Evet arkadaşlar sevgilimle aram bozuk ama ayrı da değiliz, bir süredir görüşmedik ve kafa topladık; ama geri gelmiyor... daha doğrusu gelmek mi istiyor da çekiniyor yoksa gelmeyecek mi bilmiyorum... aramıyor aramıyorum... ben nasıl anlayacağım bunu :( aramak özlemini bitirecek mi dersiniz :(
Cevabın nedir?
Cevapla
sevgilim yoksa sen misin. ben de epeydir senin aramanı bekliyordum. demek sen de benim gibi düşünüp aramadın. aramamı beklediğini biliyordum.
028 Yorumla
Soran+1 yılbenim sevgilim böyle demez :)
Soran+1 yılben sana arama demedim mi aradın tüm özlemim kaçtı
Soran+1 yılder :)
Soran+1 yılbiz her gün görüşüyorduk... o da ben de bundan bunaldık... özlersek tazelenir dedik ama o ayrılacak sanırım
Soran+1 yılhuzursuzduk baya son zamanlarda düşünsene hep görüşmüşsün ve başkalarıyla görüşmüyorsunuz, zaman tanımak iyi oldu da geri gelmiyor ve arasam mı diyorum işte
Soran+1 yıltelefonda mı bitecek 4 yıllık ilişki ya :(
Soran+1 yılişte sabırsızsın değişmezsin ben arayana kadar bekleyemedin bile demesin? ya ben bekliyor mu yoksa bitirmek mi istiyor bir ipucu bulsam gerisi kolay
Soran+1 yılbaşkası olsa bilirim ya
Soran+1 yılaramasını isteyip istemediğini bilmiyoruz ki sadece aramaktan çekiniyor mu yoksa beni mi bekliyor aramamı yani diye düşünüyorum
Soran+1 yılunutmuş olsa sosyal ağlardan fotolarımızı silerdi bence ya , ya da bitirmek isteyen neden beklesin ki hemen bitti demez mi
Soran+1 yılgizli olmak daha iyi de benden mi bekliyor yani
Soran+1 yılilişki durumu da var yazıyor çünkü bitti demedik
Soran+1 yılmesajlara cevap vermeyebilir arasam da açmayabilir yani yarın arasa da gurur yaparım
Soran+1 yıldualarınızı bekliyorum inşallah ayrılmayız...
Soran+1 yıl22 yaşındayız ve ciddiydi..
En İyi Cevaplar
+1 yılBir müddet bu şekilde olmanız ikiniz için de yararlı olacaktır. Çok uzatmayın ama.
019 Yorumla
Soran+1 yılen fazla 4 gün daha uzayacaktır... ama neden yararlı olsun ki , gerçekten görüşmezsek özler mi? hadi özledi neden aramaz?
- +1 yıl
Evet özler. Aramamasının sebebi sizinkiyle aynı.
Soran+1 yılben onun aramasını bekliyorum o yüzden aramıyorum açıkçası yoksa özlemek için bana 2 gün yeterdi...
- +1 yıl
Emin olun o da sizden bekliyor.
Soran+1 yılnasıl eminsiniz bu kadar
- +1 yıl
Çünkü birbirinizi seviyorsunuz öyle değil mi? Seviyorsanız bunda emin olunmayacak birşey yok.
Soran+1 yılama mesela başka yorumlarda zaman isteyen o ise bitirmiştir alışmanızı bekliyordur diyorlar :(
- +1 yıl
Açık konuşacağım buradaki erkeklerin bir çoğunun amacı sizi ayırmak.. Çok uç bir yorum gibi görünebilir ama sizi ayırarak kendilerine sizin için yol yapmakç Bırakın olumsuz konuşanları, aşkınıza sahip çıkın. Bir aşk kolay olgunlaşmıyor, birbirinizin kıymetini bilin. Birbiriniz olmadan geçirdiğiniz her anı kayıp bilin.
Soran+1 yılanlıyorum sizi ve yorumunuz çok da güzel ama zaman isteyen o idi. Bu nedenle zaman dolunca arar mı, kendimi hatırlatmam mı lazım :(
- +1 yıl
Güzel bir mesaj atabilirsiniz. Sonuç olumluysa ne mutlu size, ama olumsuz olursa üzülmek yok. Herşeyi göze alın.
