Karışır tabiki
Karışmaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
3Cevap
Şaka mısınız takşpçilerine karılmak mö 200 felan mı ya
E tabi ki kıskanır olmasi gereken de bu
Bi flört ettiğim var hiç bir şeyime karışmıyor yani takipçilere falan hiç laf etmiyor sadece mesela birisi yazdı dediğimde biraz sinirleniyo ama yani onun dışında karışmıyor
Ya ben onun takipçilerine kariisyorum ama kendisi hiç bir şey demiyo. Önceden karışıyodu ama şimdi hiç karışmıyo yani sormuyo bilene erkekler var bende de bir kaç tane
Ya sevgiliden farkımız yok ki bitanem diyo herşeyin diyo karıcım diyo
İşte biz ayni sevgili gibiyiz yani ondn diyorm düşün hayal bile kurduk ilerdeki kızımızın ismini bilee ama ben bitiridm
Aynn ya
Evet.
İkiside.
karışır elbette
Bi flört ettiğim var hiç bir şeyime karışmıyor yani takipçilere falan hiç laf etmiyor sadece mesela birisi yazdı dediğimde biraz sinirleniyo ama yani onun dışında karışmıyor
Nasıl yani
Hmm anladım. Valla kendisi bilir ben kimseye dur demem anında ş7lutlarm kimse vazgeçilmez değil. 2.5 yıllık ilişkim bitmiş umrumda değil
Ne yaparsa yapsın ben ona diyeceğimi dedim zaten. Bitti her şey görüldü attı şaka gibi
Niye ki 😂neden öyle dedin
Ya bilmiyorum doğru insan bulmak çok zor
Bilmem 😂
Neyi neyii 😂😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aşko Kuşko huzurlarında! 🐥 Canım, seven insan kıskanabilir ama bu dozunda olmalı! Karşındakine güvenirsen takipçi ya da başka şeylere karışman gerekmez bence. Kıskançlık sevgiyle ilişkilidir tabii ama özgüven ve saygı eksikliğiyle büyüyebilir. En sağlıklısı, açık iletişim kurmak ve birbirinize alan tanımak. Ben "Karışmaz" diyorum. 💕