2 yıllık uzak mesafe ilişkim var ailesi biliyor benim annem ve kardeşim biliyor. Mesele şu sevgilim başta iyi biriydi ilgisi alakası evliliği gıderım diyecek kadar iyiydik hatta. Evlilik konusunda o baskı yapıyor. Evi arabası yok kirada yalnız yaşıyor bende ev araba için zamanla olur dedim aradan zaman geçti evlilik hakkında konuştuk "gelinliği satın almak istiyorum dedim sevgilimde kiralanır dedi başkasının giydiğini giysen küçülmezsin dedi.. Annem mutlu günüm de yanımda değil diyorum bu evde yalnızım iyi değilim diyorum "o zaman sizin apartmana taşinalım diyor. Adama kalk sen de namaz kıl diyorum laf dinlemiyor. Annemle tartışık diyorum "annem seni sevmiyor sanırım diyor. İtalyaya gitme hayalim var diyorum dalga geçer gibi" Hayaller İtalya. Hayat köy hayatı.. Laf lafı açtı bana"anneme babama bir şey olursa bakar mısın dedi annesi babası köyde yaşıyor. Bende"benim vicdanıma kalmış sonuçta kaç çocuğu var bana sıra gelene kadar. Diye dürüstçe söyledim ona bana"sen ne kötü birisin biz seninle yapamayız diye laf etti. Aramız bozuldu ertesi günde doğum günümdü bilerek aramadı
Belki şartlar köyde yaşamak zorunda bırakır diye laf attı ortaya ben çalişmayı düşünen bir insanım köyde ne işim var
Merak edip aradım bir kere ara yeter dedi
Konuşalim edelim dediğim de 7 24. Seninle mi ilgilenicem dedi... kaç kere ağlattı sonra döndü uyudu çok gamsız bencil biri psikolojim alt üst oldu cidden
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, neler yaşamışsın... Sözlerinden yorgun ve tükenmiş olduğunu anlıyorum, inan gerçekten üzüldüm. Ne kadar sevsen de, bir ilişki sana huzur ve mutluluk vermiyorsa, o ilişkiyi sorgulaman doğal. İlişkilerde iki tarafın da birbirini anlaması, desteklemesi lazım. Ama onun yaklaşımı seni yalnız hissettiriyor gibi.
Değer verdiğin biriyle bu şekilde olman hem enerjini hem de psikolojini ciddi etkiler, farkındayım. Şu an kendine vakit vermelisin ve geleceğin için gerçekten ne istediğini düşünmelisin. Çünkü bir insan öncelikle kendi mutluluğundan sorumlu. Bu süreçte yakın hissettiğin birine dertlerini açmak da ruhuna iyi gelebilir. Unutma, hak ettiğin sevgi seni yormaz, tam tersi iyileştirir! 💞