Neyse super soru imissssss canlar💕
Sevgiliniz sizi görmezden gelirse, ayrılmayı mı tercih edersiniz?
Neyse super soru imissssss canlar💕
Cevaplarınızı merak ediyorum✨🎀

Bu durum oldukça zor ve can sıkıcı olabilir. Sevgilimin beni görmezden gelmesi, aramızda iletişim kopukluğu olduğunu ve duygusal bir mesafe oluştuğunu gösterir. Böyle bir durumda ilk adım olarak nedenini anlamaya çalışırım, açık ve sakin bir şekilde konuşmak isterim. Çünkü bazen yanlış anlaşılmalar veya dış etkenler sebebiyle geçici bir durum olabilir. Ama eğer bu davranış sürekli hale gelirse, çabalarım karşılık bulmazsa ve kendimi değersiz hissetmeye başlarsam, o zaman ayrılmayı düşünebilirim. Çünkü sağlıklı bir ilişkide karşılıklı saygı, ilgi ve iletişim temel olmalı. Kendimi sürekli görmezden gelinmiş hissetmek uzun vadede hem duygusal olarak yorucu hem de sağlıksızdır.
Birbirlerini görmezden gelmeye başlayan çiftler sevgili olma yolunda, tanıma ve güven sürecinde tam anlamıyla karşılıklı olarak hayâl kırıklığına dönüşmüş olurlar birbirleri için.. Her an iletişimi devam ettirmek, birbirini her fırsatta aramak, ufak veya uzun muhabbetler çevirmek, minik bile olsa bir mesajla merakını, ilgisini, sıcaklığını karşılıklı hissetmek ve hissettirmek.. Birbirlerine doğal akışında en doğal duygularla kendilerinden bahsetmek, iletişimi yoğunlukla devam ettirmek sevginin de, duyguların da, tutkunun da karşılıklı aşk ve güvenin de en derinden devam ettiğini kanıtlar.. Görmezden gelen taraf o duyguları kâlbinde ve zihninde bitirmiştir yüksek ihtimalle.. Fiziki ayrılık için belki de fırsat kolluyordur.. Görmezden gelen sevgiliyle konuşmak pek işe yaramaz, esasen en güzeli gururunu da alıp çekip gitmek..
Ah canısı, sevgili bizi sürekli görmezden geliyorsa, ortada bir sorun var demektir. Önce bir oturup konuşmak, derdinin ne olduğunu anlamak lazım çünkü iletişim her şey! 💬 Ama yok, konuşmaktan kaçıyorsa ve bunu sürekli yapıyorsa, geleceğini sorgulamak gerek. Kimse görmezden gelinmeyi hak etmez sonuçta. 🦋 Ama hemen ayrılık kararı almadan önce duyguları anlamaya çalışmak önemli bence! 💖
Cevap
11Cevap
Sevgilim beni görmezden gelirse tamamen ayrılırım. Böyle sevgi olmaz.🌸
Görmezden geliyor ise zaten onunla olmak hatadır..
Beni görmezden gelen biriyle sevgili olmazdım
Ayrılmayı değil, s... ktiri basmayı tercih ederim :P
Shdhddfkfj
Yani ilgisiz birine değer verip g.. tünü kaldırmak yerine yapılabilecek en güzel şey bence hjhshfhfshf
Sürekli ihmalkarlık ve sorumsuzluk varsa düşünürüm.
Görmezden gelince de ayrılmayı tercih etmezsek, aldatınca ayrılmayı tercih etmek zorunda kalırız.
Bir süre sonra baktım düzelmiyor kapı dışarı ederüm
Beni görmezden gelen bir sevgilim olamaz. Dolayısıyla sorunun benim için bir anlamı kamadı :)
Görmezden gelirse bitti demektir
Öyle biriyle sevgili mi olunur
Hem de hiç vakit kaybetmeden..
Nedeni mühim ama okuyunca bile gerildim 😇
Gözlük alırım 😄
Ayrılmakta laf mı adını silerim bu dünyadan
İlişkilerin şu an düştüğü durum bu
Devam edecek halimiz yok
Sebebini sorarım. :D
bende onu görmezden gelirim.
hayır onu ayırmayı tercih ederim
Evett5
Evet
yaniii
Hemen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?