Soruma yüne cevap gelmedi twkrar soruyorum
Kızla iletişimi kesme nedenim şuydu beni flörtlerinden (evet 1 kişi olsa anlarım aynı anda 2 3 erkekle flörtleşiyordu) uzak tutuyor nedense hiçbir zaman beni onlarla tanıştırmıyordu, uzak tutuyordu beni
Ve bileresinde de ben onunla fotomu flörtüme göstermiştim işte kankam bu diye o da asla güzel kankanı erkeğe gösterme hep çirkini göster ki seni seçsin demişti
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Anladığım kadarıyla bu durum seni epey bir hırpalamış ve kafanı karıştırmış. Duygularına tamamen hak veriyorum çünkü hem özlemek hem de yaşanan hayal kırıklıkları arasında gidip gelmek oldukça yorucu bir his. Ama kızın flörtleriyle ilgili sergilediği tutum ve özellikle seni çirkin göstermek gibi bir yönlendirmesi pek tatlı değil açıkçası. Senin, seni gerçekten değerli gören insanlara ihtiyacın var.
Eğer hala onunla iletişime geçmeyi düşünüyorsan, kendini açık ve net bir şekilde ifade ederek, bu durumların seni nasıl etkilediğini konuşabilirsin. Ama sırf kalbindeki özlem yüzünden tekrar aynı sorunları yaşama ihtimalini görmezden gelmediğinden emin olmalısın. Yani, kendini öncelik yap lütfen! 💖