Soran+1 yılolumlu mu olumsuz mu diye sorsam yine cevap vermez , sanırım yüz yüze bitirmek istiyor
- +1 yıl
Hayır bitirmeyi düşünmeyin, bunu kastetmedim. Güzel, sevimli, romantik ve ya güzel günlerinizi hatırlatabilecek bir mesajla yoklayın.
Soran+1 yılona kitap gibi bir anılar defteri yazdım.. onu okumak bile zaman verme olayını durduramadı
- +1 yıl
Ümidinizi yitirmeyin, cesur olun. Arayın ya da mesaj atın. Bu durumda kalmaktan çok daha iyidir.
Soran+1 yılonun egosunu artırmaz mı aramak?
- +1 yıl
Sevgiliniz sonuçta, yabancı gibi davranmayın.
Soran+1 yılbeni yabancılaştıran o.. ufacık bir şey yapsın bir fotoğraf bir durum yazsın gurur yapmam hemen ararım..
- +1 yıl
Yabancısı mısınız hala iyi misiniz bunu anlamanın tek yolu var. Ve bu ikilemde kaldığınız durumdan çok daha iyi bir durum kesin sonucu bilmeniz.
Soran+1 yılkesin sonuç aramamasından belli değil mi yani? yorumlarınız çok güzel ama özlemek istiyorum özlersem ayrılma düşüncem gider diyen biri var karşımda...
Araama arkadaşım arama. Bırak o arasın. Takmıyor senı baksana.
02 Yorumla
Soran+1 yıle o da aramıyor ama :(
1 haftayı geçmişse ve hala aramamışsa önemsemiyodur.
19 Yorumla
Soran+1 yılsevgisi bitmiş mi yani :(
Soran+1 yılsabırdan mı dersiniz, özleyeceğim duygularım tazelensin dedi... egosu yüksek mi evet yüksek ama onun dışında hep ben arardım ondan da alışmış olabilir mi
- +1 yıl
evet alışmıştır işte senin aramana. adam seni kovalamak peşinden koşmak istiyor belki. kaybetmekten korkmak istiyor. nasıl olsa arıycak diye önemsemiyor işte.. bizde de hep ben arardım o aramazdı tatışınca.. bir defa aramadım tuttum kendimi nasıl yalvardı sensiz yapamıyom diye
Soran+1 yılne kadar sürede arayıp yalvardı peki size?
Soran+1 yılişte bakın 4 güncük sadece.. biz konuşmayalı 1 hafta oluyor
Soran+1 yılo 1 haftadan 3 gün önce de zaman verme kararı almıştık
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
5
Cevap
6Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılböyle devam ederseniz yakında bu aramız bozuk ayrıldık olur ben söyleym gözden uzak olan gönüldende uzak olur
037 Yorumla
Soran+1 yıltamam da ara verme fikri ondan çıktı yine de mi aramalıyım
- +1 yıl
yok ara verelim diyen oysa emin ol zaten kafasında bitirmiştir sen boşa bekleme emin ol o beklemiyodur
Soran+1 yılo bitirdi mi yani :( e neden fotoğraflarımızı falan silmiyor yavaştan yavaştan
- +1 yıl
bitirmese ara verelim demez seviyosa seni senden uzakta olupta kafa dinlemeyi tercih etmez tutar elinden bırakmaz o anda çözer sorunları ben olsam öyle yaparım yani
Soran+1 yılhayır onun için bittiyse bitmiştir anında yapar , yani benim tanıdığım kişi öyleydi ve o gerektiğinde ailesinden bile uzakta kalıp düşünüyor
- +1 yıl
umarım ben haksız çıkarımda beklemesi kafasını dnlemesi içindir ama tekrardan hatırlatıyım aile ve sevgili bambaşka iki dünya
Soran+1 yıltabiki farklı şeyler ama bitirmek istese neden bu kadar beklesin
- +1 yıl
kendi terketmiş olmasın diye olabilirmi sana söyleyemiyor belki bunu senden bekliyor
Soran+1 yılBitsin istemiyorum ama
- +1 yıl
o zaman sen arayıp soracaksın sen peşine düşeceksin ve sonuçta muhtemel olarak bir yerleri kalkabilir sen üzerine düştükçe kendini çok kıymetli sanıp seni süründürdükçe düründürebilir
Soran+1 yılArayıp sorayım ve surundursun, yeter ki barışalım ya...
