Erkek arkadaşımla çok kötü kavga ettik ben suçlu muyum sizce?

Merhaba. Erkek arkadaşımla dört aydır beraberiz geçende biriyle konuştu zeyno dedi ben de kim zeyno merak ettim dedim o da işte Zeynep yakın arkadaşının eski sevgilisi dedi. Biz de o arkadaşına yakın zamanda birini ayarlayacaktı falan. Neyse ben bu kızın profiline baktım birkaç kez öylesine açıktı ben de baktım yemin ederim sevgilimle aralarında bir şey olacak diye değil kötü bir şey gibi düşünseydim fake hesabımı kullanırdım. Neyse kız da sevgilime mesaj atmış bu kız senin arkin mi diye benimki de şey demiş evet Zeynep ilgileneceğim onunla tarzında bana da kızarak sordu neden baktın falan diye ben de dedim kızın profili açık girdim baktım ne oldu ki bir de ilgileneceğim ne azarlar gibi dedim aşırı kızdım o da işte sen haksızsın üste çıkmaya çalışıyorsun kendini kurban ilan ediyorsun ama senin dramana ortak olmayacağım dedi ben de bir köşeye oturup ağladım baya aşırı üzüldüm. Yaptığım şey kötü mü onu düşünüyorum

Erkek arkadaşımla çok kötü kavga ettik ben suçlu muyum sizce?
Cevapla