Erkek arkadaşım yani flörtüm sayılır aramızdaki ilişki bitince iğrenç bir karakteri çıktı?

Sinirlenince gergin olunca ağzına iğrenç cümleler alıyor. Ne kuzum kalıyor ne baska bir şey. Daha bir kaç gün oncesine kadar sana çok değer veriyorum evlenince şunu bunu yaparız diyen kişi, aramızda ki şey bitince beni kötülemeye başladı arkadan konuşma değil bana yazıyor iğrenç şeyler. Benden kendisi ayrıldı uzak mesafe diye. Ben onunlayken hiç bir erkekle arkadaşlık kurmadım kimseyle konuşmadım. şu an ayrıyız ve Mesela 1 haftadır başka bir erkeklerle oyunda gruba girdim sadece oyun oynadık herhangi bir flörtleşme yok. Bunu o gruplara girdigimi görmüş bana aranmaya girdin dimi Çok kötüsün bir daha bana yazma oyundaki yeni manita sardı dimi diyip iğrenç iğrenç şeyler yazmış ki biz ayrıyız. Bu ilk de degil sinirlenince iğrenç biri oluyor daha onceden de yaptı.

Güncellemeler
11 ay
Örnek veriyorum sen çok güzel kızsın ya diyordu hep aşırı tatlısın şimdi ise başka erkekle gördü diye sen zaten tipim degilsin yazmıs daha bir cok sey
Erkek arkadaşım yani flörtüm sayılır aramızdaki ilişki bitince iğrenç bir karakteri çıktı?
Cevapla