Belkide kırmamak adına ciddiye almadığınız hayır diyemediğiniz kadından gelen "bu mesaj" ne hissetirirdi size? Sizden hoşlanıyor?

Tam 6 ay sonra Cuma günü nasılsın yazdım oda iyiyim pazartesi Ankara 'ya dönüyorum otururuz yazdı bende haber verirsin yazdım. Cumartesi pazar pazartesi ses yok bir nasılsın bile yazmayınca böyle bir mesaj attim. Bu mesajım benimle neden görüşmedin sitemi değil. İçimde hala sana karşı samimi bir şeyler olduğunu düşündüğüm için durumu anlamaya ve toparlamaya çalıştım kısa bir nasılsın mesajı daha yazayım dedim. Ama Dürüst olmadığını görmek beni gerçekten hayal kırıklığına uğrattı. İlk mesajimda net olup ne istediğini açıkça söyleseydin boş yere beklenti içine girmezdim ve ikinci kere yazmadım. . İnsanları belirsizlikte bırakmak onlara hayır demekten daha saygısızca. Ben artık tamamen kapatıyorum bu konuyu. Hoşça kal... Ne düşündü okuyunca sizce. Siz ne hissederdiniz

Belkide kırmamak adına ciddiye almadığınız hayır diyemediğiniz kadından gelen "bu mesaj" ne hissetirirdi size? Sizden hoşlanıyor?
Cevapla