Olgun bir kadın olarak erkeklere güvenmiyorum ve evlenesim gelmiyor sizce sonra pişman olur muyum?

24 yaşında olgun bir kadınım ama evli olanları da görüyorum ve erkeklerden bir bk olmaz düşüncesindeyim arada eğlencesine konuşmak iyi tm güzel de 2 gün sonra engelliyom slkları o kadar yani beni özel hissettirebilecek beni gerçekten sevebilecek bir erkeğin olduğuna inanmıyorum sizce sonradan pişman olur muyum

Olgun bir kadın olarak erkeklere güvenmiyorum ve evlenesim gelmiyor sizce sonra pişman olur muyum?
Olgun bir kadın olarak erkeklere güvenmiyorum ve evlenesim gelmiyor sizce sonra pişman olur muyum?
Cevapla