Etrafımda çoğu kişi hemen nişanlanmış ne ara nasıl yapıyorlar bunu?

Ben ise birkaç flörtten ileri gidemedim ve son 2 yıldır özel hayatımda hiçbir şey olmuyor.

Evlilik insanıyım, 24 yaşındayım mezun oluyorum ve ciddi ilişki arıyorum, fakat konuştuklarım ciddiyeti duyunca kayboluyorlar. Erkeklerin hemen hepsi sadece eğlenmek istiyor.

Beni gören sen nasıl yalnız kalırsın diyor , inanın hiçbir fikrim yok. Bende anlam veremiyorum.

Etrafımda yüzük takmayan insan yok şu an, ve gerçekten moralimi bozmaya başladı bu durum.
Etrafımda çoğu kişi hemen nişanlanmış ne ara nasıl yapıyorlar bunu?
Cevapla