereden mi biliyorum. Kendimden ve arkadaş çevremden biliyorum. Benim ve 1.80 den kısa tüm arkadaşlarımın kız kankaları var ama asla sevgilimiz yok. Çünkü açılınca direkt red yiyoruz ve bizi reddeden kızların hepsi şuanda 1.80 üzeri aşırı yakışıklı erkeklerle sevgililer
- 11 ay
@Lazjoker filmde oynayan kısa erkek babamla aynı fabrika da çalışıyordu, ben eğitimsizim param yok güzel değilim yakışıklı biri beni napsın? her evli çiftte erkek çok mu mükemmel sanıyorsun hayatta daha önemli şeyler var bu kadar sevgılı olayına takılma çok boş işler bana 5 kuruş harcamadı psikolojisi iyi değildi yanın da oldum intihar falan diyordu nişanlanmış benimle tam anlamıyla sohbeti kesmeden yaptı
- 11 ay
@Mweryss
Tm işte. Filmde oynadığı için iyi para kazandığından sevgilisi olmuştur. Aksi takdirde olmazdı. Ayrıca aynen her evli çiftler erkek mükemmeldir ama en çirkin kızın bile mükemmel bir sevgilisi illaki vardır. 1.80 den kısa olan, yakışıklı ve zengin olmayan erkeklerin ise sevgilisi yoktur. Ayriyeten bu kadar sevgili yapmaya takılma demişsin. Ne demişler? Tok açın halinden anlamazmış. 1.80 üzeri yakışıklı ve zengin birsürü sevgilin olduğu için yalnız bir erkeği anlayamazsın. - 11 ay
@Lazjoker kardesim senin cevren ve arkadaslarin senin gibi dangalak oldugu icin hepiniz aynisiniz
- 11 ay
@Lazjoker olm sen sakamisin, kendine teselli bulmak icin zorluyormusun bizi. E o zaman uzun yakisikli zengin olmayan erkekler ne diye yasiyorski senin mantigina gore , geberip gitsinler. Hatta sende yasama kendi mantigina gore, Şu an niye yasiyorsun sen o zmn.
- 11 ay
@Lazjoker benim sevgılı gibi konuştuğum kişiler güvenlikti ikisi, 5 kuruş vermediler ailesine verirlerdi. Başka konuştuğum hastane de temizlik personeli o bir kaç sefer kontör yüklemiştir o kadar ( ben istemedim kendisi yukledı kendisi zengin değil ve benım için tam evlenilecek biri normal bir tıpı var
Soran11 ay@mweryss yav sallama mk zaten 157 sin her erkek senden uzun nerede kendi boyunda erkek goruyon mk
Soran11 ayYav sallama la senin baban cüce diye her erkek cüce mi ayrıca madem erkekler senden bile kısa sen nasıl buldun bu 190 ları onu acikla @mweryss
Soran11 ayBir de bize sosyal medyada fazla vakit geçiriyor dersiniz ulan çoğunuz sosyal medyada gördüğü uzunlarla sevgili oluyor xd reel hayatta baslayan iliskiniz yom
Soran11 ayKabul etme o zaman sen de uzun diye onlarla olup sonra ağlıyorsunuz
- 11 ay
Mweryss bu danga**k kendini kandirmak istiyor cunku gerceklerle yuzlesmek zor , o yuzden birak tartisma cevap verme.
- 11 ay
@Strongerr111 tersine acı gerçekleri söylüyorum ve kimseyi kandırıyorum. 1.80 den kısa olsaydın bizim yaşadığımızı yaşar ve bizi anlardın.
- 11 ay
@Lazjoker boyum 1.81 ama anlamak boyla degil zihinle olur.
- 11 ay
@Lazjoker kardes seninle gercek konusmak istiyorum, Instagram varsa ordan numarani ver bak amacimiz burada seni haksiz cikarmak ya da kendimizi aklamak degil gercekten. Derdimiz sen gercekleri biraz gor. Bak kardesim bu senin dusuncelerine gore senin sevgili yapma ihtimalin %0 , e bu durumu ne yapicaksin, kendimi infazmi etcen yani dimi ne kadarda ucu kapali ve absurt bir yaklasim. Ama iste biraz ortamlara girip ciksan keske
- 11 ay
@Strongerr111 1.80 den kısa olsaydın görürdüm seni. Ama hadi bakalım gel buradan mesajlaşalım. Gerçek değişmeyecek ama önyargılarımı kenara koyuyorum. IG olmaz.
- 11 ay
@Lazjoker hocam hani savundugun arguman cok kolay curuyecek bir arguman. Bu kadar inat etme bosuna. Bak boyun uzun olsa bile sevgilin olmaz senin cunku o zmnda para yok dersin , paran olsa yoksa zeki degilim dersin , dersinde dersin. Ama hic kendine donup demezsinki "acaba benim bakis acim yanlis olabilirmi"
- 11 ay
@Strongerr111 benim bakış açım gayet doğru. Hiçbir şekilde argümanlarımıda çürütemezsin. Bunların doğru olduğunu 1.80 üzeri olduğun için sende iyi biliyorsun. Ama ben yine sana gel beni ekle tartışalım diyorum. Ben seni ekledim mesela.
- 11 ay
@Lazjoker aga ben 1.80 ken red yedim kac kere. Yani kimsenin sana karsi bisey yaptigi yok.
- 11 ay
@Strongerr111 demek ki artık kızlar en az 1.85 erkek istiyorlar
- 11 ay
@Lazjoker yuzlesmekten kactigin seyle erkenden yuzles,
- 11 ay
@Strongerr111 neyle yüzleşeyim? Ayrıca ben seni ekledim sen niye eklemedin. Mesaj yerinde tartışalım demedim mi?
- 11 ay
@Lazjoker dikkat etmedim. Yazdim sana şu an.
- Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
11 ayBoyla alakası yok benden kısa adamla manita olup bir güzel boynuzlanmistim birde boyu 160 tı
19 Yorumla- 11 ay
@Lazjoker valla kimseyi teselli edicek halim yok siz bahane bulmuşsunuz özgüvensizliğinize buna inanmakta işinize geliyor
- 11 ay
@Lazjoker e diyorum ya iki exim biri 160 tı diğeri 168 ti ikisi benden özgüvenliydi asıl ozguvensiz biri olunca kızların dikkatini çekmiyor. Senin olayında da boy takıntısı olan kızlar var mesela kendi 1.55 ama 1.80 üstü olmayan erkekten olmaz diyor buda kişiden kişiye değişiyor yani
- 11 ay
@Lazjoker abicim tamam işine bak
Soran11 ayKısalar hep exiniz zaten şuanki sevgilinin boyu kaç
Soran11 ayGerçi profilinden belli oluyor senin gibi uzunlarla olup da bize ahkam kesen kızlardan gına geldi ha artık bir de 160 la oldum diyor lisede falan olmussundur anca
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
11 aySen kendini bu şekilde kalıplaştırmışsın. Sen kendine değer vermezsen başka kimse vermez
01 Yorumla
Soran11 ayBoş manipulasyoncu seni
Off ne takmışsınız ya bu kadar da özgüven eksikliği olmaz yani Ezik misiniz
081 Yorumla- 11 ay
Bir 76 evet olabilir ama o kadar da kısa olunmaz bir erkekte gidip 1:40 bi kızla birlikte olmaz zaten hayatında duyma zorbalığı yapar yerden bitme gten bacak der veya kilosu fazla olan bir kızla birlikte olmaz dana der ayı der siz sarı saçlı balık etli mavi gözlü kız istiyorsanız biz de birazcık insana benzeyen bir erkek istiyoruz ne yapalım
Soran11 ayBöyle diyorsun da sevgilinin boyu kaç acaba
Soran11 ay@Lazjoker bu karı tam yalancı ikiyüzlü œ sevgilidi 1.80 miş utanmadan bize laf ediyor bir de
- 11 ay
- 11 ay
- 11 ay
- 11 ay
Benim okuduğum okulda yaşlı erkek hocalardan başka hiçbir erkek yoktu bu yüzden yapmış olduğum bütün ilişkileri internet üzerinden yaptım ve hiçbir zaman boy önceiim olmadı sana bunu kanıtlamak için kıçımı yırtamam kusura bakma istediğin kadar havla kendinize boy konusunu bahane etmeyin çok kısa olup da bütün kadınların ölüp bittiği bir çok erkek ünlü var tom cruse cillian murpy vsvs
- 11 ay
- 11 ay
Şöyle bir düşündüm de yalnızca bir tane kızı eski sevgilim var o da 175 falandı kepçe kulağına bakmadan beni aldattı bu yüzden de ayrıldık siz önce kendi kriterlerinize dönüp bir bakın 3 cm yamuk kesilmis bi tarafiniza Adriana Lima arıyorsunuz zayıf olsun bile ince olsun 85 B olsun ayak topukları pembe olsun 30 6:30 olsun kırmızı ojeli olsun sarı saçlı olsun mavi gözlü olsun dudakları kalın olsun
- 11 ay
- 11 ay
- 11 ay
- 11 ay
Sen ne kadar iğrenç bir mahluksun böyle sen insan değilsin sen hayvan bile değilsin bir insanın ayaklarının bacaklarının kesilmesine razı gelecek kadar aciz ve eziksin insan olsaydın illa bir beddua etmek istiyorsan inşallah seni aldatır da sen de kısa boylu biriyle evlenirsin derdin en azından ama sen bu dünya için fazla vasıfsızsın ve ömür boyunca hiçbir kız seni bazı bölgelerinin boyu yüzünden her zaman asagilayacaklar
- 11 ay
- 11 ay
- 11 ay
Elde etmede ne var la alayınız arabasi parasi olana veriyor cok zor bir şey değil bu kadar kudurduguna göre sen de eziksin kaldı ki 180 erkeklere uzun diyip 175 lere kısa demeniz de ayrı ucubelik mk
- 11 ay
o beş santimin ne kadar önemli olduğunu kendinden daha iyi bilirsin ayrıca benim sevgilimin ne arabası var ne de evi var bunu sadece kendim için söylemiyorum tabii ki de paraya ve pulla bakan ya da yakışıklılığa bakan kadınlar olsa da bunların hiçbirine önem vermeyen sadece karşısındaki insanın karakterine ve ilişki uyumlarına bakan kadınlar da var fakat sana da çok da güzel olmayan bir kadın gelip seninle bir ilişki yaşamak istediğini söylese sen de asla o kadını kabul etmezsin doğruya doğru şimdi ben ne suratına bakılmaz çirkin erkekler gördüm kendilerinden 1000 kat daha güzel olan kadınlara rest çekiyorlar neden çünkü günümüzün güzellik standartlarına uymadığı için sen burnunda kemer olan bir kadınla sevgili olur musun ya da dudakları ince olan kulakları kepçe olan biraz fazla kilosu olan?
