1 yıllık ilişkinin olduğu kız için 4 yıllık dosluk bitirilir mi?

4 yıldır seviyordum onu güzel de bir kızım yemin ederim ama Baska bir kız teklif etti ona benden önce 1 yıldır çıkıyorlar ama çocuk onu sevmiyor kız da onu sevmiyor bence. Sadece arada fb gibiler ama emin değilim tabi. Birbirlerine soğuklar. Ben de daha fazla içimde tutamadım itiraf ettim. Benimle 3 gün boyunca gece 3lere kadar konuştu bilmesine rağmen hatta şehir dışı gezisi bile ayarladık. Kız bir gram bile kıskanmadı cocuk da onu kıskanmıyordu zaten bu nasıl sevgi? Seven kıskanmaz mı? Sonra bir anda sevgilime söyleyeceğim dedi. Esek dedim beden daha önce söylemedin sen su an o kızı aldattın dedim. Sürekli bana ben önce teklif etseydim beni seçeceğini söylüyordu bir kere bile sevgilimi seviyorum demedi. Ben dedim beni engelle reddet küfret telefonu kapat senin sevgilin var diye. Ama şimdi insanların sevgilisine göz dikmiş kaşar ben oluyorum. Çocuk bana inanılmaz seyler söyledi sonra da sevgilisi bunu affetti 1 saat içinde. Bana dedi ki bir daha bana yaklaşma benimle konuşma arkadaşlığımız bitti. Ona o kadar aşığım ki kimse onu benim sevdiğim kadar sevemez yemin ederim. O kadar kötüyüm ki sabahtan beri, ne yapacağımı bilmiyorum. Tavsiyeye ihtiyacım var ama boş ver unut gitsin gibi şeylere değil.

1 yıllık ilişkinin olduğu kız için 4 yıllık dosluk bitirilir mi?
Cevapla