- +1 yıl
bu lafını unutma yaz aklının bir köşesine ben ne deimişim dersin sonra bneden sana bir tavsiye ne kadra seversen karşındakine senin daha çok sevdiğini asla belli etme
Soran+1 yılbelli etmiyorum işte arayp sormuyorum ama o da aynı
- +1 yıl
valla burdan bakınca azcık gaz veren olsa sen dayanamayacaksın gibi görünüyo
Soran+1 yılyok hayır yaz yaz diyor arkadaşlarım ama ben bunaldığı için zaman verdim bunaltmayayım diyorum
- +1 yıl
bunaltmak ne ya sevdşğim her dakk aynımda olsun ister insan bunaltmakta yeni çıktı
Soran+1 yılaynen benim için de öyle hep yanımda olsun , hep gözlerini göreyim isterim... yani abi aramıyorum da arkadaşlar özlese sevse gelirdi diyor ne dersin öyle mi?
- +1 yıl
bende aynısını söylüyorum baından beri ara verelim demek zaten ayrılık habercisi
Soran+1 yılşimdi ben gurur yapmayıp arasam onu ne dersiniz?
- +1 yıl
bak ara tabiki seviyosan ama karşındaki adamı en iyi sen tanıyosun
Soran+1 yılkarşımdaki adam o kadar gariptir ki bir an gelir aradığıma sevinir bir an gelir bağırır çağırır
- +1 yıl
kaç gündür aramazsınız birbiriniz
Soran+1 yıl3-4 gün görüşemediğimiz olmuştu , ama o günlerde birkaç mesaj atardık
- +1 yıl
şu anda diyorum ne kadar oldu
Soran+1 yılhıı şu anda mı , 10 gündür sesini duymadım , 7 gündür de mesaj dahi atmıyoruz
- +1 yıl
geçmiş olsun bu saatten sonra hayır gelmez o ilişkiden arasanda ayağının altında paspas olursun bir süre ara vermek demek 10 gün demek değildir çok uzun bir süre bence
Soran+1 yılbiz aynı sınıftayız okula kadar görüşmeyelim demiştik zaten , okula da 5 gün var işte :( nasıl ya bu kadar zamanda sevgi mevgi bitti mi
- +1 yıl
ben kendime göre konuşuyorum eğer ara verelim dersem zaten bitmiştir benim için 10 gün boyuncada aramıyorsam sesini bile özlemediysem bitmiştir
Soran+1 yılaradı ben aramadan bitiyormuş
- +1 yıl
Demiştim demiycem
Soran+1 yılikna etmem lazım :(
- +1 yıl
uğraşma bak bir tarfalarını kaldırırsın ikna etsen bile çokta tın durumunda olursun
Soran+1 yılolsun yeter ki ayrılmasın :(
- +1 yıl
bak ben bunları yaşamış biriyimki hiç tavsiye etmem sokaktaki köpek kadar haysiyetin kalmıyo
Soran+1 yılkalmasın be abi ayrılmasın yeter ki... nasıl ikna ederim bir yol söyle bana :(
- +1 yıl
valla onun yolu çetrefilli yapmadığın ne varsa yap cinsellik dahil sen alttan aldıkça üstüne çıkar zaten
Soran+1 yılabi size özelden mesaj atıyorum ben
+1 yılBak o sıra kızın biri çıkıverir ara sen ne kaybedeceksin ki hiç değilse bittini öğren.
07 Yorumla
Soran+1 yılbitmesin ama :(
- +1 yıl
Biz bitsin mi dedik yapacağın en mantıklısı bu senin durumunda öğren işte durum ne ya da sen bilirsin karar senin.
Soran+1 yılararsam ters teper mi ki
- +1 yıl
arayı zaten sen vermişin ben olsam bende aramam oda aramadı derim sonra kızın biri çıkar tanışırlar aylar geçer işi ilerletirler çocuk evlenme teklif eder sende düğün davetiyesini alır ve burada sevdiğim çocuk başkasıyla evleniyor diye konu açınca abazalarda sana yazar benden söylemesi İyi yazdım haa :D :D
Soran+1 yılhayır ara verme fikri ondan çıktı :(
- +1 yıl
Amaaaan baştan desene boş ver salla gencim güzelim de yak bir cigara sana bir şey olmasın hacım.
Soran+1 yılof ya :(
arayı kim vermek istedi?
111 Yorumla
Soran+1 yılben zaman ver bana değişeyim dedim o da evet zaman doğru söyledin bir süre görüşmeyelim ki özleyelim dedi
Soran+1 yılkırılması için bir sebep yok ki
Soran+1 yıl10 gün oldu işte 1 hafta önce de mesaj atmıştı ama nerelerde ne yapıyor niye bir mesaj dahi atmıyor artık bilemiyorum
Soran+1 yılarasam ters teperse ne olacak
Soran+1 yıladam ayrılma kararı almış arasam tiksinirse :(
Soran+1 yılbekleyeyim birkaç güne ararım bari
aramalı yoksa öküzdür öküz ise neyapıcan öküz ile
07 Yorumla
Soran+1 yılbenim öküzümdü ama :(
Soran+1 yılonu seviyorum :(
Soran+1 yılgeri gelse bir keşke be abi :(
Soran+1 yıldualarınızı bekliyorum inşallah bitti diyerek gelmez :(
Takmiyor gülüm
01 Yorumla
Soran+1 yılben taka taka bir hal olacağım
Başkası var. Net.
05 Yorumla
Soran+1 yılhayır başkası yok
Soran+1 yılonu tanıyorum ailesiyle bile hala görüşüyorum, sürekli evde olan ve eline telefon almayan sosyal hesapları kapalı birinin hayatında biri mi var dersiniz?
Aşk İlişkileri konusunda 329 cevap paylaştı. Takmıyordur.
00 YorumlaArama bence
07 Yorumla
Soran+1 yılpeki neden?
Soran+1 yılevet o istedi ama özleyeceğim bu süreçte dedi yani hiç mi özlemiyor
Soran+1 yılo bütün her şeyi açmayıp daha dün açtı canım ya o da benden mi bekliyor ki
Soran+1 yıltutayım biraz daha bakalım
Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı. arama kızım rama
01 Yorumla
Soran+1 yılnedenn?
+1 yılSen ara o zman
024 Yorumla
Soran+1 yılters teper diye çekiniyorum...
- +1 yıl
Yok bisey olmaz ara sen
Soran+1 yılzaman ver diyen oydu , yine de mi arayayım
- +1 yıl
Aradan ne kadar zaman gecti
Soran+1 yılara verme konuşmasını yapalı 10 gün oldu ama 1 hafta once nasılsın falan demişti
- +1 yıl
Hmm sanki unutmus gibi seni :-(:-(
Soran+1 yıl4yılı bu kadar çabuk mu ya :(
- +1 yıl
AAra acikca konus derdin ne senn de
Soran+1 yılbenim derdimi biliyorsun sen , ayrılmamak için özleyelim dedim değişmek yerine tutumun hala aynı der
- +1 yıl
Bunu dile getirip nifak tohumu sokmak istemem ama ya sizden ayrıyken iletişiminiz kopukken başka iletişimleri varsa. En iyisi kontrolü ele almanız.
Soran+1 yılseviyorsa yapmaz da seven özler de özleyen de arardı gerçi...
- +1 yıl
Hmm anladim takma kafana
- +1 yıl
Bence rahat ol
Soran+1 yılrahat olamıyor ki insan
- +1 yıl
Haklisn o zamn sende ozleminin tadini cikar
Soran+1 yılkarşımda bitireceğini bildiğin biri varsa özlemek güzel değildir
- +1 yıl
Kafan cok karisik senin hem skarsindakinin sevdigine hem sevmedigine inaniyorsn
Soran+1 yılsevip de gideceğini düşünüyorum öyle bir yapısı var kendi karar vermeye bayılır
- +1 yıl
O zamn once sen davran bitsn
Soran+1 yılbitmesini hele ki telefonda bitmesini asla istemiyorum
- +1 yıl
Ozeldn konusalim mi
Soran+1 yılolur yazıyorum
- +1 yıl
neden engelledn bni
- +1 yıl
Nedn engelledn bni
+1 yılArama
01 Yorumla
Soran+1 yılneden?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Aramıyorsa aranmayı mı bekliyordur yoksa cidden takmıyor mudur?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar