Yeni ayrilan sevgilinin dogum gununu kutlamalimiyim?

severek ayrildik ayrilmak zorunda kaldik daha dogrusu ona beklicegimi soz verdim filan ayrintiya fazla girmeye gerek yok 2 aydir gorusmuyoruz tabi arada yazdim cunki kendime engel olamadim o da sagolsun terslemedi ama normal olarak soguk davrandi yarin dogum gunu sizce kutlamalimiyim cok kararsiz kaldim ondan vazgecmek istemiyorum ilkimdi sonum olsun istiyorum

Yeni ayrilan sevgilinin dogum gununu kutlamalimiyim?
Cevapla