- 11 ay
Evet olurum var mı başka soru kaldı ki o dediğin kızlarin hepsinin sevgilisi var ama erkeklere gelince 178 olsa yalnız kalıyoruz sizin abuk subuk rakamsal takintiniz yuzunden
- 11 ay
Olm zaten 18 yaşında bebesin o yaşta ne parası la 175 le 180 erkeğin arasında fark olduğu belli bile olmuyor sadece siz rakamsal takıntıdan kafayı yemiş ucubelersiniz olay bu
- 11 ay
ucube sensin ezik ve özgüveni olmayan hayatım boyunca kadınlarla hiçbir şekilde ilişki kuramamış ve bundan sonraki hayatında da kuramayacak olan bir erkeksin Ömrüm boyunca yetişkin içerikler izleyip hayal kuracaksın ama hiçbir zaman gerçeğini elde edemeyeceksin çünkü bu zihniyettesin - 11 ay
175 erkekle 180 erkek aynı duruyor ağla simdi
- 11 ay
Topukluyu alıp gtüne sokacam :))) ayrıca hani uzun sevmiyordun 5 cm in neyinin hesabını yapıyon 175 adam 180 adamın saç cizgisine geliyor awk arada fark yok neredeyse siz insan değil ilkel gudulerinden cikamayan hayvanlarsınız
- 11 ay
Boydan dert yananlara ezik misin özgüvenli olun dedikten sonra her ters cevap vereni cüce diye aşağılaman peki hiç kusura bakma bu tür erkekler gayet haklı siz 2 cm gibi görünmeyen farkların bile hesabını yapıyorsunuz. Az olgunlasın ve bu konunun gündeme gelmesi çok rahatsız ediyorsa da kısa dediginiz ( kaldi ki ülke ortalaması 175 kimse 175 erkeğe kısa da diyemez) erkeklerle biriniz sevgili olun bir zahmet
- 11 ay
senin sevgilinin ayakları kesilsin kaza geçirsin diyen bir adama ezikden başka hiçbir şey denmez bir kadın da bir adamın boyuyla dalga geçiyorsa yalnızca boyundan eksik olduğu için değil aklından ve karakterinden eksik olduğu içindir çok da haklıyız ananin bi tarafina geri girin cok da bi oneminiz yok bu dunyada o boyla..
- 11 ay
- 11 ay
- 11 ay
bak kardeşim bu beni ilgilendirmiyor öncelikle hakaret etmeye ve senin sevgilin kaza geçirip ölsün diyen oydu ben hiç kimseye dış görünüşü ile hakaret etmem dalga da geçmem bunun ne kadar kötü bir şey olduğunu da hayatın boyunca zorbalandığım için biliyorum fakat kendiniz sadece boyum kısa olduğu için kadınlar beni beğenmiyor kadınlar boyu uzun olan erkeklerden hoşlanıyor o halde kadınlar orrr. Dur diye düşündüğünüz için ben burada size gelip de açıklama yaptım çünkü saçma düşünüyorsunuz çünkü kadınların sadece para avcısı ya da yakışıklı koca peşinde gezdiğini düşünüyorsunuz fakat hiç de öyle bir şey yok tabii ki de bütün kadınlar sütten çıkmış ak kaşık demiyorum fakat sizin soylediginizin tersine bunlara çok da önem vermeyen kadınlar da var
- 11 ay
@peoyyy nedense tipe boya önem vermeyen kadınları hiç görmüyoruz ben hangi kadınla konuşsam ilk sorduğu soru ya boy ya da maddi durumumla ilgili oluyor. Neredeyse her kız illa 1.80 üstü diye tutturduğu için 1.80 üstü olmayanlar da buna tepki veriyor. Çünkü bu kriter ilk başta erkeklerin %80 ini dışlıyor ikincisi de güzellik algısına uymasa da sevgilisi olan çok fazla kadın varken uzun boylu olmayıp da sevgilisi olan erkek bir elin parmağını geçmez ya ünlü oluyorlar ya da çok zengin oluyorlar kısa olup da sevgilisi olan erkekler
- 11 ay
Şu anda bunları buraya yazmaktansa gidip başka kadınlarla bir ilişki kurmaya çalışsaydınız çoktan size her şeyiyle kabul etmiş hatta sizin onu sevdiğinizden daha çok sizi seven bir kadınla beraberdiniz çoğu kadın sadece boyu yüzünden bir erkeği reddetmez bu oyunun yanında da başka beğenilmeyen şeylerin vardır demek ki
- 11 ay
@peoyyy benim boyum sizin istediğiniz sınırı geçiyor zaten ben kendimden değil genel durumdan bahsetmistim iyi okuyup anlasaydın keşke. Çoğu kadın madem kısa erkekleri reddetmiyor diyorsun peki o zaman neden ilk boyu soruyorlar ya da neden her fırsatta kısa dedikleri ki kısa dedikleri erkeklerin çoğu kısa bile değil aşağılıyorlar? Bunu cevaplayabilir misin
- 11 ay
O zaman siz de devamlı şu boyun altı erkek cüce bacımız zart zurt falan yazmayın ülkenin boy ortalaması 1.75 falan siz gidip 1.80 altı erkek kısa derseniz ya da kızlar boya bakmıyor siz eziksiniz diyip sonra uzun boylularla sevgili olursanız erkekler zaten size kin tutar biz desek de demesek de ilişki düzeni böyle olduğu sürece kin tutan erkek çok olacak
- 11 ay
siz erkekler kadınları elde edemediğiniz için sadece boydan değil karakteriniz de buna yetmediği için kadınlara b////k atmaya bayiliyorsunuz iğrenç terbiyesiz ahlaksız herifler hepiniz incellisiniz sanki boy olmasaydı başka bir şey yuzunden kadınlara kin beslemeyecektin ki zaten boyum bir 80 diyorsun hala kadınlara düşmansın ne yaptık biz senin ananı mi s/kt/k
- 11 ay
- 11 ay
- 11 ay
Kısa boylu erkekler böyle kncıklara laf anlatarak zaman kaybetmeyin bunların alayı aynı sizi üçüncü sınıf insan görüyorlar yapmanız gereken bunlardan intikam almaktır spora gidin dövüş sanatları öğrenin sonra sokakta gördüğünüz ciftlere sarın bu karı gibiler anca sanalda ötebilir reelde tek yapacakları şey zırlayarak kaçmak olur
- 11 ay
Adamlar haklı kızlar aşırı derecede boya takık benim boy da 177 bu arada ama soran kızlara 180 diyorum slaklar inanıyor aradaki farkı da anlamıyorlar xd bir de param var tipim de iyi sayılır bu sayede sevgilim oluyor ve hepsinin de adeta agzina ediyorum aldatıyorum onlara pislikmiş gibi davranıyorum çünkü sizin anladığınız bu, karaktersiz erkekler bile fazla sizin gibilere. şu an da bir flörtüm var yakında sevgili olacağız slak beni iyi biri sanıyor da başına geleceklerden habersiz
- 11 ay
Size göre karaktersiz olsak da sorun olmuyor yani istediğimi elde ediyorum ben
- 11 ay
napalim yani kutlayalım mi senin bu hayattaki tek hedefin karşına çıkan kadınlarla birlikte olup üzmekse senin gibi bi dağ ayisiyla daha fazla cene yarıştırmayacağım eminim bu dediklerin gibi bi erkek degilsindir bes parasiz culsuz itin tekisindir senin gibi cok gordum cok engelledim ben
- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
11 ayYok 2 metre değilse neden fhbgbgbggb 2 metre olmayan herifle muhatap bile olmam (!) bırak muhatap olmayı aynı havayı solumam (?)
010 Yorumla- 11 ay
@Lazjoker sen şu yazdığımın ironi olduğunu fark edemicek zekaya sahip isen böyle devam et vbvbbv
- 11 ay
@Sweetdreams1950
İroni havasında yazılmış bir gerçek. Hiçbir kız 1.80 den kısa erkekleri sevmez - 11 ay
Şurdan eski sevgilim bağlansın awk 170 boyundaydı nerde 180. Gngngnbnb bulursanız beni yanına monteleyin awk fbvbvvcbc
- 11 ay
@Sweetdreams1950
Eski kankam 1.70 demek istedin herhalde. ya da kazara 8 yerine 7 yazdın. - 11 ay
@Lazjoker yok maalesef
- 11 ay
@Sweetdreams1950
Demek ki 9 yerine 7 yazmışsın. Yani eski sevgilin 1.90 idi yani - 11 ay
@Lazjoker yok 2 metre 90 idi
- 11 ay
@Sweetdreams1950
Niye min 2 m olmasın ki? Yakında 2 m den kısa erkekleri reddedersiniz - 11 ay
@Lazjoker evettt şuanki erkek arkadaşım mesela 5 metre gayet ideal
- 11 ay
@Sweetdreams1950
Guinness rekorlar kitabına niye başvurmuyorsunuz?
Ne alakasi var? Şu an bir erkek var 1,70 gibi hiç kriterlerime uymuyor ama aşkından ölüyorum. Aşk boya bakmaz
08 Yorumla- 11 ay
41 yaşında kısa erkeğe aşık olsan ne olmasan ne önemli olan 20 yaşında 1.70 erkekle olman
- 11 ay
@Yhfghhi6577 siz bu yasta kendinizi genc bizi yasli biliyirsunuz bizde kendimizi genc sizi de bebe goruyiruz. Herkes her yasi yasayacak o yuzden birirnin yasina laf etmek en aptalca karaktersizce seydir. Ask asktir her yasta herkese asiknolabilirsin. Ben 20 yasimda esmer cocuk severdim ama sarisina asik oldum boyu da 1,72 falan di. Yok siz boyla memeyle bilmem parayla seciyirsaniz sizin nesil ölmüş zaten sizler insani degerlerinoz yok ki ne diyim anlamazsin artik 25 yasa gelmissin hala boyu kisa ise asik olunmaz diyirsun. Sanki herkes 1.8 de , zaten turkiyede erkeklerin boy ortalamasi 1.73 falandir yani herkrs kia.
- 11 ay
- 11 ay
@Lazjoker herkesin bakis acisi farkli guzrl bi kiz gorursun cok cirkin ama zengin biriyle beraber, birisi karaktersiz ama uzun boylu ile beraber sirf uzun boylu diye digeri asik olur belki hem fakir hem cirkin dir biriso de sansina hem uzun hem karakterli hem zengini gelir. Yani bazi insan aska bazisi paraya bazisi goruntiye onem verir herkes ayni degil
- 11 ay
@zazani edebiyatın konu ile ne alakası var teyze istatistik dedim sana istatistik sen daha okuduğunu anlamıyorsun bak basitçe anlatıyorum ortalama 173 demek herkes 173 demek değil 190 lar var 180 ler var 170 ler var 165 ler var bunlar toplanıp bölünüyor ve öyle bir ortalama çıkıyor ayrıca boy normal dağılım grafiğine aittir bu grafikte de verilerin yarısı ortalamadan yüksek yarısı da düşük olur yani en basitinde ülkedeki erkeklerin %50 si 173 ten uzun umarım anlarsın. La gerçi senin çoluk çocuğunla ilgilenmen gerekmiyor mu niye 20 25 yaşındaki insanların meselesi ile uğraşıyorsun halen çok mu kıskanıyorsun xd
11 aySacma bi soru olmuş bence. Boy sadece tek bi faktör. Seni sen yapan şey boyun degilse takmazsin kafana.
04 Yorumla- 11 ay
@Çileklisüt18
Kadınlar için erkekleri erkek yapan tek faktör 1.80 üzeri boydur - 11 ay
Boş insanlar boş şeylerle kafayı yer parası işi iyi olan sefasını zevkini lüksünü yaşar sürdürür önemli olan para sadece para anlayın artık şunu boş yapmaya gerek yok
- 11 ay
@ErenEngin22 parası olan erkekleri sonradan boşayıp nafaka alıyorlar
- 11 ay
Nafaka alamaz çünkü çocuğunun üstüne alabilir baba mal varlığını
- Aşk İlişkileri konusunda 312 cevap paylaştı.
11 ayKızlar uzun boylu erkek ister ancak kısa erkeklerle de sevgili olan kızlar var
016 Yorumla- 11 ay
Alakası yok işi iyi erkek ister az da para olacak
- 11 ay
@ErenEngin22
Gayet alakası var. Kadınlar sadece 1.80 üzeri aşırı yakışıklı ve aşırı zengin erkek isterler - 11 ay
Para önemli ama diğerlerini bilemem görmezden gelinebiliyor
- 11 ay
Bende erkeklerde boya bakıyorum 1.80-85 istiyorum ancak o kişiyi seviyorsam boyu kısa ise öyle kabullenirim
- 11 ay
Kimse boya dış görünüşe bakmıyor baksa da o kadar önemli olmuyor insanın kendini yetiştirmesi bir yana mesleki statüsü gelir durumu diğer maddi olanaklar ve tutum ve diksiyon daha önemli bu diğer dış görünüş ve boy meselesi sadece lafta kalıyor en basitinden ben kendi yüzümle boyumla mı alışveriş yapacağım?
Soran11 ayYalancı seni
- 11 ay
Nerede o kısa erkeklerle sevgili olan kızlar?
- 11 ay
Sürekli görüyorum ben siz körsünüz galiba
- 11 ay
O görüyorum dediklerin de kanka la 😂 sen bile ben uzun olmayana bakmam diyorsun diğer hemcinslerin de bakmıyor
- 11 ay
Geçen gün mağazada gördüm kız 1. 60 boyunda aynı şekil sevgilisi de aynı boydaydi
- 11 ay
Ya siz taş kafalı mısınız anlamiyorumki eğer aşık olduğum çocuk 1.70 -75 olsa bile yine evlenirim seviyorum çünkü
- 11 ay
Sevgili falan değildir onlar kankadırlar
- 11 ay
170 175 bile dediğin boy ortalama boy ulan ayrıca eminim aşık olduğun çocuğun da uzun boyuna asiksindir
- 11 ay
1.75 erkek 1.50 kıza göre uzun olmaz. Ancak ben ayakkabı giyince 165 oluyorum. Haliyle benim yanıma 1.80 erkek olmalı
- 11 ay
10 cm fark gayet yeterli bir fark 170 kızlar 180 erkeklerle oluyor gayet sen de 155 boyunla bir zahmet 175 erkekle ol 150 kızlar 175 erkeklerin omzuna geliyor la
- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
11 ayBoyla alakası yok ki. Karşıt cins uydurmaları bunlar. 😀 Bizim ki uzun boy da ne oluyor sanki. Görüntüye kapılıyorlar. 😀
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)11 ayçok bilindik soru gibi gözüken altı bomboş bir soru benim abim 1.64 boyu var sevgilisi o kadar güzeldi karakter her şey bide kısmet boy kısaymış çok cirkinim yok yakışıklıyım palavra
17 Yorumla
Cevap sahibi11 ay@Lazjoker yoo sevgililer knk
Cevap sahibi11 ay@Lazjoker yooo
Cevap sahibi11 ayiki insan sevmiş birbirlerini size niye bu kadar abes kaçıyor
Cevap sahibi11 ay@Lazjoker aynen hayatında bir kadın tanıdın o da kesin annendir dostum insanları genelleyerek yorum yapma benim boyum 1.60 neden 1.80 erkek arayışında olayım göz var nizam var 1.65 boyu olan erkeği sevmişliğim bile var
11 aytek vasfı 180 den uzun veya 180 den kısa olan erkeğin ilişki yasama sansi yoktur
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Sırf boy için gelen kız hiç gelmesin daha iyi önemli olan karakter dir
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)11 ay160 ustiyse beni bulsun ben 160im asiir uzun istemiyom ama bir kere benim gibilere denk gelemz heo 155 boyunda plup 190 alti erkek degildir yaa diyen hemcinslerime gider sonra da kendi elinizle kendi psikolojinizi bozar ustune tum kadinlar ayni der hakkimiza girersiniz...
112 Yorumla- 11 ay
Ben 165 im tanışalım desem terslersin
- 11 ay
Para önemli
Cevap sahibi11 ayBeni tanimadan benim hakkimda yapmisim gibi bir sey soylemeniz cok komik gercekten iyi güldüm
Cevap sahibi11 ayPara bende var o da issiz degilse sorun yok
Cevap sahibi11 ay@Senisensenbeni psikolojin yeindeyse karakterin bozuk degilse olur
Cevap sahibi11 ayBen psikolojiye karaktere davranışa bakarak reddederjm boya tipe degil sizin gördüğünüz ask oldugunuz ama bizim sizi uzerler yapmayin etmeyin dedigimiz o egoist kizlardan degilim laf dinlemeyip uzulup sonra gelip bizden hincinizi cikarmayin
- 11 ay
Bence akıllı kadın bu tarz şeylere fazla önem vermez belki yine verir ama erkeğin mesleki durumu maddi olanakları ve kişisel tutum ve diksiyon düzeyi de etki eder yarıdan fazla böyledir yani benim bildiğim böyle nasıl kıza denk geldiler bilemem türkiye de aptalı da var akıllısı da her insan başka
Cevap sahibi11 ayAsiir derecede gulunc bu davranisiniz cunku
Cevap sahibi11 ay@senisensenbeni tanisalim da mesaj atılmıyor sana
- 11 ay
Ben öyle değilim her insan başka adama merak ettiğim daha mantıklı insana ne zaman denk geleceğiz kırmızı kar yağınca mı İQ baya düştü şu türkiye de zaten yönetenler sağolsun zaten onların kaç lafından kaçı yalan belli değil
- 11 ay
Siz de böyle diyip hep 190 larla el ele geziyonuz onu ne yapacaz?
11 ayKnk bence 2.10 altı olanların şansı yok 180 çok kısa!!!
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)11 ayBen 165 le de çıktım 170 le de çıktım. Çok egoist oluyorlar ya. şu an konuştuğum kişi 175 ama konudan bağımsız çok egoist, ayrılığa doğru gidiyoruz. Geçmişte evlilik sürecinde olduğum kişi 168 di mesela. Ama o kadar egoistki daha biz evlenmeden hakaretler, engellemeler. Bende bitirdim. Yani bence birazda kendinize bakın. Düzgün ilgili bir erkeğin boyuna kimse bakmaz
08 Yorumla- 11 ay
İşin iyiyse paran varsa tamam zaten bu işin boyu falan olmaz
Cevap sahibi11 ayEgoistlerin çoğu kısa boylu erkeklerden oluşuyor. Uzun boylu erkek beni her halimle beğenirken kısa boylu erkek orami burami dert ediyor. Yani gerçekten garip. O yüzden kısa boylulara ön yargim oluştu
Cevap sahibi11 ay@ErenEngin22 evet doğru
- 11 ay
Bu tarz boş şeylerle uğraşanlara acıyorum gerçekten tamam bizde bazı şeylere önem veririz de bu kadar değil bu resmen saçmalığın vücut bulmuş hali elalem başka ülkelerden gelir parayı liraya çevirir en iyi sosyete semtte sefasını sürer bunlar boş işlerle uğraşıyor ne saçma ülke burası lan
Gizli Üye(25-29)11 ayKiloluysan bu boy evet sorunlu, kilolu olmaman lazım çok kaslı da olmaman lazım. Zayıf olacaksın bi de fit olacaksın erkek dediğin öyle olur. Yoksa bu boyun sorun olduğunu düşünmüyorum.
01 Yorumla
Cevap sahibi11 ayYoo sakalı olmamalı, kılı olmamalı bu uzun erkek için de geçerli. Vücutta yağ olmamalı fazla kas da olmamalı. Uzun saçlı olmalı. Eğer yakışıyorsa elraen gibi sakal da olur ama sakalsız uzun saçlı tercihimdir. Çok fazla opsiyon var.
Gizli Üye(25-29)11 ayFlörtüm vardı yapılı 1.90 asla bu o diyemiyordum bana içine kapanıksın diyordu asla sadece doğru kişinin o olmadığını biliyordum karşıma şuanki Sevgilim çıktı 2. Senemiz kendisi 168 ben ise 165 aramızda fark neredeyse hiç yok ve evlilik düşünüyoruz boy ile alası nedir? Ben mutlu olduğuma bakarım boya kiloya değil yani.
03 Yorumla- 11 ay
İşi iyiyse para da varsa zaten tamam bu işi boyu dış görünüşü olmaz erkek de dış görünüşe önem verilmez zaten mantıken erkek ile kadın birbiriyle yakınsa maddi olarak ve mesleki açıdan zaten iyi olabilir işi iyiyse zaten karakter tutum davranış ve diksiyonuda iyidir
- 11 ay
Uzunlardan tekmeyi yiyip kendini kısaya yamamışsın
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
11 ayBu boy takıntısını boşuna takıyorsunuz bence ya
04 Yorumla- 11 ay
@Lazjoker hayır ya ben öyle birisi değilim
- 11 ay
@Guzeeeeel_
En kısa sevgilin 1.80 olmuştur - 11 ay
@Lazjoker belki 1.75 falan
- 11 ay
@Guzeeeeel_
En kısa kankan 1.75 olmuştur
11 ay188 boyundayım daha yeni bir islevini gördüm kizlar agzin laf yapmasina bakiyo haberin olsun
00 Yorumla
11 ayYok kardeşim, git kendini köprüden aşağı at.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 350 cevap paylaştı. 1.88 boyum var ama romantik bir ilişki istemem
00 YorumlaTr nin ortalaması 165zaten.. boy a takan insandan bı cacık olmaz
024 Yorumla- 11 ay
@Yesnext sevgilin 1.70 1.75 mi eğer cevabin hayırsa özgüven diye ahkam kesme hakkın yok
- 11 ay
@Lazjoker kardeşim sen boy ben farklı özelliklerden özgüvensiz biriyim ama buna sen takilmayinca ozguvenli olunca insanlar emin ol okadar zorbalayamiyor yani kimseye ezik gibi görünmeyeceksin kural bundan geçiyor ben zamanında öyleydim erkekler tarafından zorbalandim örnek veriyorum tamamen burnumla alakali ya da kilomla ilgili zayıf olduğum için ama ozguvenimi kazanınca aksine herkesin hoşuna gider oldum yani sizlanmak yerine çevrenizdeki insanları ve kendinizi değiştirin çok fark ediyor
- 11 ay
@Yesnext yav bırak boş boş hayal satma ortalaması 175 olan ülkede 10 kızdan 9 u hep 180 üstüyle sevgili kimi kandırıyorsunuz siz sahtekarlar
- 11 ay
- 11 ay
Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. Boyla ne alakası var romantizmin iyxe manyak ettiniz kendinizi.
03 Yorumla- 11 ay
Kız dediğin işi iyi parası olan karakter tutum ve davranışta kendini geliştirmiş diksiyon sahibi erkek ister kadın içinde aynı sosyetik elit olmalı ve maddi olarak da erkeğe yakın olabilir mesleki statü olarak da
- 11 ay
@ErenEngin22 kadınlar sadece 1.80 üzeri aşırı yakışıklı ve aşırı zengin erkek isterler
- 11 ay
Para önemli ona katılıyorum ama diğerleri olmasa bile görmezden gelinebiliyor
- Aşk İlişkileri konusunda 476 cevap paylaştı.
11 ayDominant ol, hepsine itaat ettir. Boyla alakası yok.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. Olur neden olmasin 179 olan cok goturen gordum her anlamda bende 180 boyundayim pek begenilmiyorum.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)11 ayGram alakası yok 1.80 im şu an 1.75 kız bana yürüyor yanyana benden uzun görünüyor nerdeyse, olay biraz kadının gelişmişlik seviyesine bakıyor
013 Yorumla
Soran11 ayKadınlarda rakamsal takıntı var sen 175 kız 170 olsa o iş olmayacaktı o yüzden 180 190 boynuzla alakası yok demek gibi bir hakkınız yok yani
Cevap sahibi11 aykral genelde totosu yere yakın m4l tiplerin uzun boy takıntısı oluyor onu demek istiyorum
Soran11 ayYakın olmayanlar da yine bakmıyor 180 altına benim işime onlar da yaramıyor
Cevap sahibi11 ayYok reis ya benim 1.65 arkadaş var girmediği delik kalmadı olay özgüven ve ağzın laf yapmasına bakıyor. Çok üstüne düşmücen kızın bi sıcak bi soğuk o uğraşsın sonra
Soran11 ay165 arkadaş baya kolpa atmış sana inanma kızlarla kanka olmuştur girdim çıktım diye seni yiyor o ben iyi bilirim o tipleri
Cevap sahibi11 ayyok kral görüyom ya gezdiği kızları ben de şaşırıyom ama çok * bi tip
Soran11 ayKızla gezmekle o iş bitmiyor kral gördüklerin seni yaniltmasin tekrar bak
Cevap sahibi11 ayEvlendi çocuk bro bu yaz :D
Soran11 ayEnayi olmuş yani 🤣
Cevap sahibi11 ayValla kısmen öyle kljasda
Soran11 aySenin arkadaş güzelinden bir boynuz+nafaka menüsü yer artık
- 11 ay
Aynen ben 170 im flört ettiğim çocuk 173 gayet de hoşuma gidiyor
- 11 ay
Akıllı kız erkeğin mesleki statüsüne falan var maddi durum da önemli ayrıca karakter tutum ve davranışlarında önemi var ama kuru kuruya olmuyor ama boyla dış görünüşle aşırı önem verilmiyor o sadece cinsel etki çekim mantığı arka plana atan bir unsur zaten o karıştırıyor her şeyi ya
Gizli Üye(18-24)11 aySorudan bağımsız çok görüş gelmiş ama neden popüler olmamış sitede acaba popüler olunca çünkü soru popüler işareti veriyodu uygulama soruya
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)11 ayO zaman yerliden umudu kesin yabancılara yönelin, yabancılar "türk olsun da boyu işlevi kilosu önemsiz deyip bağrına basıyor
044 Yorumla
Cevap sahibi11 ayYaaa demek ki sadece tc kızları zenginlere bakmıyormuş değil mi, o göklere çıkardığınız kasıntı yabancı kızlar gibi paragöz değiliz biraz dış görünüşe takılıyoruz o kadar
Cevap sahibi11 ayKızlar erkeğin dış görünüşüne bakmasın, parasına bakmasın, tipine bakmasın, yakışıklılığına bakmasın, karakterine bakmasın, eee hayrına mı sevgili olsunlar? Tüm bunlardan yoksun erkeği bi tek annesi sever, elin kadınından annen gibi her zaman sabırlı ve anlayışlı davranmasını, seni sonsuza dek koşulsuz sevmesini bekleyemezsin, çünkü sen ne getiriyorsun masaya? Zaten her fırsatta annenizi eşinizden üstün tutuyorsunuz. Niye kız böyle bi erkeğe ömrünü versin ki, çile çekmeye mi gelmiş kız dünyaya? Peki siz hiçbi iyi özelliği olmayan boş beleş bi kadınla sevgili olur musunuz? Hayır tabii ki yanınıza en kusursuz kadını layık görürsünüz. Bazen tüm bu özelliklerden yoksun boş beleş bi erkeğe şans verirsin totosu kalkar senden daha iyisini bulmaya çalışır. Bu hiç sekmez. Bu durumda değer mi yani bi erkeğin totosunu kaldırmaya. Hiçbi kız bi erkeğin nazını kaprisini tribini çekmek istemez. Madem kendine uygun kız bulamıyorsan ya kendine yatırım yap ya dengin olan kızlara yönel ya da aşk meşk yaşama hayalinden vazgeç. Sürekli kadın şunu istiyor kadın bunu istiyor diye sızlanmak sizi aciz gösteriyor maalesef. Yapmayın bunu.
Cevap sahibi11 ayÇirkin kızların bile totosunu kaldırıyorsunuz ya ne diyeyim ben daha. Bu kadar önemli mi sevgili edinmek ya? Olmuyorsa olmuyor niye çirkinin ayağına kadar düşüyorsunuz, üstelik çirkin olmalarına rağmen daha yakışıklı erkek istiyorlar, o da ilginç bi konu. Tok olduğumu hiç düşünmüyorum benim hiç sevgilim olmadı bile, sırf herkesin sevgilisi var benim de bi sevgilim olsun diye çirkin, tipsiz erkeklere tenezzül edecek değilim. Sap olmak gerçekten uğursuz kötü çirkin bi insanla birlikte olmaktan daha iyidir. Sürekli sızlanmak içerlemek yerine beni reddeden sevgilinin canı cehenneme, ben daha önemliyim de.
Cevap sahibi11 ayYemin ederim ki bekar olduğum için fazlasıyla mutluyum, herkesi kendin gibi sevgili delisi mi sanıyorsun? (Sevgili olayını gözünüzde çok büyütüyorsunuz ya. Sevgili edinmenin saçmalık ve boşa zaman, emek, duygu kaybı olduğunu düşünüyorum, görücü usulü bile sevgili edinmekten daha mantıklı, ciddi ilişki düşünenler sevgili edinmektense görücü usulünü tercih etsin.) 180den kısa olan erkek de 180 üzeri olan erkek de mümkünse benden uzak diğer kızlara yakın olsun. Hiçbirisiyle ilgilenmiyorum, inan bana hiç umurumda değiller, değilsiniz, çünkü hayatta erkekten çok daha önemli şeyler var. Hayat, sevgili edinip sevişip öpüşüp yiyişmekten ibaret değil ki. Bence sen de böyle yap. Hem sevgilin olunca ömür boyu senle olacağını mı sanıyorsun ya seni terk edip gidecek ya seni aldatacak ya da hayatı sana zehir edecek. Erkekler niye bu kadar sevgili edinme hayali kuruyor, niye bi kız için kendini yıpratıyor, üzüyor hiç anlamıyorum. İçimde bi erkeğe karşı en ufak bi istek, arzu, heves yok, ciddiyim bak (lezbiyen falan değilim bu arada yanlış anlaşılmasın). Ama yine de tavsiyemi dikkate alma tabii, bu benim tercihim, sevgili edinmek istiyorsan bul birini sevgili ol, sana karışan yok.
Cevap sahibi11 ayTüm o yazıdan bunu anladıysan cevap vermeye bile değmezsin aşağılık kompleksinle sana iyi (ne kadar iyi olabilirse artık) bi yaşam dilerim
Cevap sahibi11 ayBu tipleri beğenen kızlar genelde aşko kuşko kezbanlar oluyor her kadın bu tipleri beğenmiyor ama senin beğendiğin kızlar demek ki aşko kuşko mıymıy zorlama güzel kızlar. Daha sade kızları tercih etmeyip o tipleri beğenirsen seni beğenmezler tabii
Cevap sahibi11 ayPeki sürekli her pembelinin yorumuna 180den aşağı erkek kabul etmiyorsunuz lafa gelince feministsiniz fosss tatlısu feministleri yazınca eline ne geçiyor, gerçek hayatta da her kıza sürekle bunu mu diyorsun, sürekli bunu dile getirmenin amacı ne, mesela ben hiç bi kızın tüm mavililerin yorumunun altına hep o rusları beğeniyonuz ne var bu ruslarda diye sitem ettiğini görmedim, bi de her yorumun altına aynı yorumu yapıyorsun sanırım klavye panondan kopyala yapıştır yapıyorsun hiç yorulmuyor musun bıkmıyor musun bu yorumları yapmaktan
Cevap sahibi11 ayMerak etme, istediğini elde edemeyince deccale dönüşen saygısız mizojinist türk erkekleriyle muhatap olmamak ve seviyesiz iğrenç müstehcen mesajlarını almak istemediğim için mesaj kutumu daima kapalı tutuyorum. Türk erkeğiyle birlikte olmaktansa, yazışmaktansa bekar kalmak, sap kalmak daha hayırlı. Ki bunu daha önceki yorumlarda da söylemiştim zaten; sevgili delisi değilim, sevgili hasretiyle yanıp tutuşmuyorum. Çirkinle sevgili olacağıma bekar olur kabuğuma çekilirim daha iyi. Bu iğrenç genellemeleriniz yüzünden sizle beraber olacak potansiyel sevgili adayını da kendinizden uzaklaştırıyorsunuz, tiksindiriyorsunuz. Bunu bilin. Kadın nefretinize aşağılık kompleksiniz de eklenince her kızı basit ve egolu sanıp hepsini aynı kefeye koyuyorsunuz. Şurada erkeği geçtim hiç kimseyle özel sohbetim bile yok. Çünkü tenezzül edip de erkek dahil kimseye mesaj atmam atmıyorum atmayacağım. Çünkü asla kendimi küçük düşüremem. Ama siz sürekli genelleme yapıp tüm kadınların hakkına giriyorsunuz.
Uzun boylu erkekleri seven kızları yerin dibine soktuğunuz kadar "şöyle evde bıcır bıcır gezen minyon bi manitan olcak, huzur bu abi ya var bi hayalimiz" diyen uzun boylu kasıntı erkekleri de yerin dibine sokuyor musunuz? Acaba bu 150lik cüce kızlar niye sürekli uzun erkek istiyor diye kafa patlatıyor musunuz? 150lik cüce kızlara uzun erkekler tarafından bu kadar talep varken o cüce kızların 180den aşağısını seçme ihtimali var mı sence? Mesela sana hep güzel kadınlar pas verse sen artık "ben güzel kadın istemiyorum artık çirkinle çıkmak istiyorum abi" der misin? Aynı o hesap işte.- 11 ay
Öncelikle kadın düşmanı değilim ve hiçbir kimseye cinsel içerikli bir şey yazmıyorum. Keza muhafazakar sayılırım ve evlilik öncesi cinselliğe karşıyım. Evlilik öncesinde evlenmek için sadece tanişma havasında ilişki kurmak isterim.
İkincisi 1.85 1.90 erkekler illa da minyon kız olacak demiyorlar. 1.50 1.55 kızlar bizleri erkek dediğin en az 1.80 olacak diyerek reddedip direkt onlara kendileri yazıyorlar. 1.80 1.90 erkeklerde kadın boy ortalaması uzun olmadığı için bu kızları tercih ediyorlar. Ama 1.80 den kısa erkekleri 1.55 1.70 aralığındaki kızlar bile 1.50 1.55 kızlar gibi reddediyorlar.
Başka soru?
Cevap sahibi11 ayAz da olsa 160 170 arası bi sürü kız var, ama uzun erkekler özellikle kısa kızları tercih ediyor. Yani zorunluluktan değil de basbayağı isteyerek kısaları seçtiklerini cinsel yaşam ve aşk ilişkileri kategorisindeki sorulara yaptıkları yorumlardan anlayabilirsin. Özetle bal gibi de 150lik kızları beğeniyorlar ve karşılığında 150lik kızlar da 180 ve üzeri erkekleri beğeniyor. Alan memnun veren memnun yani, peki bu niye seni rahatsız ediyor, niye zoruna gidiyor onu anlamıyorum. Sürekli kızlara biz kısaları beğenmiyorsunuz uzunları beğeniyorsunuz diye sızlanmak yerine yolunuza bakın. Neden siyahi, afrikalı, suriyeli, afgan, endonezyalı, azeri, özbek vs gibi milletlerden birini değerlendirmiyorsun? Ülkede elini sallasan hepsine denk gelirsin, yani seçeneğiniz çok o yönden şanslısınız, 150 boyunda prenses sendromlu türk kızları gibi egolu da değiller. Yani şimdi daha ne söylim, hala daha kızlar 180 üzeri erkek seviyor demeye devam edecek misin acaba merak ediyorum.
- 11 ay
Evet devam ediyorum. Kızlar sadece 1.80 üzeri ve aşırı yakışıklı erkekleri severler. 1.80 1.90 erkeklerinde 1.50 kızlarla sevgili olmaları tamamen 1.50 kızların biz kısa erkekleri reddedip sadece 1.80 üzeri erkeklere yazmaları. Hiçbir erkek kendisine yazmıyorken 1.55 kızdan red yedim. Başka soru?
Cevap sahibi11 aySürekli bunları tekrarlamak seni kötü hissettirmiyor mu yoksa bunları yazdıkça kadınlara daha da mı bileniyorsun? Red yememek için hiç görücü usulünü denedin mi? Anne bana köyden bi kız bul desen bulmaz mı? Bu nefretle yaşanmaz ki ya, cidden bak, biz de türk erkekleri rus hayranı diye bilenelim o zaman, oh ne güzel dünya. Biraz güçlü ol seni istemeyen kızların lafını bile etme. Böyle yaparak sürekli kendinizi küçük düşürüp duruyorsunuz? Peki çirkin 150lik bi kız teklifini kabul etse onla sevgili olur muydun? Dur ilk ben söylim elbette hayır.
Cevap sahibi11 ayGelmişsin 27 yaşına ailen sana niye hala karışıyor? Ailenle mi yaşıyorsun? Sen ne istersen onu yapmak zorundalar.
- 11 ay
Öyle bir şey yok. Annemde aşırı seçici. İlle de 1.70 sarışın renkli gözlü doktor mühendis kızla evlenmemi istiyor. Ben asla o derece seçici değilim keza öyle kızların bana bakmayacağını biliyorum. En sıradan ortalama kızlara bile yazıyorum. Ama onlarda 1.80 den kısa olduğum için ve yakışıklı olmadığım için beni reddediyorlar.
Cevap sahibi11 ayAnnen bile gelin konusunda seçiciymiş, o zaman kızların uzun boylu erkekleri tercih etmeleri sana koymamalı. Ortalama sıradan çirkin kızların bile reddettiği oğluna bu kadar iddialı gelin adayı bakıyorsa sen evlenemezsin knk. Annen bile sana en iyisini en güzelini en uzununu en eğitimli kadını layık görüyorsa artık tüm kadınları uzun boylu erkek seviyor diye suçlayamazsın bence. Çünkü herkes yanına yakışan yakışıklı/güzel uzun boylu insan ister. Bu, insanların en doğal hakkı değil mi? Ayrıca annenin tarif ettiği özelliklere de bi tek ruslar uyuyor inan ya da inanma, ilk yorumda dediğim gibi yabancılara yönelirsen annen de memnun olur sen de rus da. Bu kadar basit. Olay çözüldü gitti işte.
Cevap sahibi11 ayTürk erkekleri aşırı seçici olmadıkları için mi her fırsatta rus ukraynalı güzellemesi yapıp onlara tapıyorlar, türk kadınları ise aşırı seçici oldukları için mi midesiz gibi her türden (keko, tipsiz, kanka, hırbo, torbacı vb.) erkeklerle birlikte oluyorlar. Erkek görsel yaratıktır kadın ise duygusal. Bu bilinen bi gerçek inkar edemezsin. Sen sürekli reddedilip sevgili bulamadığın için erkeklerin seçici olmadığını düşünüyorsun ama normalde erkekler kadınlardan daha görsel ve aşırı seçicidir; fiziği kum saati olsun, ten rengi beyaz olsun, gözü mavi-yeşil olsun, saçı kızıl-sarışın olsun, boyu uzun olsun, göğsü dolgun olsun, kalçası çıkık olsun, beli ince olsun, yüzü güzel olsun. Olsun de olsun yani, örnekleri çoğaltabiliriz. Klasik görünümlü klasik renklere sahip kadınları ise kezban diyerek aşağılıyorlar. Kim bu durumda seçici oluyor peki?
- 11 ay
Tabi ki de kadınlar. Sen çirkin ve kısa boylu erkekle zengin değilse sevgili olan bir kız göster bana. Ama erkek en çirkin kıza bile yazıyorlar. Elbet her erkeğin gönlünden bahsettiğin kriterde kızlar geçiyor ama Türkiye de yaşadığımızı bildiğimiz ve Türk kızlarınında fiziksel özelliklerini bildiğimiz için o kriterlerde olmayan kızlara da yazıyoruz. Oysa en çirkin kız bile 1.80 den kısa ve yakışıklı olmayan erkekleri direkt reddediyorlar.
