Konuştuğum kişi iyi biri, yakışıklı ama boyu kısa ,176 bu yüzden ısınamıyorum. Ne yapmalıyım?

169 boyundayım

Konuştuğum kişi iyi biri, yakışıklı ama boyu kısa ,176 bu yüzden ısınamıyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla