Sevgilim ona olmayan bir şeyi oldu dediğim halde inkar etmedi yalan mı söylüyodur?

Bi gece bana ilanı aşkta bulunmak için içti barda kız kankasıyla. Kendisi de sarhoştu ama kız kankası daha kötü olmuş. Sonra kendi arkadaş gruplarından en yakın arkadaşları olan y. adında (erkek) bi ortak arkadaşlarını çağırdı yardıma. O da başka bi arkadaşıyla gelmiş erkek ve benimki tanımıyo yani öyle muhabbeti falan yok. O gece de kafası güzeldi, y. ve arkadaşı geldi sonra bu o esnada kusuyodu diğer arkadaşıyla kustuktan sonra y. ve arkadaşı da masada bi saat daha oturup içmişler bırakmaya götürmeden önce. ben de gidene kadar konuştum telefonda 5 10 dk arayla arayıp en son yurda geçtik dediğinde tamam dedim sorgulamadım kapattım. flörttük daha çünkü konum falan istemedim ya da görüntülü aramadım. aradan 3 ay falan geçti dün konusu açıldı blöf amaçlı siz yurda geçtim dediğinde arkadan erkek sesi geliyodu nasıl oluyo dedim. kampüsten ya da yurttaki çalışanlardan falan gelmiştir dedi. kampüsten odaya ses girme ihtimali yok yani yurttada erkek sesi nasıl gelecek? zaten gelmemişti bunu da inkar etmedi erkek sesi gelmesi imkansız falan demedi. yalan mı konuşuyor sizce? gece yurda geçmemiş olabilir mi?

Sevgilim ona olmayan bir şeyi oldu dediğim halde inkar etmedi yalan mı söylüyodur?
Cevapla