Ben bu kızı özledim sizce ne yapmalıyım? içimde hafif acı hafif özlem ve burukluk var?

Soruma yüne cevap gelmedi twkrar soruyorum

Kızla iletişimi kesme nedenim şuydu beni flörtlerinden (evet 1 kişi olsa anlarım aynı anda 2 3 erkekle flörtleşiyordu) uzak tutuyor nedense hiçbir zaman beni onlarla tanıştırmıyordu, uzak tutuyordu beni

Ve bileresinde de ben onunla fotomu flörtüme göstermiştim işte kankam bu diye o da asla güzel kankanı erkeğe gösterme hep çirkini göster ki seni seçsin demişti

Ben bu kızı özledim sizce ne yapmalıyım? içimde hafif acı hafif özlem ve burukluk var?
Cevapla