Ağladığım için erkek arkadaşım benden soguduğunu söylüyor?

Ben size ayrıntılı bir şekilde anlatayım biz genelde hafta sonları buluşuruz hafta içi de kim cagirsa yanına gider buluşur ben çağırınca da bahaneler bulur telefonla konuşurken bana dedi ki sen de beni zorla bir daha gelmezsen ben de gelmem de falan dedi bu lafı duyunca ben de kimseye zorla bir şey yaptıramam diye düşünüp ağlamaya başladım ağlıyormusun ya diyip telefonu yüzüme kapattı eskiden hiç böyle biri değildi ben ağladığımda benden daha çok ağlardı yanımda gerçekten kızlar için söylüyorum hiçbir erkeğe güvenmeyin hepsi değişiyor sizce artık beni sevmiyor mu neden böyle davranıyor

Güncellemeler
11 ay
Aslında şöyle babaannesi yoğun bakımdan yeni çıktı iyileşti moralim bozuk falan diyor ben de moralin bozuk diye bana kötü davranmak zorunda değilsin diyorum benim babaannemde geçen ay öldü ben ona böyle davranmadım bahanesi bu yani ama çok saçma böyle bir durum yokken de her ağladığımda benden daha da uzaklaşıyordu sadece ilk aylarımızda ben ağladığım zaman gerçekten üzüldüğünü hissediyordum
Ağladığım için erkek arkadaşım benden soguduğunu söylüyor?
Cevapla