“FAKE HESAP İLE Bİ İNSANIN HAYATINA MÜDAHALE ETMEK”?

Bundan tam 2 ay öncesinden bi fake hesap açtım ve aldatılan insana yazmak istedim onun tamamen acı çekmemesi için ama ona karşıda ilgim vardı hâlâ da var ne yapmam gerektiğini bilmiyordum yazsam yazar mı arasam açar mı diye ama bi zaat arayamadım onu aramış olsaydım beni tamamen bilirdi o yüzden aramak yerine yazmayı denedin ve oldu ona yazdığım zaman onunda aklında şüpheler vardı tek taraflı değilmiş oysaki oda aldatıldığını hissediyormuş benim ona yazmam da tam anlamıyla inanması çünkü kabullenemiyordu sanırım ona yazmadan önce 4X4 bi ilişkisi olduğunu söylüyordu ama bana hiç inandırıcı gelmedi çünkü çok açı çektiği beliydi ne kadar güçlü durmak zorunda olsa dahi ben bunu hissediyordum onunla hep bi konuşmak istedim ama hayattına aldığı kadın buna müsaade etmiyordu bende çareyi fake hesaptan bulup yazmak istedim bu durumda arkadaşlarım çok üstüme geldi sen neden karışıyorsun onlar zaten ayrılacak onların sonu yok karışma sen dediler hiç umursamadan yazdım ve araları açıldı ben bu duruma hiç sevinmedim şimdi diyeceksiniz ki sen yaptın neden sevinmedin çünkü onun acı çekmesi bana da acı veriyordu aldatıldığını öğrendiği zaman yanıma geldi x kişisinin eski erkek arkadaşı ile görüşüp konuşup yanıma geldi saat 9:30 11:30 kadar yanında kaldım onun acısını hissetmek bana çok koydu hatta dedim kendime ne tamam neden söyledin neden bunu yaptın diye içim içimi yedi ben hiç istemezdim böyle olsun diye ama neler olacağını az çok tahmin ediyordum x kişisi kendini her şekilde manüpulle edip hoşlandığımı insanı yanına çekebiliyordu Buda onun farkındaydı intahar edeceğine kadar söylüyordu ve dayanamayıp kalkıp gitti el elle yürüdük onunla tüm sokakları benimle öpüştüğüne kadar söylemiş x kişine x kişisi beni arayıp sevgilimden uzak dur dış kapının dış mandalı diye sitemlerde bulundu bana ama ben buna rağmen ondan vazgeçmedim çünkü aldatan ben değil oydu onunla her buluştuğumuzda ilâki bi el elle sarılmak öpüşmek falan oluyordu en son bana yapma bunu onun bana yaptığını ben ona yapmayacağım lütfen dur canımı acıtma demişti çünkü haklıydı onu buna zorlamak istemedim hiçbir şekilde bana değer verdiğini biliyordum veya o bana söylediği için ben bana değer verdiğini hissettiğim içinde o değeri kabullendim sadece onun biraz kendini toparlaması ve bu olan biten herşeyi adam akıllı düşünmesi gerekiyormuş çünkü onun kafasını benimde karıştığımı düşünüyor ama ben ne yapıyorum bilmiyorum..
“FAKE HESAP İLE Bİ İNSANIN HAYATINA MÜDAHALE ETMEK”?
Cevapla