Cevap sahibi11 ayTürkiyede sadece türk kızlarının yaşadığını düşünmen güldürdü. Antalya full beğendiğiniz özelliklere sahip rus ukraynalı dolu hatta size bayılıyorlar (kendi yakışıklı uzun boylu erkekleri dururken sizde ne buluyorlar onu da anlamıyorum düpedüz zevksizler) diğer güney iller full suriyeli dolu, onlara niye yazmıyorsunuz yoksa onlar da mı sizi beğenmiyor, çirkin kötü fizikli beğenmediğiniz türk kızına muhtaç değilsiniz yani, şu ülkede bile yabancı güzel kadın bulma şansınız yüksek, bi de bizi düşün bize anca ya türk ya kürt ya suriyeli ya afgan düşüyor. En çirkin en tipsiz erkek bile rus hayali kuruyor buna bi şey diyebilecen mi? En çirkin erkek bile yanına daha güzelini arıyorsa en çirkin kız niye çirkin kısa boylu erkeği seçsin? Sizinki can da onlarınki patlıcan mı? Zaten dünyaya bi kez geliyor insanlar daha yakışıklısını bulmak varken niye çirkinle vakit geçirsin, ve merak etme aynısını çirkin erkekler de düşünüyor dünyaya bi kez geldim en güzel kadını isterim diyor. Buna ne diyecen?
- 11 ay
Öncelikle yabancılar zengin erkeklerle sevgili oluyorlar. Ayriyeten evet bizde güzel kız istiyoruz ama güzel olmayan kızlarıda reddetmiyoruz. Kızlar ise uzun boylu ve yakışıklı olmayan erkekleri direkt reddediyorlar. Bu arada Türkiye de erkek nüfusu kadın nüfusundan fazla ve yeni nesil erkeklerin çoğu uzun boylu ve yakışıklı. Dolayısıyla bu ülkede en çirkin kızın bile yakışıklı sevgili yapması, kısa boylu olan ve yakışıklı olmayan erkeklerin sevgili yapmasından daha kolaydır. Buna ne diyecen?
Cevap sahibi11 aySen de çalış çabala birikim yap yatırım yap zengin ol bi rus kap o zaman. Tüm bunlar bi rusa sahip olmaya değmez mi? Motive et kendini biraz. Valla hiç umrumda değil ya zaten boşuna cevap veriyorum benim sevgilim bile yok (istemli bakireyim ;), çünkü yerli erkekleri beğenemiyorum kendimi kullandırmaya değmez, beğendiğim erkekler (yerli erkek değil) de bana bakmaz o yüzden sevgililik hakkında atıp tutmam doğru olmaz, senin aksine kaderim böyle demek ki deyip kaderime boyun eğiyorum, size kızlarla birbirinize atışmada kolaylıklar diliyorum) niye kadın savunması yapıyorsam ama ikiyüzlü erkeklerin kendileri güzel kadınlara tapmıyormuş gibi kadınların yakışıklı sevgili seçtiğini söylemesi biraz komiğime gidiyor. Çifte standart uyguluyorsunuz. Yoksa kim kimle yatmış kalkmış yiyişmiş sevişmiş sevgili olmuş kim deveymiş kim cüceymiş inan umurumda değil. Şimdiye kadar biçok sevgili yapmış biri olsaydın eminim ki çirkin kızlara mesaj atmaya bile tenezzül etmezdin zaten, o yüzden çirkine kadar düşüyorsun. Yine tekrar ediyom, valla hiçbiriniz umurumda değilsiniz (kompleksli kısa boylu ke ko erkekler ve uzun boylu erkek aşığı kez ban kızlar) ama imkanı olursa güzel kız için birbirine tekme tokat dalacak erkeklerin çirkin kızlara bile muhtaç kalması beni cidden çok ürkütüyor. Farkında mısın bilmiyorum ama nefes alsın yeter modundasın şu an. Mesela ben çirkin erkeğe ağız eğmektense gururumla bekar kalırdım.
Cevap sahibi11 ayYa ailen ne karışıyor, madem karışıyor "peki o zaman anne istediğin gibi bi kız bul getir bana" de, ne diyecek bakalım. Bi de niye herkeste evlilik hevesi var anlamış değilim. Evlenmeyi niye bu kadar çok istiyorsunuz?
Cevap sahibi11 ayBi de sana zahmet olacak kusura bakma knk ama hemcinslerinin yorumlarını da bi oku, çoğu boyla alakalı değil yazmış, demek ki sorun aşağılık kompleksi yapıp boya takıntılı olanlarda, bu arada kadınları savunma gibi algılama sakın sadece her kadını uzun boylu erkek seviyorsunuz diye itham etmeyin o yeterli, genelleme can sıkıcı çünkü, genellenmek sizin canınızı nasıl sıkıyorsa kadınların da canını sıkıyor biraz empati yapın zor değil
- 11 ay
Hangi işi yapacam bu krizde. Geçim derdindeyim. Ayrıca gayet seviyeli bir insanım. En ortalama düzeyde kızlara bile razıyım. Ayriyeten aileme bunu anlatamazsınız. Görücü usulü evlilik için aile dışından bir görücü bulmam gerekiyor. Ayriyeten yorumlara yazan kızların boyla alakalı değil sebebi biz kısa boylu erkekleri teselli içindir.
Cevap sahibi11 ayHemcinslerin yazdım senin hemcinslerin kız mı? Hemcinslerin (yani mavili hesaplar, yani erkekler) yazmış boyla alakalı değil diye, neyse ben artık çok sıkıldım ya, kız oğlanı eleştiriyor oğlan kızı eleştiriyor, kısır döngü böylece devam ediyor. Kimse tatmin de olmuyor açıklamalardan. Bizim insanlar mümkünse sevgili de olmasın üremesin de, çünkü yetiştirdikleri çocuklar malum ya torbacı oluyor ya k#til ya da hırsız. Selametle.
Cevap sahibi11 ayBi şey merak ettim ailen eğitimli modern sosyetik bi aile mi ki görücü usulüne yanaşmıyor? Yani yanlış anlama ama sıradan ortalama bi anadolu anası oğluna ev işlerinden anlayan namazında niyazında tesettürlü geleneksel bi eş bulmak ister seninki niye mavi gözlü iyi mesleği olan modern görünümlü birini istiyor? Bi de 4 gündür sohbet ediyoruz bi kez bile hakaret küfür etmedin, teşekkür ederim çok efendi birisin. Yine senin gibi boy kompleksi olan bi oğlan var burada, ama yorumlarda hep kızlara küfür etmiş mesela, gerçi soran da küfür etmiş. Ayrıca soran bizim sohbete pek müdahale etmedi baya şaşırdım. Sohbet için teşekkürler bu arada. Cidden kafa dengi bi insansın, eğer istemeden kırıcı sözler sarf ettiysem kusura bakma lütfen.
- 11 ay
Önemli değil rica ederim. Ailem benim herşeyime karışır. Fikirlerime tahammül edemezler. Zorla ve baskı ile bana üniversite okuttular. Sonucunda hiçbir iş bulamıyorum. Eğitim meselesine gelincede hayır eğitimli değiller. Sadece benim hayatıma, kararlarıma tercihlerime karışmak ve hükmetmek istiyorlar.
Cevap sahibi11 ayÜniversite okutmalarını taktir ettim çünkü çoğu aile çocuğunu okula bile yollamıyor, iş konusu biraz sıkıntı bi şey diyemiyorum valla kolay değil cidden. Ahkam kesemem bu konuda. Ve madem sana bu kadar karışıyorlar anne baba o zaman beni evlendirin desen bunu paşa paşa yapmak zorundalar. Haksız mıyım? Ama iş bulamıyorum diyorsun kızlar buna pek sıcak yaklaşmaz. O da sıkıntı. Ne desem boş, en iyisini sen bilirsin knk. Ailen de hayatına fazla karışmasın bence biraz uyar yani olmaz böyle.
Cevap sahibi11 ayBu konuda da sen haklısın maalesef, affedersin m al gibi üniversiteye gittik de noldu, sanki sayısal bölümü tutturduk, sanki albert einstein olduk, ben de bazen üniversiteye gitmeyle zaman harcayacağıma ya bi terzi olsaydım ya bi aşçı olsaydım ya bi dansçı olsaydım ya bi sporcu olsaydım diyorum. Ama artık iş işten geçti. Diploma var ama bi b oka yaramıyor. Aylak aylak geziyoruz. Ama bu bizim başarısızlığımız değil şans yok sadece. Allah sabır versin knk bi şey diyemiyorum. Yine iyi dayanıyormuşsun.
Cevap sahibi11 ayHangi yorumları? Sorunların nedir?
Gizli Üye(18-24)11 ayBen 1.73 boyundayım topuklu giyersem seni geçer miyim,,🤣🤣🤣
013 Yorumla
Soran11 ayÇoğunuzun topukluyu alacak parası yok 🤣
Cevap sahibi11 ayBenim var da topuklu giymeye ihtiyaç duymuyorum çok şükür 🤣🤣🤣
Soran11 ayNapim
Cevap sahibi11 aySen niye takılıyorsun bu kadar çok boy konusuna
Soran11 ayBoy konusuna takan senin hemcinsin
Cevap sahibi11 ayBak seen
Cevap sahibi11 ay@Lazjoker bak sen
Cevap sahibi11 ay@Lazjoker ne istiyorsunuz ya siz benim boyumdan 🤣🤣
Cevap sahibi11 ay@Lazjoker ne yapalım çamaşır suyunu yatıp çekeyim mi boyu mu 🤣🤣
Gizli Üye(25-29)11 ayBen erkekte boya takılmıyorum yani 1.65 im 1.75 olur
13 Yorumla
Cevap sahibi11 ayOlur ama çok uzunu da sıkıntı
11 ayay ne abartıldı şu boy mevzu aaaa. kız sana aşıksa boyunu ne yapsın? boyunu önemseyenler seni gerçekten seviyor mu sence? ben bir adama aşık olayım ister 1.70 olsun
16 Yorumla- 11 ay
@Lazjoker haha komikmiş bu. tüm kızlar aynı mı sanıyorusn sen
- 11 ay
Akıllı kız aslında erkeğin kesinlikle ve kesinlikle mesleki durumuna bakar bu yalan değil bunun içinde maddi olanaklarda girer kendine ait ev varsa araba olmalı artık asgari ücretli mi kaldı allahını seversin ya bazı kızlar boydan dış görünüşten elerse erkeği erkek de o zaman mesleki durumdan elesin artık asgari ücretli kalmadı ne erkek ne kız istemez eğer az kafası çalışırsa aşırı zengin olmayabilir ama en basitinden artık değil yirmi bin elli bin bile maaş değil altmış binden başlıyor seksen binlere kadar çıkabiliyor aylık gelir düzeyi bunun daha yükseği de var bunun içinde finansal okur yazarlık zekası lazım bence bu tarz dış görünüş boy mevzusunu kenara bırakmazsa çoğu genç ne evlenebilir ne çocuk yapabilir bu kafayla gidilirse zaten altın döviz iyiyce fırlayacak ne çektiyse herkes bu kafadan çekti zaten bıraksın artık herkes boş şeyleri
- 11 ay
@öleiste90-
1.80 den kısa erkekleri hiçbir kız sevmez - 11 ay
@Lazjoker siz nereye düştünüz ya. hoşlandığım çocukların hepsi 170 175 civarı falan. ne olmuş yani adamsa karakterliyse tamamdır
- 11 ay
@öleiste90-
Dedi ve gayet karakterli 1.75 erkeği kısa diyerek reddetti. Ayrıca kanka olduklarımın hepsi 1.70 1.75 civarı demek istedin herhalde - 11 ay
O sırada her sevgilinizin 180 üstü olması
11 ayBence bu boyla değilde biraz sizin sosyal becerilerinizden kaynaklanıyor olabilir boyu kısa olup bir sürü güzel ilişki yaşayan erkekler de var
02 Yorumla
Soran11 ayHayır yok hepsi sap kısa erkeklerin yeni nesilde
- 11 ay
Ben ne sosyal adamlar gördüm sır kısa diye sap hayatında kız eli tutmamış ne asosyal andavallar gördüm 1.90 diye en güzel kızlarla sevgili sözün özeti al boş palavranı defol git
Erkek kardeşim 1.73 ve sevgilisi var. Belki de yüzü çok iyi olduğu içindir bilmiyorum ama genel olarak ilgi gören birisi.
09 Yorumla
Soran11 aySenin sevgilinin boyu kaç
Gizli Üye(25-29)11 ay182’yim ben de yaşamıyorum
Boyla alakalı değil gibi00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)11 ayBizden nefret ediyorlar ama biz onlardan nefret etmek zorunda değiliz. 😊
00 Yorumla
11 ayTabii de var. 75 boyunda biri 65 ile rahat sevgili olabilir. 70 biri 55-60 boyunda biri ile olabilir. Her kadın mümkünse 180 üstü istemesin. Komik duruyor boy farkı
022 Yorumla- 11 ay
Alakası yok aslında akıllı kız erkeğin mesleki durumuna bakar kendine ait ev varsa araba veya diğer maddi olanaklar kişisel kendini yetiştirme diksiyon vesaire önemli kimse kimsenin kara kaşına kara gözüne hasret değil boyunda önemi o kadar da yok bu kafayla giderse gençler ne evlenir ne çocuk yapabilir ne hikmetse zaten herkes dış görünüşe boya bakıyor ama neden evleniyorsun deyince maddi olanaklara bağlıyor bu ne perhiz bu ne lahana turşusu gerçekten herkesin kafası yelli kafada var anlamıyorum kimseyi o zaman bende klasik kızları reddedeyim dış görünüşe boya göre seçim varsa artık değil yirmi bin elli bin bile para değil altmış bin ile seksen binlere kadar çıkıyor aylık gelir bunun daha yükseği de ama ya finansal okur yazarlık lazım ayrıca ya da aileden de iyi miras ve finansal maddi değerlerin yönetimi ile alakalı zekanın iyi olması lazım bu kafayla giderse altın döviz felaket fırlar değil dört beş haneli sayılar altı yedi haneli haneli basamaklı sayıları görür herkes kendine gelsin bence
- 11 ay
@Lazjoker 174 boyum. Evet öyle yapardım
- 11 ay
@ErenEngin22 lütfen karınların hiçbir şekilde dış görünüşüne göre seçim yapmıyormuş gibi konuşmayın. Hiçbirini okumadım yazılanların. Çok sahte..
- 11 ay
Hayatın gerçeklerini yazdık gerisi beni ilgilendirmiyor vasıfsız insanların boş talepleri
- 11 ay
@Lazjoker Sana boyumu kanıtlama düşüncesini sokan şey ne tam olarak ahshahah Ya da yalan söylemeye neden ihtiyaç duyayım kimsiniz siz? Ahshahah Boyun kısa diye faturası niye bize kesiliyor. Baban uzun bir hatun ile evlenseymiş napalım yani
- 11 ay
Sen buna niye içerledin
- 11 ay
Boş işlerin peşinde koşmayın bence bu kadar söylüyorum
- 11 ay
@ErenEngin22 sizi ciddiye almıyorum yorumdan çıkar mısınız?
- 11 ay
Ben boy durumuna veya dış görünüşe önem vermeye laf etmiyorum önemsiz kalıyor kardeş en basitinden sen kendi boyunla dış görünüşünle mi alışveriş yapacaksın para her yerde geçer bunlar geçmez boş şeylerle uğraşmayın
- 11 ay
@ErenEngin22 borsa takip etmekten beynininiz pestili almış beyefendi ne saçmalıyorsunuz ahshah profilinizi de inceledim. Soru ile verilen cevaplar o kadar tutarsız ki..
- 11 ay
Alışveriş ne alaka şu an? Boy konuşuyoruz
- 11 ay
Beni zaten ilgilendirmiyor ne yaparsanız yapın siz kaybedeceksiniz ben kimsenin kriterlerine laf etmem kazık yiyen de kendi yer kazığı banane
- 11 ay
Herkesin ilgi alanı var ben sadece finansal piyasalarla ilgilenmem siyaset politika sosyoloji felsefe edebiyat ve edebi sanatlar davranış bilimleri sosyal psikoloji de severim
- 11 ay
Benim dediğim ilişki için boya ve dış görünüşün yetersiz kaldığını savunuyorum önem ver verme kiminin başında sıralarda gelir kriteri kiminin sonundadır kiminin ise liste dışıdır ama kazık yiyende kendi yer
- 11 ay
Anlıyorum beyefendi. İlgi alanlarınız ile baş başa bırakıyorum sizi. Uzatmayacağım
- 11 ay
Kardeşim herkes boş yapıyor anlamıyorsunuz boyun dış görünüşün önemi yok bir anket yapmışlar dışarıda neden evlenmiyorsunuz diye yüzde bilmem kaç oranında yüksek oranda maddi imkanlar yüksek çıkmış demek ki maddi imkanlar para belirliyor her şeyi bu zamanda kimse boş konuşmasın ne güzel olmanın ne yakışıklı olmanın ne uzun boylu olmanın ahım şahım avantajı yok para varsa mesleki durumu da iyiyse ayrıca diğer maddi imkanları sevgilisi olur evlenir istediği lüks semtte de yaşar istediği ilde kimse de karışamaz kendinizi kandırın boş şeylere son şeyimi dedim
- 11 ay
katılıyorum. Parti kurun oy verelim. 👏🏻👏🏻👏🏻
- 11 ay
Bu tamamen kendini yetiştirmeyle alakalı tamam bende önem veririm ama abartmam
- 11 ay
Ondan daha önemli şeylerde var dediğim gibi para kendini yetiştirme mesleki durum diksiyon yeterliliği diğer kişisel tutum ve kendini gerçekleştirme
- 11 ay
165 kız 185 üstü ile oluyor 150 160 lar 190 dan aşağısı ile olmuyor zaten
Gizli Üye(25-29)11 ayBen asla boya bakmam. Boyum 162, benden kısa olmasın yeter.
04 Yorumla
Cevap sahibi11 ay@Lazjoker Asla bu sebepten dolayı reddetmem. Çok onyargilisiniz.
Cevap sahibi11 ay@Lazjoker Hahahhshshshdhdhdhdh herkesi bir tutmayın arkadaşım.
Gizli Üye(30-35)11 ayhayır ben kısayım ve 175ten uzun erkekleri direkt eliyorum mesela
03 Yorumla- 11 ay
Önemli olan dış görünüş boy değil kişinin kendini bir alanda uzmanlaştırılması boş insan olmamak boş insan boş şeylerle kendini övermiş
Cevap sahibi11 ay@ErenEngin22 yok benim için boy önemli kardeşim kendim minik bi şeyim uzun ve iri erkekler bana godzilla gibi görünüyor ve korkuyorum.
