Uzak mesafe ilişkisi yaşayacak sevgiliyi nasıl yapıyorsunuz?

Ben hiç anlamıyorum! hiç bir duygu durum anında yanında olmayan, el ele dokunulmayan, yan yana gelinmeywn, göz yaşı silinmeyen, acı çekerken yanında olmayan, gülerken görmeyen, hasta iken başına ıslak bez koymayan, v. b bir çok şeyi yaşayamadan nasıl ilişki kurulur ve yürütülür. Sevgilinin senin için doğru insan olduğunu nasıl anlarsın da yıllarca sever; ONU beklersin?
Uzak mesafe ilişkisi yaşayacak sevgiliyi nasıl yapıyorsunuz?
Güncellemeler
11 ay
sizin ilişkinizin her anına şahit olmadan, tarafları çok iyi yeterince tanımadan, kendi içlerinde ki duygu durumlarını bilmeden, birbirinize karşı ne hissettiğinizi, düşündüğünüzü bilmedenkısaca siz olmadıktan sonra teşhis koyamayız sizi değil uzak mesafe ilişkisini konuşmalıyız
Uzak mesafe ilişkisi yaşayacak sevgiliyi nasıl yapıyorsunuz?
Cevapla