- 11 ay
Mesleki statü para önemli işin iyiyse parayı iyi iyi yönetecek finansal zeka varsa zaten türkiye de direkt yürürsün lüksle
11 ayHerkes boyuna göre sevgili yapsa bişey olmaz 😃 1.50 kızlar 180 adamla ne yapıyor anlamıyorum
14 Yorumla- 11 ay
@FahriZembelek seviyorlar 😊😊
- 11 ay
@itfayeci33 takıntıyı anlamıyorum yalnızca
- 11 ay
Aynen takıntı haline getirmek anlamsız
- 11 ay
@FahriZembelek sende 1.60 sındır ve 1.80 den kısa erkekleri reddediyorsundur
11 aySeni seven kişi boyuna falan bakmaz doğru kişiyi bul sadece
14 Yorumla
Soran11 ayZüğürt tesellisi
- 11 ay
1.80 im ben ve beni seven 1 kişi bile yok ailem dışında mutlu ol
Soran11 ayYaşın doğruysa küçüksün daha bu yaşta sevilmedim diye triplere girme pişman olursun sonra
- 11 ay
Sevilmediğim için bilmiyor değilim abi sevdim için biliyorum çirkin kızların romantik ilişki yaşamaya hakkı yok gibi bişey sordun soru pek bi farkı yok ve benim cevabım bu doğru olan doğru kişiyi bul sadece
11 ayYok var bence boyla olmuyor bu işler zaten meşhur bir söz var hersey boyla olsa deve de eşeğin arkasından gitmezdi
04 Yorumla- 11 ay
@Lazjoker benim boyum 1.68 ve 1.75 ve 1.80 ideal yine de bir kızın yanında erkek bir tık uzun olmalı ki ben topuklu ayakkabı giyeyim bende tutup da 1.90 erkek istemem sizde 1.75 de 1.80 kız istemeyin bi zahmet
- 11 ay
@Kızkıztakılalım
Bizim yazdığımız ve red yediğimiz kızların hepsi 1.50 1.70 arası zaten. Keza 1.50 kız bile 1.80 den kısa erkekleri reddediyorlar. Ayrıca sende 1.75 erkeği reddeder ve en az 1.80 erkek istersin. 1.90 erkeğe kendin teklif edersin. - 11 ay
@Lazjoker off
- 11 ay
@Kızkıztakılalım
Yanlış mı
11 ayYalan 168im benden uzun olsun kaç olursa olsun önemi yok
023 Yorumla- 11 ay
@Lazjoker yemin ederim önceden çıktığım erkek 175ti xkxkxldjcc
- 11 ay
@Lazjoker 170le de çıktım
- 11 ay
@regulusastro
1.75 ve 1.70 erkeklerle kanka oldum demek istedin herhalde - 11 ay
@Lazjoker kes okuduğunu anlayamıyorsan benim problemim değil
- 11 ay
@Lazjoker boy gibi önemsiz şeylere takılıp öz güvensiz gözükmen kızları iten şey, boyun değil yani 😥 birkaç kızın kriteri boy olduğu için her kız da öyle diye yargılayamazsın git tedavi ol
- 11 ay
@regulusastro
Geçmişte gayet özgüvenli birisi iken yazdığım her kızdan direkt red yiyordum ama niyeyse kızlar 1.80 üzeri özgüvensiz erkeğe kendileri yazıyorlar hatta evlenme teklif ediyorlar. - 11 ay
@Lazjoker tamam başka birisinin tercihi seni yıldırmamalı böyle düşündüğün sürece zaten kız arkadaşın bile olmayacak
- 11 ay
@regulusastro
Tamamda geçmişte böyle düşünmüyorken ve gayet özgüvenli iken neden sevgilim olmuyordu. - 11 ay
@Lazjoker herkesin tercihi farklı evet çoğu kız uzun boylu seviyor özellikle kısa kızlar boyunun 2 katı oğlanları istiyor ama boyu problem etmeyen kızlar da var. Benim gibi. Bu durumdan yakınmaya ve iyice kendini bitik gibi göstermeye devam edersen az olan şansını da sıfıra indirirsin ;)
Soran11 ayBu 170 175 ler hep eski zaten şuanki sevgilinin boyunu söyle bari
- 11 ay
Şu an sevgilim yok, 175 olanla 1 hafta önce falan ayrıldık ben değil o ayrılmak istedi?
- 11 ay
@regulusastro
Geçmişte böyle demiyorken neden red yiyordum. Ayrıca boyu dert etmiyor dediniğiz kızları ben niye göremiyorum - 11 ay
@Lazjoker çoğu kız boyu takıntı yapıyor zaten bunu dedim özellikle kendinizden kısa diye konuşmaya gittiğiniz kendisi 150 egosu 2 metre kızlar 190 erkek istiyorlar yanlış kızlarla konuşman benim problemim değil ne yazık ki
- 11 ay
@regulusastro
1.60 1.65 kızlarda en az 1.80 erkek istiyorlar - 11 ay
@Lazjoker lan benim boy takıntım yoook niye her kız öyleymiş gibi genellionnnn
- 11 ay
@regulusastro
Boy takıntım yok derken 1.80 den kısa olmadıkça boy takıntım yok demek istedin herhalde. Yani erkek 1.80 de olabilir, 1.85 de olabilir, 1.90 da olabilir demek istedin herhalde. Anladım. Ama asla 1.75 olamaz değil mi? - 11 ay
@Lazjoker yaw sen yazdıklarımı bi daha oku ondan sonra konuş bi bk anlamamışsın 168im benden uzun her erkeğe okeyim diyom aq eski sevgilim de 175ti
- 11 ay
@regulusastro
Yazdıklarımı gayet iyi okudum ve anladım. Sende sadece 1.80 üzeri erkeklere okeysindir. Eski kankam 1.75 di demek istedin herhalde. - 11 ay
@Lazjoker tamam böyle düşünmeye devam et kızlar düşmedi diye de ağlama
- 11 ay
@regulusastro
Geçmişte böyle düşünmüyorken neden reddediyordu kızlar. - 11 ay
@Lazjoker ne bileyim ben böyle düşünerek zaten az olan şansını 0a indirgiyosun papağan gibi aynı şeyleri söylemeye başladın
- 11 ay
@regulusastro
Tamamda geçmişte böyle düşünmüyorken neden sevgilim olmuyordu. - 11 ay
@Lazjoker ben ne bileyim kardeşim senin problemin birçok nedeni olabilir
Gizli Üye(25-29)11 aySiz şaka mısınız ciddi misiniz bu soruları sorarken 1.75 bırak 1.68 erkek dahi seversem olur kadınlar boya falan bakmaz sevdikten sonra sizi boydan elemiyorlar şunu anlayın artık
025 Yorumla- 11 ay
Kadinalr boya bakiyor kizlar bakmiyor
Cevap sahibi11 ay@zarganazorba 1.80 boyu var karekter yoksa elinde güzel bir mesleği yoksa ben ne yapayım o adamı?
- 11 ay
Kadinlar Oyle erkegi cok seviyor ama
Cevap sahibi11 ay@zarganazorba gönlünü eğlendirir ancak iş ciddiye binince 1.75 mesleği parası olana giderler merak etme
- 11 ay
Kizlari bilmem maalesef kadinalr Oyle ama. Meslegi olanla da eglendiriyor vinyl
- 11 ay
Ben Bodygardim meslegim de iyi boyumda isimde
- 11 ay
Herkes kendi ne
- 11 ay
Önemli olan kişinin kendini bir alanda uzmanlaştırılması boş insan olmamak senin mesleki statünün maddi olanakların zenginliğin türkiye ortalamasından kat ve kat üstündeyse zaten iş bitmiştir diksiyonunda iyidir yabancı dilinde vardır sen zaten farklı dünyadasındır ama elalem hep boş insanlarla beraber olup onların lafına kulak asıyor ne acınası
Cevap sahibi11 ay@ErenEngin22 Bende bunu söyledim zaten. Kadınlar boyu uzun olan erkeği kıyasla kendini geliştirmiş durumu da biraz iyi olan erkeği tercih ederler öyle aşk evliliği vs geçmişte kaldı kendi adıma konuşacak olursam benim için ahlak sadakat duruş çevresi bunlar iyiyse 1-0 öndedir o adam
- 11 ay
Burdan konusmasiniz kardes Lerim calisiyoruz bildirim geliyor
- 11 ay
Evet daha çok aslında mesleki durumlar statü para vesaire ön planda oluyor kendini yetiştirmiş insanın davranış ve tutumları ahlakı da çoğunlukla iyi olur diksiyonu da
- 11 ay
Para önemli para
Soran11 ayBoşu kes de sevgilinin boyunu yaz uzun sevgilinizin kolundan bize ahkam kesişiniz sıktı
Cevap sahibi11 aySizin bu gidişle sevgilinizin olması imkansız zira özgüven 0
Soran11 ayManipulasyonu bırak da sevgilinin boyunu söyle korkma bu kadar
Cevap sahibi11 ayEski sevgilimin boyu 1.83 tü şu an bir sevgilim daha olmadı fakat yeni hoşlandığım çocuğun boyu 1.72
Soran11 ayMadem hoşlanıyorsun sevgili olsana o zaman 😂 hep 180 190 larla olup olup bize akıl vermeniz sıktı
Cevap sahibi11 ayTeklif etse olurum ki etmesini bekliyorum
Soran11 aySinyal ver bari sen de etsin uzunlara gelince diplerinden ayrılmıyorsunuz kısalara gelince de hoşlanıyorum diyip yüzüne bile bakmadan size teklif etmesini bekliyorsunuz
Cevap sahibi11 ayYo ben uzun olan eski sevgilimede hiç sinyal vermedim ayriyeten kadına ilgi alaka verirsen her şekilde seni sever erkekler görsel odaklıdır kadınlar değil 1.80 erkek dikkatini çeksede ona ilgi veren ona değer veren seven erkek o erkeği öyle bir sollar ki 1.80 erkek kalkıp kendini sorgular
Soran11 ayGörsel odaklı değilsiniz tabi ondan her sevgiliniz 180 üstü zaten xd
Cevap sahibi11 ayHangisi denk gelirse ne alaka ya Ülkede zaten 1.75 altı erkek çok az var Çin'de mi yaşıyoruz
Soran11 ayÜlkenin boy ortalaması 174 175 falan zaten 180 üstü erkek oranı %20 bile değil
Cevap sahibi11 ayE tamam 1.74-175 erkekte normal boyda kısa falan değil. 5 cm için mi bunca dert
Soran11 ayOnu size sormak lazım 180 okey 175 kısa cüce olmaz diyen sizsiniz
11 ayValla ben bayadır ölçmedim boyumu ama 1.80 altıyım tahminimce minik rakamlarla kadınların kızların arasında peygamber gibi duruyorum.
00 YorumlaNiye aşk yaşayanların çoğunluğu 1.80 üzerinde mi yanlış soru bence sende var bir sıkıntı tahlisizlik
00 Yorumla
11 ayNe alakasi var sevgilim 172 boyunda çok da seviyorum
13 Yorumla- 11 ay
1.72 knak
- 11 ay
@simsiyahhhhhh
Demek ki sevgilin değil kankan
Gizli Üye(25-29)11 ay180 altı olup evli olan sevgilisi olanlar var. Saçma bi soru atmışsın
23 Yorumla
Soran11 ayEski nesil onlar yeni nesle bak bir zahmet
Cevap sahibi11 ayNe eskisi. Kafayı yemişsin sen. Akranım olan çevremde öyle olup evli olan var
Soran11 ayYapma ya ben niye görmüyorum koca üniversitede sınıfımda 40 erkek var sadece 5 tanesinin sevgilisi var onların da boyu 185 ve üzeri ne tesadüf ama
- Devamını Gör (65)
Devamını Gör(110)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer